Sesja - Daria.

Saturday, October 27, 2012

Cześć. Dzisiaj wybrałam się z Darią na sesję. Dzisiaj jeszcze zimniej niż wczoraj -,- Nieźle obie zmarzłyśmy. Potem przy kominku się ogrzewałyśmy, hah ^,^ Było ciężko ale wytrzymałyśmy jakoś. Po sesji pojechałyśmy do Darii zgrać zdjęcia a potem pojechałam do domu. Dzień ogólnie okej. ; )
Też chciałam jakieś zdjęcia, ale nie zebrałam się na odwagę by się rozebrać -,- Brr...
Nie chciałabym znowu zachorować.

Ale denerwuje mnie blogger. Nie chciały się dodać zdjęcia do notki. Załadowane były ale po prostu nie chciały się dodać. ; C

Już niedługo moje urodzinki! Nie tak niedługo, no ale już się jaram. ; ) 35 dni ♥
Zastanawiam się kogo zaprosić na urodziny. Będzie z tym ciężko, ponieważ chcę dobrą atmosferę a niektóre osoby się nie lubią... Ja nie wiem.. jak można kogoś tak nie lubić, że aż nie tolerować? ...
Ja szczerze mówiąc z każdym potrafię się dogadać. ; )

Słyszałam, że u niektórych już spadł śnieg?
<< niedowiarek >> ; OO

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Spadł, spadł. U mnie już całkiem sporo.
    Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. U mnie jeszcze pada ;))

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia :)!

    ReplyDelete
  4. Świetne fotki, ale ja się nie jaram rozbieraniem się zimną jesienią, a właściwie prawie zimą, bo u mnie zaspy śnieżne jak u większości!!!

    ReplyDelete
  5. U mnie już pada i pada i przestać nie może ;) (jestem z Wa-wy). +

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. to zdjęcie z bańkami najlepsze :) jak zrobiłaś, że Daria i bańki są kolorowi, a tło nie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez taki pewny program ale niestety podać go nie mogę, ponieważ podała mi go koleżanka z tajemnicą ; D

      Delete
    2. JUa tak robie przez GIMPA

      Delete
  7. również byłam dzisiaj na sesji ;)
    praca w takich warunkach jest trudna, podziwiam ! ;)

    ReplyDelete
  8. Fajna sesja. To Daria się przebierała? U mnie wczoraj treochę padało i dziś też, ale się nic nie utrzymuje. Wczoraj to śnieg z deszczem, dziś sam, fajnie tak iść jak pada <3

    ReplyDelete
  9. ładne zdjęcia^^
    u mnie spadł śnieg

    ReplyDelete
  10. Mnie zaproś! ;)
    U mnie nie ma śniegu, a tak bardzo bym chciała :(

    ReplyDelete
  11. Jejku! Jaka ona śliczna! Przypomina mi Site Model ♥

    ReplyDelete
  12. Ale śliczna bużka ;D
    Super foto ;)

    ReplyDelete
  13. No niestety spadł :( Z deszczem naszczęście się roztopił ale deszcz nadal pada :/

    ReplyDelete
  14. Masz śliczne zdjęcia <3 no u mnie miał dzisiaj padać śnieg, ale nic z tego - może napada przez noc:0 Super blog, może ocenisz mój julkabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. U mnie jest śnieg :)
    Ładne zdjęcia zrobiłaś Darii :)

    ReplyDelete
  16. śliczne zdjęcia ;)
    U mnie spadł śnieg ;x

    ReplyDelete
  17. No u mnie spadł śnieg ; )

    ReplyDelete
  18. u mnie spadł! ale się już stopił, rano było go dużo :) o, czyżby koleżanka miała takie zakolanówki jak ja, z Biedry :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem. Mówiła coś chyba Lidlu. Ale pewna nie jestem. ; )

      Delete
  19. ładna jest i ma prześliczne włosy ! ;)
    no u mnie dziś padał cały dzień -.- i jest zimno.. ;/
    każdy jest inny i bardziej lub mniej tolerancyjny ; )

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne zdjęcia! :))

    ReplyDelete
  21. u mnie jeszcze nie ma śniegu, ale jest strasznie zimno :<

    ReplyDelete
  22. OO, zakolanówki! wyglądają cudownie! też muszę skoczyć na jesienną sesyjke! Zapraszam na nowy post ;*

