W ubranku

Saturday, October 13, 2012

Jakiś czas temu w chińskim dorwałam śliczne, ciepłe ubranko dla Merfiego ; )
Wygląda w nim bardzo słodko, musiałam aż Wam pokazać. Niestety on nie lubi aparatu. Musiałam trzymać kiełbaskę przy obiektywie, by się spojrzał. Rezultaty zdjęć ... nie ciekawe jednak, że na pewno kiedyś wezmę go na sesyjkę w tym oto ubranku. Może mi się poszczęści i jakieś zdjęcia wyjdą. On chyba woli prawdziwego fotografa, ponieważ jak był ze mną na normalnej sesji to całkiem ładnie wyszedł. Niestety wtedy było tak upalnie, że pokazywał jęzor na każdym zdjęciu.

Mam straszną ochotę na jesienną sesję! Muszę koniecznie umówić się z Martyną ; )
Może zabiorę Merfiego ...? Jeszcze się zastanowię ^,^ Zaczekam aż będzie jakaś ładna pogoda.

 Jego spojrzenie mówi : - Mmmmm kiełbaska, kiełbaska!
 Merfi perfekcyjnie opanował komendę podaj łapę ; D
Już spory czas temu. - Dumna ;  D xd
 Tu najlepiej widać ubranko ; )

Niektórzy uważają, ze ubieranie psa to męczarnia. Wcale nie. To jest dla ich dobra. Myślicie, że psy nie mogą zachorować? Lub nie jest im zimno? Mój Merfi jak wychodzi na taki mróz to od razu chce wracać do domu. Wcale się nie dziwię. Też mam taki odruch.

`Włączyłam sobie pewien serial. Znalazłam go przypadkiem i zainteresowała mnie nazwa. Zobaczę czy jest godny polecenia. W razie czego napiszę o nim tutaj ; )
Tymczasem odcinam się od facebooka, skypa, bloga i włączam serial jedząc pyszny jabłecznik.
No to start - 1 odc. ^,^

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. Właśnie ! Psu też może być zimno, może zachorować!
    To tak jakbyśmy my wyszli np. w samej koszulce na takie zimno ! Mój piesio tez bd. miał :)

    ReplyDelete
  2. Słodki Merfi ♥
    Ja również uważam, żeby ubierać pieski, bo po prostu jest im zimno ^^

    ReplyDelete
  3. ile kosztowało jak mogę wiedzieć ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 32 zł ; )
      Fajna okazja, bo ostatnim razem z zoologicznym kupiłam za 70 coś.

      Delete
  4. Ja też się zastanawiam nad kupnem ubranka, bo moja Kesi (Pekińczyk), nie lubi zimna i śniegu :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. też mam Yorka <3


    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. słodziak :>
    ja mojego psa muszę kusić szeleszczeniem papierków od cukierków :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, każdy na co innego reaguje ; D
      Mój to na jedzonko! ; D

      Delete
  7. Będzie Twojemu pieskowi ciepło ;)

    ReplyDelete
  8. Ajjj, jakie słodkie! Sam Merfi jest przesłodki, a co dopiero w tym ubranku...!

    lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja swojego pieska ubieram w sweterek dla lalek, gdy jest zimno haha :D

    ReplyDelete
  10. oj i love the dog's dress

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. słodziak ;) jaki to serial?

    ReplyDelete
  12. Słodziaczek.
    To ubranko jest całe ocieplane jak widzimy kieszonki?

    ReplyDelete
  13. oo :) też mam yorka :) lecz ubranie go w taki kubraczek .. prędzej by go rozszarpał, niż zdążyła ubrać :DD


    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. haha, mina Twojego Merfiego na drugim zdjęciu <3 słodziaaak ;)

    ReplyDelete
  15. daje sie ubrać? czy może ciągle wierzga tym swoim merfuśnym ciałkiem? xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daje się ubrać i nie przeszkadza mu to ; )
      Mógłby chodzić w nim cały czas, no ale w domu by się zagotował ; ]

      Delete
  16. ja też muszę coś kupić moim słodziaczką :D
    ale to jest świetne!! :D

    ReplyDelete
  17. fajny piesek ; D ubranko też

    pzdr.

    ReplyDelete
  18. oo jacie jaki słodziaśny <3
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  19. słodki:> zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  20. Słodko w tym wyglada ;DD

    ReplyDelete
  21. Jaki słodki :)
    Zapraszam do mnie! Obserwujemy?

    ReplyDelete
  22. Nie dość, że jest słodki to ma jeszcze słodkie ubranko. :D

    ReplyDelete
  23. Też mam Yorka i ma podobne ubranko tylko że czerwone *.*
    Słodki jest twój piesek *.*

    ReplyDelete
  24. ja kiedyś myślałam, że ubieranie ubranek psom, to chore, itd. , ale zrozumiałam, ze jest taka potrzeba na zimę :P
    słodziak ;3

    ReplyDelete
  25. ja też zawsze uważałam że ktoś męczy psa jak go ubiera, jednak teraz wiem że to nie prawda. Chociaż mojego psa bym nigdy nie ubrała nie dałabym rady :D haha :P ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*