Wczorajszy, mglisty dzień

Monday, October 22, 2012

Wczoraj był strasznie mglisty dzień, aż do późnego wieczora. Nie chciałam siedzieć w domu a zaprosiła mnie do siebie Dajana. Siedząc, oglądając tv zorientowałyśmy się, że mogłyby wyjść ciekawe zdjęcie w takiej mgle. Niestety za długo zwlekałyśmy i wyszłyśmy, gdy już się ściemniało, a mój aparat wieczorem nie robi zbyt dobrych zdjęć. Może nie takie tragiczne, ale nie można w ogóle ruszyć aparatem. ; )

Jakoś mnie natchnęło by przerobić w taki oto sposób zdjęcia. Na moje są takie mroczne, a tło jest w pewien sposób interesujące. Fajnie było tak spacerować w tej mgle! ; )

Pokochałam czapkę - miś ♥
Jest ona Klaudii, ale mogę ją mieć jak na razie na czas nieokreślony ; )


ruszone ; C
 Ten lasek na moje wygląda magicznie O,o
Szkoda, że zdjęcie nie oddaje prawdziwego piękna.
 Jedyne z Dajaną, ale wyszłam okropnie ; D
Potem poszłyśmy do mnie po kasę a następnie po składniki na pizzę, bo nam się tak jakoś zachciało. Miałyśmy sporo kłopotów ale ostatecznie wyszła zjadliwa ; ) 

Wyprzedzone - Dobranoc ♥

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. a u nas dzisiaj była mgła cały czas ;p
    super ta czapka i zdjęcia :D

    ReplyDelete
  2. Śliczne te zdjęcia <3 Wyszedł ten mroczny efekt ;P

    ReplyDelete
  3. a dzisiaj ta mgła do mnie przyjechała! :(
    super czapka:*

    ReplyDelete
  4. mam taką samą czapeczkę ♥

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia <3 Już wyobrażam sobie ten lasek w rzeczywistości :D

    Gdzie kupiłaś czapusie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że od koleżanki pożyczyłam. ; )
      A ona dostała ją w prezencie, także nie wiem gdzie kupiła ; ]

      Delete
    2. świetne jest drugie zdjęcie:* :)

      +zapraszam też do komentowania mojego bloga.
      http://www.mollymango.blogspot.com/

      Delete
  6. To u mnie dzisiaj jest tak mglisto :)

    ReplyDelete
  7. u mnie dzisiaj właśnie cały dzień była mgła :D
    aj, ja też się w tej czapce zakochałam *.* wiesz może, gdzie ją Dajana kupiła? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że jest Klaudii ; )

      Klaudia dostała ją w prezencie od mamy ; ]

      Delete
  8. Podobna czapusia do mojej z house'a :D

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, genialna czapka *.*

    ReplyDelete
  10. No ta czapka genialna!

    ReplyDelete
  11. Świetne są te czapki!c:
    zdjęcia są pełne kilimatu, a to lubię ^^

    ReplyDelete
  12. Ta mgła jest chyba w całej Polsce, bo jak dzisiaj o 7:45 szłam na kółko matematyczne to była taka mgła, że szkoły nie było widać i się trzymała ż do wieczora. Jak już kupię lustrzankę to zdjęcia w mgle będą magiczne jak Twoje :o

    Zapraszam do mnie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ta mgła jest chyba w całej Polsce, bo jak dzisiaj o 7:45 szłam na kółko matematyczne to była taka mgła, że szkoły nie było widać i się trzymała ż do wieczora. Jak już kupię lustrzankę to zdjęcia w mgle będą magiczne jak Twoje :o

    Zapraszam do mnie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jesteś taka ładna,że nie mogę po prostu.Weź oddaj troche swojej urody albo chociaż włosów tobie nie zaszkodzi ;)

    ReplyDelete
  15. śliczna ta czapeczka:)
    ja mam podobne rekawiczki i szaliczek:)
    ogolnie masz bardzo ladne okulary:)
    gdzie kupilas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te nerdy można dostać wszędzie ; )
      Ja zamawiałam na allegro ; ]

      Delete
  16. no szkoda, że wcześniej nie wyszłyście ale zdjęcia i tak fajnie wyszły :)

    ReplyDelete
  17. o, widzisz! ja zawsze chciałam mieć królika :) zazdroszczę!

