Za butami

Thursday, October 11, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj do domu przyszłam dosyć późno. Wszystko przez pogoń za jakimiś butami na jesień. Zbliżają się już chłodne dni i mam taką ochotę wtulić się w eskimoski! Ogólnie to chciałabym cała otulić się grubym szalem oraz ciepłą kurtką! Przez tą pogoń za butami nie poszłam na strzelnice! Obiecuję sobie, że za tydzień już na pewno pójdę, bo w końcu mnie wypiszą, a szkoda, bo lubię tam chodzić.

Kupiłam sobie najpierw jedne takie trampki z ociepleniem w środku, myślę że są idealne na obecne dni. A drugie dorwałam w Pepco. Są to eskimoski kochane ♥ Chciałabym mieć każdy rodzaj eskimosków, bo tak bardzo je uwielbiam! Tym razem wybrałam nieco inne. Będę się bynajmniej wyróżniać, choć też na pewno zainwestuję w te zwykłe! ; )

Mała zapowiedź. Lepiej zobaczyć je w stylizacjach ; )
Pepco - 49,99 zł
A te buciki w sklepiku w mieście. 
Niech Was nie zmyli rozmiar buta na kartonie - 39! ; D
Mam 37-38 lecz ten '39' wypada malutki! ; )
Szczerze mówiąc, chciałabym mieć rozmiar nogi 36-37, wygląda to tak normalnie i wtedy nie problem by but był przypasowany do nogi, a tak to jak ktoś jest szczuplutki a ma rozm. np. 39 to kozaków nie dostanie. Dobra, koniec narzekania. Dobrze, że nie mam 42! ; D

Mam ochotę na pizzę, kebaba, frytki... zjadłabym sobie coś z fast food'ów! 

` Oooo rodzice czytają mi w myślach, lecę na pizzę. 
Miłego wieczorku! ^,^

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Fajne buty. Ja mam dwie pary eskimosek jedne takie pospolite jasno szare, a drugie z taki klamerkami itd.

    Ja dzisiaj jadłam frytteczkii ;*

    PS. To ja Gabriela z my-life-is-pastel.blogspot.com jak coś :)

    ReplyDelete
  2. Smacznego i cudne butki ! :)

    ReplyDelete
  3. marzą mi się eskimoski *.* ale ja na razie kupiłam sobie buty na jesień;) o zimie pomyślę może za miesiąc, może półtora... a szkoda, bo tak bym chciała- jak Ty- już przygarnąć takie urocze buuty ^^ zazdroszczę Ci ich! no i czekam na jakieś stylizacje z tymi butami!

    ReplyDelete
  4. ja mam rozmiar buta 34 / 35 . ! co ja mam powiedzieć ? hahahha - mam skończone 15 ;d

    ReplyDelete
  5. Ja też mam taki rozmiar buta jak Ty : 37/38 :D ;P
    Ale prześliczne buciki :*
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  6. Moja siostra ma 15 lat i rozmiar buta 40 ;d ale jest dość wyskowa 1.78 cm :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oj uwierz, że jak masz numer buta 36 to wcale nie tak łatwo, głównie dlatego, że butów w takim rozmiarze do sklepu zazwyczaj przywożą jedna parę, wiec masz mniejsza szansę na kupno butów które Ci się będą bardzo podobały. ;) na polu jest tak zimno, ze ja już w płaszczu chodzę ;D

    ReplyDelete
  8. ślicznee. :)
    http://www.facebook.com/ZamykamyUmysly?ref=hl - polubisz? baardzo mi zależy :)^^
    Pozdrawiam...

    ReplyDelete
  9. super Buty <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja nie mogę za bardzo eskimosek nosić, bo nie są wiązane, ale te drugie buty są boskie <3
    Czekam na stylizacje!
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    ReplyDelete
  11. Nie narzekaj, ja mam 35/36 i szczupłą nogę i strasznie trudno mi dostać dobre buty ;p

    ReplyDelete
  12. Ja mam rozmiar 37 ;)
    Ładne butki ;)
    Też uwielbiam eskimoski ;D

    ReplyDelete
  13. oj jak ja nie lubie tych butów emu czy jak to tam się nazywa :D

    ReplyDelete
  14. fajne te buty :)\
    ale mi zrobiłaś smaka na pizze :c

    ReplyDelete
  15. fajne buty .
    zapraszam do mnie nowy post
    fashion-our-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. mój rozmiar buta to 39 i w sumie uważam, że jest okej :d

    ReplyDelete
  17. ja mam 36/37 i zazwyczaj butów w tych rozmiarach nie ma! wszyscy wykupują ;(

    ReplyDelete
  18. super butyyyyy ja mam 36/37 ;p ooo narobilas mi ochoty na fast foody ;d

    ReplyDelete
  19. no dobry kebabik by się przydał :D
    buty super ;d też muszę sobie zakupić EMU :):D

    ReplyDelete
  20. Widziałam w pepco te buty:)

    ReplyDelete
  21. o rany, uwielbiam eskimoski <3

    ReplyDelete
  22. bardzo sympatyczne i milusińskie te butki!

    ReplyDelete
  23. Do eskimosek nigdy się nie przekonałam, za to te "trampki" wydają się bardzo ciekawe :D

    ReplyDelete
  24. eskimoski świetnie wyglądają !;3

    ReplyDelete
  25. ładne ♥
    ja mam rozmiar 39/40 ! naprawdę masakrycznie mieć tak dużą stope :D

    ReplyDelete
  26. Fajny Blog <3<3

    Zapraszam do mnie :
    pokochajswojezycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. widzę, że ty też zakładasz już cieplutkie emu <3

    ReplyDelete
  28. Eskimoski *-*
    Masz urodziny wtedy co moja mama :D haha:D
    Obserwuję i będę często zaglądała ;)

    ReplyDelete
  29. też muszę się wybrać na strzelnicę słyszałam że super zabawa :D

    ReplyDelete
  30. Ja bd. kupywać pare kolorówe skimosek w lidlu,biedronce ( hehehehe)

    ReplyDelete
  31. `Eskimoski < 3`

    Zapraszam ~~ http://zelka887.blogspot.com/
    < to dopiero początki :P >

    ReplyDelete
  32. `Eskimoski < 3`

    Zapraszam ~~ http://zelka887.blogspot.com/
    < to dopiero początki :P >

    ReplyDelete
  33. ja mam rozmiar 38-39, a mam 12 lat! ;d

    ReplyDelete
  34. Jakie śliczne *.*
    zgodze się z innymi dziewczynami : eskimoski ♥

    ReplyDelete
  35. Ja kupiłam eskimoski za 18,90 w chińskim ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry pomysł mi dałaś z tym by zajrzeć do chińczyka ; )
      Może jakieś będą fajne eskimoski ^,^

      Dzięki ; )

      Delete
  36. mam rozmiar 40-41 i mega szczupłą nogę ;<

    ReplyDelete
  37. świetne buty, aktualnie jest mi zimno więc z wielką ochotą bym w takie wskoczyła! zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ; )

    ReplyDelete
  38. ale sliczne buty :D
    oj nie chcialabys miec rozmiaru 36, ja mam i nie moge znalesc zadnych butow, bo 36 ani to rozmiar dla doroslego ani dla dziecka taki po srodku ;d

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*