Z grupką Niemców na kręgielni

Friday, October 12, 2012

Wpadam tak dzisiaj z ostatnią notką. Chce mi się strasznie spać! Szukałam jakiś zdjęć by dodać coś w notce i znalazłam kamerkowe foteczki z kręgielni, gdzie wybraliśmy się tam razem z Niemcami. Tak, miałam ze sobą laptopa. Było to całkiem przydatne. Haha ; D

Śpiący Mino! ; D
Na foteczkach z Wisienką ♥ Przyznam szczerze, że lubię wystrój naszej kręgielni. Jest tam tak ładnie i klimatycznie.

Lubię grać w kręgle. Przy odrobinie szczęścia wygrałam kilka gier.
A Wy lubicie kręgle? ; )
- Tym razem nie wytrzymaliśmy do końca. Głód nas pokonał! Pizzeria czekała.
Także zwycięzcy nie było. 

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. Świetne fotki :)
    Zapraszam do mnie na konkurs !

    ReplyDelete
  2. nigdy nie gralam w kregle ale mysle ze polubilabym ta gre :)

    zapraszam na mojego bloga :))

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam kręgle! Niestety u mnie w okolicy nie ma kręgielni ale to świetna zabawa :)

    ReplyDelete
  4. jak widzę te zdjęcia i czytam notki o wymianie coraz bardziej chcę wziąć w niej udział :)

    ReplyDelete
  5. Haha, nie lepiej było wsiąść aparat ? Ja lubię grać W kręgle Ale mam mało okazji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aparat też miałam, lecz na laptopie miałam również internet haha xd

      Delete
  6. nie byłam nigdy w kręgielni:C

    ReplyDelete
  7. jeszcze nigdy nie grałam :(
    nie no naprawdę świetny ten pomysł z tą wymianą ;]

    ReplyDelete
  8. nigdy nie miałam okazji odwiedzić kręgielni :)

    ReplyDelete
  9. Ja gralam chyba 3 razy w kręgle i nawet, nawet :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ja uwielbiam.:)
    często gram, ale przeważnie w kręgle klasyczne :)

    ReplyDelete
  11. ja jeszcze nie byłam nigdy na kręgielni ;d

    ReplyDelete
  12. Super!

    A ja nie wiem jakim trafem zawsze wygrywam. Niestety u mnie w mieście nie ma kręgielni, ale w końcu do Warszawy niedaleko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podasz linki do blogów Twoich koleżanek, bo jak nie będę miała co robić to z chęcią poczytam?

      Czy Wiśnia ma bloga?

      Delete
    2. Wiśnia nie ma bloga. ; >
      Podałam linki do blogów moich znajomych. Mało osób ma. ; p

      Delete
  13. haha najlepszy jest śpiący Mino. Co mu zrobiłyście, że się tak zmęczył chłopak? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ;D
      On często jest zmęczony, także zepsuł nam tylko grę, ponieważ nie chciał grać i musieliśmy go zastępować ; D

      Delete
    2. to przynajmniej Wy sobie więcej pograłyście ;p zawsze jakiś plus

      Delete
  14. Nie grałam nigdy w kręgle :D

    ReplyDelete
  15. Ja też lubię grać w kręgle ! :)
    Mam pytanko ..przyszedł już list ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na nowy adres wysłałaś?
      Nie doszedł .. ; C

      Delete
  16. też chcę na kręgle ;3 xd


    zapraszam na nowy post! :P

    ReplyDelete
  17. Mam do Ciebie pytanie (mam nadzieję, że się nie wkurzysz) : Ty jesteś z tym Lennartem? Bo widziałam na jednym zdjęciu jak się przytulacie i ta róża ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No coś Ty, o co miałabym się wkurzyć ; )
      Fajnie, że ze swojego konta piszesz ^,^

      Na facebooku, można zobaczyć że jestem z nim w związku małżeńskim. ; D
      Teoretycznie z nim jestem, lecz dzieli nas tysiąc km. ; p ; C

      + Ja uwielbiam przytulać każdego, hah ^,^

      Delete
  18. Szczerze mówiąc to nie byłam nigdy w kręgielni ,ale z dnia na dzień mam coraz większą chęć ! :)

    ReplyDelete
  19. Fajne zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  20. Czy lubię kręgle? Wręcz uwielbiam!
    Mimo, że nie jestem jakaś perfekcyjna w tą grę, daję radę. (:

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    ReplyDelete
  21. kupiłam go, jak oglądałam włatców :D
    to mój ukochany kubson xd

    ReplyDelete
  22. ja jak miałam wymianę też zabrałam moją Niemkę na kręgle ;)

    ReplyDelete
  23. no wystrój macie fajny :D

    ReplyDelete
  24. rzeczywiście klimatycznie na tej kregelni. lol u nas jest tak jasno.

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam chodzić na kręgle - jest to świetny sposób na miłe spędzenie czasu i dobrą zabawę ;) Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  26. uwielbiam kręgle :D mogłabym grać całymi dniami ;P

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fajny blog,żałuję,że znalazłam go dopiero teraz...
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    ReplyDelete
  28. Jak byli u nas Niemcy też byliśmy z nimi na kręgielni ^^

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam kręgle <3 . Byłam jak na razie tylko raz i średnio mi szło :D hhaha .

    ReplyDelete
  30. Zawsze chciałam iść na kręgle, ale nigdy jeszcze nie byłam n kręgielni.. ;D
    Fajne zdjęcia. :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*