Skype

Monday, October 15, 2012

Obecnie leżę sobie i rozmawiam na skype z Kariną, ponieważ już spory czas temu jej to obiecała.
Chciałabym móc częściej rozmawiać na skypie, choć szczerze mówiąc nie zawsze mam chęci.
Jutro dzień zaczynam od trudnego sprawdzianu z Niemca -,-
No cóż, tak to już bywa. Ja twierdze, że szkoła nas tylko niszczy, mamy za mało czasu dla siebie ...


Jak te włosy po boku mnie denerwują ; C
Od grzywki -,-
Hahaha, sikam z tego całusa ; D
Wybaczcie ; ]

Miłego wieczorku! *,*

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Również tak uważam (na temat szkoły)
    Ale ja wolę już chodzić do szkoły niż być dorosła i pracować :(
    Jak ja dawno nie rozmawiałam na skype *.*

    ReplyDelete
  2. Skype teraz taki popularny :D.

    ReplyDelete
  3. sliczne masz te wloski.

    ReplyDelete
  4. Ja jutro zaczynam od pracy klasowej z polskiego.;/

    ReplyDelete
  5. jak dawno nie gadałam na skype :O

    ReplyDelete
  6. Ja mam jutro na 9 ♥

    ReplyDelete
  7. ja jutro zaczynam od chemii- na szczęście nie mam kartkówki^^
    oj tam, śliczne włooski :)

    ReplyDelete
  8. Ooo, świetny pomysł, trzeba coś takiego zorganizować :)

    ReplyDelete
  9. haha, jaki dziubek słodki :D
    powodzenia jutro! :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam jutro 2 kartkówki (co w mojej szkole oznacza testy, które są nazwane kartkówkami, żeby się je dało zrobić w danym tygodniu), o których się dzisiaj dowiedziałam....
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, no bo nauczyciele tak robią specjalnie -,-
      U nas też...

      Delete
  11. Zdjęcie w Twoim pokoju?

    ReplyDelete
  12. Jaka to bluzeczka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2012/08/z-mieszkania-part-1.html
      Z Orsay.

      Delete
  13. ja jutro mam kartkówkę z niemca;/

    ReplyDelete
  14. słodki buziak xd
    powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie! ;d

    ReplyDelete
  15. Ja też się muszę z Tobą na skype umówić hehe to kiedy masz wolne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla czytelników ogl. to zrobiłabym czat ;)
      Byłoby to wygodniejsze.

      Delete
    2. A z Kariną się przyjaźnicie tak?

      Ok, a kiedy będzie czat?

      Delete
    3. Można tak powiedzieć ; )
      Jest to przyjaźń przez internet ; >

      Delete
  16. Ja siedzę w domu! Chora -,-

    ReplyDelete
  17. Dokładnie tak samo twierdzę . Mamy stanowczo za mało czasu dla siebie . Szkoła powinna odpuścić trochę,byłabym za tym aby było mniej godzin lekcyjnych i aby w szkole były tylko przedmioty potrzebne życiu,np. bez Wf,muzyki,plastyki a religia powinna być poza szkołą dla osób które chcę na nią uczęszczać !!
    Nie uważasz ? :)

    Ale się rozpisałam ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zgadzam się ; )

      Oj tam aż tak się nie rozpisałaś ; ]
      Z resztą uwielbiam dłuższe komentarze ; *

      Delete
  18. nie mam Niemieckiego ;d yyuuhu.
    też uważam że mamy za mało czasu dla sb !

    ReplyDelete
  19. Fajny Blog <3

    zapraszam ;3
    pokochajswojezycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja dzisiaj miałam trudny spr. z niemca -.-
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  21. haha całus jest spoko ;)

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. lekcje powinny trwać najdłużej do 12 :D
    thats-awesome.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. fajny blog
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,odwdzięczę się to dla mnie ważne♥ : http://insmu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Oj dawno nie byłam na skypie :)

    ReplyDelete
  25. OoO też chcę z tb. pogadać !

    ReplyDelete
  26. A zrobisz room tour ?? :)



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. haha,słodkie to zdjęcie (:

    www.agathaofficial.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcie ^^ mi się bardzo podoba ♥

    ReplyDelete
  29. Ja też zwykle nie chce gadać przez skype, ale gdy już gadam nie mogę przestać ;P

    ReplyDelete
  30. Dodałaś się do Top Listy. Gratulacje ;)

    ReplyDelete
  31. Gadam codziennie na skejpie ;D

    ReplyDelete
  32. zgadzam sie jesli chodzi o szkole........ -,-

    ReplyDelete
  33. ale masz długie włoski! <3

    ReplyDelete
  34. Fajny ten całus :DD
    Ja też miałam spr. z niemca ;x

    ReplyDelete
  35. Fajnie zdjęcie ;3. Nie ma co sikać z dziubka XD .
    Pozdrawiam ;d

    ReplyDelete
  36. Mam podobne zdanie co do szkoły... ;D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. haha ten całus faktycznie śmieszny:)

    ReplyDelete
  38. na twoim zdjęciu profilowym widze... niech zgadnę aparat Fujifilm S2950? Tak mam taki sam
    ;)

    + Zapraszam do mnie !

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Hahahahaha, nasza rozmowa przez skype. ^^ My to zawsze coś wymyślimy :D

    ReplyDelete
  40. What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has helped me out
    loads. I'm hoping to give a contribution & aid other customers
    like its aided me. Great job.

    Here is my site; best router black friday deals

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*