W poszukiwaniu za serialem

Saturday, October 13, 2012

Cały dzisiejszy dzień spędziłam w domu. Musiałam się czymś zająć. Postanowiłam poszukać jakiegoś fajnego serialu, który mógłby mi towarzyszyć w takich nudnych chwilach, kiedy nie mam pojęcia co robić. Szukałam, szukałam... żaden mnie nie zadowalał. Nagle znalazłam serial, który nie jest wcale taki zły, choć również szału nie ma. Nazywa się "Raising Hope" i oglądam go na iitv.info. W pierwszym odcinku trochę uśmiałam się przy pewnym momencie, ale jak obejrzycie to będziecie wiedzieli o jaki mi chodzi. Ugghh.. chętnie znalazłabym nieco lepszy serial.

http://upload.fototube.pl/pics/2011/01/07/org/ca057a451d38b65995d47615a0d8078a.jpg 

Mam do Was małe pytanie. Czy ktoś z Was zna jakiś fajny serial? Prócz Pretty Little Liars, ponieważ go znam i zdecydowanie jest numerem jeden. ♥ Ale dzisiaj jakoś nie miałam ochoty go oglądać. Chciałam spróbować czegoś nowego. Jakiejś zupełnie innej tematyki. 

No to ja obejrzę sobie jeszcze trochę ten 'wykopany' serial, choć muszę spróbować na innych odtwarzaczach i stronkach ponieważ okazuje się, że są limity. No ale jakoś sobie radzę! ; )

A dla Was na dobranoc zdjęcie kamerkowe z Misiakiem ♥ 

` Naprawdę proszę Was o podanie Waszych ulubionych seriali. ; )

Dobranoc *,*

+  Nie wiem czy wiecie, ale mój fan pejdż znowu działa. 
Myślę, że to wygodniejsze dla Was.

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. The Laying Game
    Switched at Birth
    Touch - ten oglądam razem z tatą - świetny jest :)

    ReplyDelete
  2. Gossip Girl jest super, na początku jest taki sobie, ale potem ja osobiście zawsze płakałam jak go oglądałam. Pamietniki Wampirów jest też fajne i The Secret Circle, jestem wybredna co do serialów więc bez obaw nie zawiodą cię moje propozycje ;)

    ReplyDelete
  3. The Vampire Diaries, Gossip Girl & Awkward :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpisuję się. Do tego jeszcze Glee <3

      Delete
  4. Super fotka z miśkiem.

    Muszę oglądnąć ten serial. Ja wolę seriale polskie typu 'Barwy Szczęścia', 'Pamiętniki z Wakacji', a z amerykańskich polecam 'Gossip Girl' i 'Dr.House' na prawdę warto obejrzeć. Mam dla Ciebie propozycję jeszcze pewnego filmu, a mianowicie 'Mała Księżniczka' opowiada on o dziewczynie z Indii, jej ojcu, który wyjechał na wojne i zmarłej matce. Bardzo smutny zawsze kiedy go oglądam to płaczę jak małe dziecko. A i jeszcze chcę polecić ci dwie strony, a mianowicie ekino.tv i zalukaj.pl tam możesz wejść w zakładkę 'Seriale Online' i będzie wiele propozycji ciekawych seriali, a za jedyne bodajże 6 zł możesz oglądać filmy bez limitów ^^

    Mam nadzieję, że pomogłam i zainteresuję Cię któryś z tych seriali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tam, żeby oglądać trzeba się zarejestrować?

      Delete
  5. Ja lubię serial "Przyjaciółki"

    ReplyDelete
  6. "How I met your mother", "Friends". :D

    ReplyDelete
  7. serial jest ok;]
    fajna fotka (;

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie Plotkara najlepszy serial, zaraz po Pamiętniki Wampirów : )

    ReplyDelete
  9. ja zdecydowanie polecam ci Pretty Little Liares . <3

    ReplyDelete
  10. Ja nie ogladam seriali. Mam takiego misia ^^

    ReplyDelete
  11. zdecydownie PPL to number one!:D
    ale polecam również The laying game;) J.

    ReplyDelete
  12. Plotkara, 90210 i z takich krótszych seriali to 'Inna' : ) ja oglądam zawsze na kinomaniak.tv i tam nie ma limitów, przynajmniej mi się nie zdarzyły : >

    ReplyDelete
  13. Polecam Skinsów. Najlepszy serial ever <3.

