Warsztaty / Muzeum - Grudziądz

Sunday, October 07, 2012

Dzień Dobry ♥
Dzisiaj chyba również nie ruszam się z domu. Planuję w końcu wyzdrowieć. Chyba nie wspominałam, że na wymianie nie mogłam mówić. No dobra ... mówiłam co drugie słowo, bo nie mogłam nic z siebie wydusić, lub moja chrypa była nieźle odrażająca do rozmowy ze mną. Haha. Mimo tego starałam się rozmawiać, a Niemcy doskonale wiedzieli, że po prostu jestem chora.

Jeśli się nie mylę to 2 października pojechaliśmy do Grudziądza na warsztaty papieru czerpanego oraz do Muzeum. Od razu wiedziałam, że muzeum to zdecydowanie zły wybór i wcale się nie myliłam. Każdy po prostu spał na stojąco. Możliwe, że jak ktoś interesuje się historią to muzeum jest trafnym wyborem na spędzanie wolnego czasu. Ja jednak nie jestem taką osobą i w przyszłości dobrowolnie nie będę się do niego wybierała. Zasmucił mnie podział grup w Grudziądzu. Najpierw Polacy poszli na warsztaty a osobno Niemcy zwiedzać muzeum, a potem zamiana. Będąc w muzeum marzyłam o KFC. Byłam tak głodna! Na szczęście po zakończeniu zajęć poszliśmy do galerii Alfy. Dobraliśmy się w grupy.
Ja, Ada, Paulina, Adrian, Maciek, Lennart i Moritz.  Nie powiem, że był to do końca trafny wybór ponieważ chłopakom zaczęło się potem nieźle nudzić i interesowały ich kompletnie inne sklepy niż nas. Mimo tego dzień spędziłam naprawdę bardzo dobrze. Szkoda, że nie miałam zbytnio chęci do fotografowania. Ale postawiłam sobie warunek, że będąc w Xanten porobię tysiące zdjęć na pamiątkę ♥


Zdjęcia z muzeum są złej jakości, ponieważ było naprawdę fatalne oświetlenie! ; <
Wyschnięta Wisła O,o
- Zdjęcie robione przez jakieś kraty -,-
Każdy szczęśliwy, jedziemy do Alfy ♥

Na blogu Sary oraz Ani, możecie zobaczyć inne zdjęcia oraz poczytać jak im się podobała wymiana.
Miłego dnia życzę ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. lubie chodzic po takich muzeach :) zawsze mozna sie czegos ciekawego dowiedziec :)

    ReplyDelete
  2. pozytywnie ;)

    zdrowia życzę :)

    ReplyDelete
  3. Też nie lubię muzeów -.-
    Miło się czyta twojego bloga ! ;P

    ReplyDelete
  4. nienawidze muzeów! i ... nigdy nie byłam w żadnym, hah xD :D

    ReplyDelete
  5. Ja też niebyt lubię odwiedzać muzea.. ; >
    Zdrowiej, zdrowiej. : )

    ReplyDelete
  6. ja lubię ciekawe muzea ;).
    np. Muzeum Powstania Warszawskiego jest według mnie bardzo interesujące.

    ReplyDelete
  7. Chcę Tobie coś powiedzieć.
    Jesteś przepiękną dziewczyną. Na prawdę. Jesteś prześliczna. Wiele osób czyta tego bloga by Cię jak najwięcej widzieć. Z resztą jesteś na pewno bardzo lubiana. Masz dużo znajomych. Wyglądasz bardzo sympatycznie i słodko - nie obrażając ciebie, ponieważ mam zamiary pozytywne ; )
    Na prawdę. Znam wiele osób co upodabniają się do Ciebie. Ale nigdy nie będą tobą. Trzeba znaleźć swoje piękno a nie kopiować innych. Jesteś najprześliczniejszą bloggerką chyba ; )

    A twój blog nie równa się z żadnym innym.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po tak miłych słowach mam ochotę Cię mooocno przytulić ♥
      + przy okazji się rozkleić ; D

      Nie piszę tego na popis, tylko naprawdę łezka mi się w oku zakręciła. ; *

      Naprawdę dziękuję za takie słowa! < 33333333
      Całusy ; *

      Delete
  8. cudownie ^^ ja też nie lubie muzeum ;< chyba, że jest cos na serio interesującego ;P u nas czasem mają takie wystawy ;D

    ReplyDelete
  9. chodzenie po muzeach nie jest aż takie złe, ale jak się słucha do tego przewodnika to jest strasznie! Lepiej samemu wszystko zobaczyć.
    Fajne fotki:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja. Muzeum samo w sobie nie jest takie złe. ; )
      Można się przejść, porobić jakieś zdjęcia, pooglądać wystawy. Ale my nie mieliśmy tego szczęścia, że mogliśmy chodzić samemu. Przewodnik tak zanudzał, ponieważ mówił o każdej rzeczy, także ... dziękuję bardzo ; C

      Delete
  10. zdrowiej !:)
    też nie lubię zwiedzać muzeum

    ReplyDelete
  11. Jakie śliczne zdjęcia *-*

    ReplyDelete
  12. niektóre muzea są świetne ;)
    zdjęcia wyszły cudnie, więc będzie co wspominać

    ReplyDelete
  13. super : P
    ładne zdjęcia : )

    ReplyDelete
  14. nigdy nie byłam w Grudziądzu ;)

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia .
    nigdy tam nie byłam
    fashion-our-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja również nie cierpie muzeów i wogóle historii ;p

    ReplyDelete
  17. To zdrowiej ;>

    I ładne zdj.

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia. ;) a ogólnie to ja też nie cierpię muzeów.

    ReplyDelete
  19. piekne zdjecia, maja cudowny klimat.

    ReplyDelete
  20. Nienawidzę historii i również umieram w takich miejscach -,-

    ReplyDelete
  21. kto jest na ostatnim zdjęciu?

    ReplyDelete
  22. Super zdjęcia <3


    Zapraszam do siebie ^^ Dopiero zaczynam <3
    http://ewa-ewaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Nie cierpie chodzić po muzeach ;D

    ReplyDelete
  24. ładnie w tym muzeum :>

    ReplyDelete
  25. genialne zdjecia!!!!


    Całuje mocno
    Kadik Babik

    ReplyDelete
  26. a ja jestem ciekawa kto lubi, bo ja też nie :<

    czytałam zakładkę z radami - tam pisze, że można się malować od gimnazjum, bo wtedy nauczyciele się tak nie czepiają. no chyba, że chodzi się do mojej szkoły - dzisiaj dyrka przyszła z wacikami i płynem do demakijażu i kazała każdej z nas przetrzeć oczy. masakra. okej, już się wyżaliłam, pozdrawiam :>

    ReplyDelete
  27. Czemu pousuwałaś kilka moich komentarzy pod tym postem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, już się wystraszyłam, że coś przypadkiem usunęłam ; D

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*