    ReplyDelete
  23. zdjęcia fajne, ale szkoda że też się nie skusiłaś :(
    u mnie nie spadł tylko cały dzień padał deszcz :(

    ReplyDelete
  24. Jak mnie zaprosisz to się nie obrażę. :c
    Zdjęcia, jak zawsze - warte obejrzenia, notka, jak zawsze - wciągająca. Dziękuję za komentarz. (:

    ReplyDelete
  25. Fajnie, że masz kominek :))
    A tak apropo, to wcale się nie dziwię, że zmarzłyście ;D

    ReplyDelete
  26. u mnie spadł, TA DZIEWCZYNA JEST starsznie śliczna ;*!

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. To prawda u mnie spadl :)
    Chcialabym żeby bylo go więcej do poniedzialku do po szkole :D

    ReplyDelete
  28. jeszcze miesiąc został i będziesz o rok starsza ;) zapamiętam ;p
    piękne ma włosy <3

    ReplyDelete
  29. u mnie też spadł i to całkiem dużo

    ReplyDelete
  30. U mnie na szczęście nie ;P Śliczne zdjęciaa ^^

    ReplyDelete
  31. podoba mi się ;D
    no i ładna ta Twoja modelka.

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Podziwiam Darię za to, że się rozebrała, ja bym nie dała rady :D
    U mnie śniegu nie ma, ale u mojej cioci już podobno jest.
    Też wybrałabym się na jakąś sesje, ale jeśli już to za dwa tygodnie mogę, a wtedy będzie jedna wielka kałuża :D

    ReplyDelete
  33. Obserwuję i liczę na to samo :)
    www.ankais.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. no w takich ubraniach pewnie porządnie przemarzłyście :))

    ReplyDelete
  35. Ładne zdjęcia. : ) Ale jej musiało być zimno!

    ReplyDelete
  36. przepiekna sesyjka w plenerze!

    ReplyDelete
  37. Cudowne zdjęcia :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jak śliczna i jaka chuda *-* Ona ma moją wymarzoną figurę <3

    http://my-life-withme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Mnie zaproś :) Swieta się zbliżają więc śnieg ♥♥♥

    ReplyDelete
  40. przecudowne zdjęcia! dziewczyna ma śliczne włosy <3
    obserwuję.
    www.bookwoormm.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. u mnie właśnie sypie śnieg całą noc, już jest biało:))
    świetne zdjęcia!<3
    Pierwsze, trzecie i czwarte genialne:)

    ReplyDelete
  42. zdjęcie z bańkami bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  43. ładne te zdjęcia, masz talent :)
    łoo panie, u mnie tyle śniegu z rana :D

    ReplyDelete
  44. 1,3,4 najlepsze <3 U mnie wczoraj cały dzień padał śnieg, a dziś tylko sobie leży, pewnie zaraz go nie będzie :>

    ReplyDelete
  45. u mnie do kolan ;)
    ale taaka zimnica ;)

    ReplyDelete
  46. u mnie nie ma śniegu :c
    Śliczna jest, ekstra podkolanówki <3

    ReplyDelete
  47. masz śliczne włosy! ta pogoda również mnie dobija. zapraszam do siebie ; )

    ReplyDelete
  48. u mnie też spadł śnieg, ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia jak i modelka ;)

    ReplyDelete
  50. 4 zdjęcie najlepsze:)
    hmm... u mnie dzisiaj dopiero spadł śnieg, ale już go nie ma :c

    ReplyDelete
  51. U mnie nie spadł śnieg :)

    ReplyDelete
  52. u mnie też spadł !:)
    ale wam musiało być zimno brr !
    śliczna dARIA !

    ReplyDelete
  53. Oj pada, już od wczoraj. ;)) Fajne zdjęcia.

    ReplyDelete
  54. ooo, u mnie jest mnóstwo śniegu! a zdjęcia śliczne :)

    poza tym mam do ciebie ważne pytanie, jak ustawiłaś zdjcia drewnianych ludzików z napisem nadzieja tam gdzie jest tytuł? próbowałam wszystkiego i nie mogę ustawić zdjęcia które ja chcę. proszę o pomoc :)

    ReplyDelete
  55. Zakolanówki zawsze spoko .;D

    ReplyDelete
  56. Ile ona ma lat?
    Sukienka troche za któtka -_-

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*