    ReplyDelete
  14. ja zaczęłam oglądać serial inna możesz go zobaczyć w internecie na mtv:3

    ReplyDelete
  15. polecam the big bang theory:D jest genialny:) bardzo smieszny:)
    niestety juz obejrzalam wszystkie sezony:( wartO:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Dokładam się do powyższej osoby świetne! Tak się wkręcisz w oglądanie że nie będziesz mogła przestać!
    Ja oglądam
    Teen Wolf.
    Awkward.
    Gorąco polecam.;D
    Nowe notki;]
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  17. 9210 <3
    Urocze zdjęcie ^^
    Zapraszam na konkurs ^^

    ReplyDelete
  18. Kiedyś z mamą oglądałam dużo seriali. :) Polecam Pamiętniki Wampirów, Bracia i Siostry. Niestety nic innego nie przychodzi mi już do głowy, ale oba seriale są świetne i przy oglądaniu się zbytnio nie nudzisz. Myślę, że na iitv.info lub ekino.tv na pewno je znajdziesz. Ps: u mnie też Pretty Little Liars jest na pierwszym miejscu ;)

    ReplyDelete
  19. nie oglądam serial tego typu ;/

    ReplyDelete
  20. Ja ci polecam 'How I met your mother' świetny serial, i w dodatku śmieszny ;D

    ReplyDelete
  21. Glee i 90210. Tego raczej nie obejrzę, bo muszę skończyć 90210, a potem chcę zacząć Gossip Girl :)

    ReplyDelete
  22. ja jeśli chodzi o seriale, to wybieram Barwy Szczęścia. zawsze oglądam je z mamą. ;-)
    a niedługo mam zamiar się wziąć za "pamiętniki wampirów" na necie :D

    ReplyDelete
  23. O też oglądałam Raising hope już dobre kilka miesięcy temu a wczoraj mi się przypomniało, że są nowe odcinki. Taki lekki, zabawny serial. Ja polecam Pamiętniki Wampirów gossip girl, 90210 :)

    ReplyDelete
  24. Ja Ci polecam seriale ,,Tancerze'' i ,,Reguly Gry'' przy regulach gry się uśmiejesz :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Gossip girl < 3
    i Glee jeszcze spoko:)

    ReplyDelete
  26. Mam takiego samego misia :)

    ReplyDelete
  27. ja w nudne weekendy oglądam 'Skins' , możesz spróbować :)

    ReplyDelete
  28. Plotkara, Pamiętniki wampirów, skins :D

    ReplyDelete
  29. Polecam ` Zaklinacz Dusz ` ; )

    ReplyDelete
  30. Ja uwielbiam 'Przyjaciółki' ♥.♥

    gabu-site.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja uwielbiam DR. House'a <3
    Jakiego masz misia cudnego. Ja mam prawie 16 lat a uwielbiam spać z misiem który był częścią mojej nagrody za rysunek organizowanej przez Straż Pożarną pare mies.temu ;)
    Ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  32. Pamiętniki Wampirów, Touch (nie jest to komediowy serial, ale jest naprawdę świetny!), Glee . <3

    Zapraszam na mojego nowego bloga-> www.ye-ti.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja ostatnio bardzo polubiłam serial "Lekarze" :D

    ReplyDelete
  34. nadal współpracujesz z wholesale-dress?
    A jak za drugim razem podjęli z tobą współpracę to za ile $ mogłaś wybrać rzeczy?
    I sami do ciebie napisali, że chcą nadal z tobą współpracować? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. ; )
      Również 15$
      Sami chcieli kontynuować współpracę.

      Delete
  35. Najlepsze są '"Gotowe na wszystko'' obejrzałam całe 8 sezonów! poleciła mi przyjaciółka która również wszystkie obejrzała i go uwielbia :) ja poleciłam również paru osobom i wszystkim się spodobało. zimą mam zamiar rozpocząć od nowa i powrócić do wspomnień z Wisteria Lane :) Fajny jest też '"How i met your mother'' :)

    ReplyDelete
  36. pll tez ogladam i tak jak Ty uwazam go za nr 1 :D. w wakacje chcialam znalezc jakis serial, ale nie moglam nic znalezc wiec Ci nie poradzę:(

    ReplyDelete
  37. polecam how i met your mother i wszelkiego rodzaju anime :D

    ReplyDelete
  38. nie słyszałam o tym serialu ;-)
    misiooo ;* :DD

    ReplyDelete
  39. Moim ulubionym jest " 39 i pół "
    Oglądałam już go całego ok. 4 razy i jeszcze mi się nie znudził :)
    Polecam :]

    ReplyDelete
  40. polecam The Secret Circle, Gossip Girl, The Baby Dady , Californication :D

    ReplyDelete
  41. rodzinka.pl <3
    haha, trochę to już przestarzałe

    ReplyDelete
  42. hmm , oglądałam kiedyś "Glee" baardzo mi się podobał. Siostra ogląda Preety Little Lairs, ale poleca bardzo Plotkarę, Pamiętniki Wampirów,

    ReplyDelete
  43. GOTOWE NA WSZYSTKO <3 w tym momencie co ten koleś zerzygał się na dziecko? :D:D hahah

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*