    ReplyDelete
  18. Szczerze mówiąc to była 2 biedronka, którą widziałam w tym roku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. : O
      Wielkie zdziwienie. Ja przez nie musiałam założyć siatki na ona bo były ich setki O,o

      Delete
  19. U mnie też ciągle mgła była
    + Super czapka :)

    ReplyDelete
  20. Jessika nie bądź smutnym misiem :D
    gdzie foty robione? Na wojsku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ja jestem smutna jak widzę aparat ; D
      Ponieważ nie umiem się do niego uśmiechać ; p

      Tak, od razu przy domu sobie pochodziłam ; )

      Delete
  21. cudo czapa! fajne pomysły przychodzą ci do głowy! :)

    ReplyDelete
  22. Śliczna czapka *.*
    Cudne zdjęcia <33

    ReplyDelete
  23. aaa to takie zeróweczki masz?

    ReplyDelete
  24. Czapa <333





    http://gosiabortnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. na 2 zdjeciu jest interesujace tło i bardzo ladnie:)

    ReplyDelete
  26. Czemu odgapiasz wszystko od Gumi?
    Kubek, telefon a teraz czapkę?
    Chcesz być fejm na czyiś plecach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha beka z deka xd

      Kubek - wygrałam
      telefon - nie wiem kto miał pierwszy.
      czapka - nie jest podobna nawet ; D
      Z resztą nie kupiłam jej tylko pożyczyłam. ; )
      Gdybym chciała taką jak Gumi czapke to bym kupiła, ale podoba mi się panda i co Ci do tego? ; )

      Delete
    2. Jessica trzeba było krzycze Nieee nie moge wziąć tego kubka bo piepszony hejter matek bedzie piepszyl ze kopiuje ojej ojej.

      a co do czapy rzeczywiscie nie podoba. panda jest śliczana. ona jest biala czy siwa?

      Delete
  27. Sama z chęcią bym się wybrała na takie zdjęcia w mgle, ale jakoś nie mogę się zebrać :)
    Twoje zdjęcia oczywiście przepiękne :D

    ReplyDelete
  28. Ale świetnościowa ta czapka! *-*

    ReplyDelete
  29. O, jest i zwierzakowa czapeczka! ; )

    ReplyDelete
  30. też miałam cały mglisty dzień, śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  31. Robiłaś coś z włosami? Czy tak właśnie wyglądają naturalnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi o te fale? ; )
      Tak wyglądają naturalnie. Bo ogólnie prostuję.

      Delete
    2. Aaa no chodziło mi o fale. Ślicznie tak z falami.

      Delete
  32. czapula jest świetna:) A.

    ReplyDelete
  33. Jakieś smutne te zdjęcia ; c

    ReplyDelete
  34. świetna czapeczka, obie jesteście śliczne ; )

    ReplyDelete
  35. Ślicznie wyglądasz :) świetna czapa:)

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjęcia , takie mgliste !
    ŚLicznie się ubrałaś !

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia, aż mam ochotę iść na spacer :)
    Zapraszam do mnie:)
    http://kaksajna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładne zdjęcia , jesteś ślczna ; *
    Miś ♥

    ReplyDelete
  39. ubóstwiam te czapki *,*

    ReplyDelete
  40. mam taką samą czapkę :3

    ReplyDelete
  41. świetna czapka <3 i gdzie kupiłaś tą jak sądzę dżinsową kurtkę? i za ile? :)

    ReplyDelete
  42. so beautiful!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com
    kisses!!!

    ReplyDelete
  43. ja też pokochałam tę czapkę <3

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia są świetne! Oddają klimat tych ponurych dni.
    Podoba mi się ta czapka. :D

    ReplyDelete
  45. Czapkaa <333
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*