U Dajany

Saturday, October 20, 2012

Cześć ; )
Dzisiaj niestety dosyć późno notka, ale o 19 wróciłam dopiero do domu od Dajany. Była jeszcze Klaudia. Ogólnie cały dzień spędzony z nimi, bo najpierw sesja z której zdjęcia dodam jutro, ale mogę powiedzieć, że ja nie mam ani jednego. O,o  Jutro wychodzę z samą Dajaną, więc poproszę ją o jakieś zdjęcia ; )

Mam ewentualnie dosyć dziwne zdjęcia z jej domu ; D
Ogólnie dzisiaj cały dzień chodziłam w Klaudii okularach, choć są one od okulisty, ale dobrze w nich widziałam i nie przeszkadzały mi.

* Dzisiaj taki inny efekt zdjęć ; D

Dajana ma 7 lat nieszczęścia xd 
 Z Klaudią ♥
 hah, chciałam by wszystko było widać. xd
 Dajanaaa ♥
Czapka też tam jakaś znaleziona u niej ; D
 Fajny dzień, nie narzekam. Oczywiście nie zabrakło głupich zdjęć, ale tutaj wstawiam te bardziej ogarnięte. Hah ^,^

Spadam zatwierdzać komentarze i przeglądać Wasze blogi.

A tak na marginesie pozdrawiam pustą lalę, która nie ma własnego życia i musi podszywać się pode mnie. Chcę Ci uświadomić, że jest to karalne. ; ) Teraz napiszesz, że sama o sobie to napisałaś? Tak 'Jessiko', dziwne. 

Ogólnie fajnie, że mój pies ma inaczej na imię, ja mieszkam w Bydgoszczy (lol2) i jestem wegetarianką.. tak, jestem wegetarianką, która kocha mięso. Taka prawda. Dziękuję, dobranoc. + Jeśli można zgłaszać pingera to zgłaszajcie! ; )

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. niektórzy ludzie mają coś niepoukładane w głowie :o

    ReplyDelete
  2. zdjęcia z balonem wymiatają :D

    ReplyDelete
  3. ładne zdjęcia, ludzie są dziwni ;)

    ReplyDelete
  4. Ta dziewczyna jest żałosna -,-
    A co do zdjęć to super ; >

    ReplyDelete
  5. Super fotki!

    Niestety niektórzy ludzie są po prostu głupi :(

    Zapraszam:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ojej, trzeba jej wymienić te lusterko ;D

    ReplyDelete
  7. czekam na zdjęcia :)
    jeeej, jaka Ty jesteś piękna <3

    ReplyDelete
  8. pasują ci nawet okularki :)

    imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fajnie ci w takiej czapce :3

    ReplyDelete
  10. Mrr , kocurek ;D
    Żal mi takich ludzi jak ta dziewczyna ;x

    ReplyDelete
  11. Nie fajna sytuacja z tym pingerem

    ReplyDelete
  12. haha żałosna jest ;D

    ReplyDelete
  13. ale ładne zdjęcia ! ; 3

    ReplyDelete
  14. bardzo ładnie Ci w okularach! :)

    ReplyDelete
  15. Nie ma sprawy :) Nie mam gg, może kontakt mailowy?
    < to ja dałam ci link do jej bloga>
    Rozalka.
    taranka5@wp.pl

    ReplyDelete
  16. jakie urocze jesteście <3 ja też raz zbiłam lusterko! ;D zostało mi jeszcze 3 lata nieszczęćia :D
    Aj Jess tak cię ludzie kochają,że chcą być TOBĄ! ;D

    ReplyDelete
  17. Napisz do administratorów Pingera. Powiedz im, że się podszywa. Tylko musisz im podać jakiś konkretny dowód bo cię oleją. Nie wiem np. powiedz im że jeśli chcą mogą z tobą śmiało porozmawiać przez Skypa czy coś. Musisz udowodnić swoją tożsamość.

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia pozytywne. :D
    A co do tej co się pod ciebie podszywa to po prostu brak słów. Co za ludzie. ;|

    ReplyDelete
  19. o balonik XD

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne :D
    Nie mogę się napatrzeć ^ ^

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia super :) Śliczne jesteście <3 Ta dziewczyna musi mieć kompleksy żeby się pod cb podszywać :D

    ReplyDelete
  22. pięknie dziewczyny! zapraszamy na konkurs ---> http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia . Fajny Baooonik . nie ma to jak podszywać się po Jessikę !

    ReplyDelete
  24. takie osoby to ... brak mi słów, grr

    ReplyDelete
  25. nie ma to jak jakieś psycholki :D

    ReplyDelete
  26. Nie rozumiem po co ludzie się podszywają. Przecież mogą stworzyć własnego bloga o swoim życiu który może być równie ciekawy.
    Uhm... :/

    ReplyDelete
  27. pozytywne zdjecia ;)

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia!
    Jakie to żałosne z jej strony, mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni z tą dziewczyną z pinger'a : )

    ReplyDelete
  29. ehh tacy ludzie są żałośni ... jak można to zgłoszę :)
    fajne zdjęcia ...

    ReplyDelete
  30. Świetny Blog + zapraszam do komentowania i obserwowania : D

    ReplyDelete
  31. Ale słodko wyglądasz w tych wąsikach i nosku :p

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia. ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  33. śliczne jesteście :*

    ReplyDelete
  34. żałosna ta dziewczyna z pingera... :/ ale niestety, każdy musi takich ludzi przeżyć. takie życie.
    zarąbiste fotki ;3

    ReplyDelete
  35. lovely pictures :))))


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ślicznee zdjęciaa <3
    pozdrowienia dla pustej lalki ;P

    ReplyDelete
  37. Ty też bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach! :) mam takie pytanie regulujesz brwi?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*