Serial

Wednesday, October 17, 2012

Cześć kochani, dzisiaj jakoś nie miałam czasu by wpaść tu wcześniej. Lekcje w szkole miałam do 15 a potem szłam na strzelnicę i do domu wróciłam o 16:30. Dzisiaj strzeliłam 78 pkt. nie tak źle, lecz mogło być lepiej. W poniedziałek są zawody u nas na strzelnicy i ja biorę w nich udział. Chciałabym wygrać, ale wiadomo że chcieć to sobie mogę. Wiem, że nie jestem najlepsza, choć każdy ma równe szanse. Zależy od naszego dnia. Mam nadzieję, że humor będzie mi dopisywał i strzelę chociaż 80 pkt.! ; )
Pochwalę się po zawodach. ; ]

A teraz włączam sobie dopiero 5 odcinek 'Raising Hope' a do tego Twix i inne słodkości. ; >
Akurat znalazłam gdzieś w plikach zdjęcie Twix'a także chociaż coś do ubarwienia notki. ; )

Coś boli mnie głowa. Nie wiem od czego ale do jutra na pewno przejdzie ; )
Przez ten ból czuję się przymulona. ; C

Miłego wieczorku. *,*

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Dla mnie stanowczo za słodki ;D

    Ja obejrzałam jak na razie 1 odcinek "Raising Hope" i stwierdzam, że to jest super :-)

    ReplyDelete
  2. Przez ciebie mam ochotę na Twixa :D

    ReplyDelete
  3. ból głowy. najgorsze co może być -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. ; D
      Ból brzucha zdecydowanie gorszy. ; P

      Delete
  4. Też obejrzałabym sobie jakiś serial, ale czas mi na to nie pozwala ;0

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w poniedziałek. :)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w zawodach :)

    ReplyDelete
  7. Powodzenia na zawodach ! :)
    No masz racie ból brzucha i glowy jest straszny -,-


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ból zęba najgorszy, z głową jeszcze dałabym sobie sama radę :D

    ReplyDelete
  9. Powodzenia! Uwielbiam twixy :)

    ReplyDelete
  10. O.o zjadlabym <3 mniam. Trzymam kciuki na zawodach :)

    ReplyDelete
  11. Ja jeszcze nigdy nie byłam na strzelnicy:(

    ReplyDelete
  12. ja niestety mam tyle nauki, że tv i innych seriali nie oglądałam od 2 tygodni ;/

    ReplyDelete
  13. Jak miałam cyfrówkę (sony H5) to robiła genialne fotki. Jakbym teraz dodała z niej zdjęcia, to mało kto by się nie poznał, że to nie Nikon :)

    ReplyDelete
  14. mniam : )) tez lubie.
    a tego serialu jeszcze nigdy nie ogladalam : ))

    pzdr.

    ReplyDelete
  15. Ach jak ja bym chciała móc sobie teraz obejrzeć seriale przy czymś słodkim, owinięta najlepiej w ciepły koc. A muszę się uczyć niemieckiego :c

    ReplyDelete
  16. Życzę powodzenia na zawodach ! Koniecznie pochwal się wynikiem :)
    Narobiłaś mi smaka na słodkie ;*

    ReplyDelete
  17. A miałam nie jeść słodyczy,jak mi się celulit powiększy to będzie Twoja wina ;)))

    ReplyDelete
  18. super sprawa, też muszę się kiedyś udać na strzelnicę ;)

    ReplyDelete
  19. ciekawa jestem ile strzelisz ! :D wierzymy w cb;d

    ReplyDelete
  20. ja oglądam dziś Plotkarę ♥

    ReplyDelete
  21. twix xD smaxznego ;)

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Powodzenia na strzelnicy.!

    ReplyDelete
  23. a ja nie oglądałam tego serialu, hehe a Twixa właśnie mam :D ale poczekam aż kawa przyjdzie :D
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Stworzyłaś fajną atmosferę na blogu, fajnie tutaj. ♥

    ReplyDelete
  25. Powodzenia w zawodach ! ;]

    ReplyDelete
  26. Będziemy trzymać kciuki za zawody! ^.^

    ReplyDelete
  27. oo nie słyszałam o tym serialu ale tytuł brzmi zachęcająco ;D

    ReplyDelete
  28. Mniam, Twix! :D właśnie go jem ^^

    ReplyDelete
  29. Na pewno zaraz ból głowy przejdzie ;)
    Mniam- Twix <33

    ReplyDelete
  30. Hehe. Super wpis narobiłaś mi ochoty na twixa :D

    Zapraszam julkabloguje.blogspot.com i jeśli się spodoba liczę na obserwację <3

    ReplyDelete
  31. no i żeś mi smaka na twixa narobiła ^^
    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co o nim i notkach sądzi. :)

    ReplyDelete
  32. I podoba Ci się na razie ten serial ? O czym jest ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podoba się. Jest taki zwykły, zbytnio nie trzeba się w niego skupiać i można go oglądać jeśli ma się chwilkę czasu. ; )
      Jest o ojcu wychowującym samotnie dziecko. Można się nieraz pośmiać ; )
      Serial poprawia humorek, ponieważ w rolach głównych jest dosyć szalona, nietypowa rodzinka ^,^

      Delete
  33. zjadłabym ;3
    dasz kawałek? :D

    ReplyDelete
  34. twix <3.

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. oj jak ja bym sobie teraz poszła coś oglądnąć,a tymczasem wieczór z bio mnie czeka :c
    pierwszy raz słyszę o tym serialu ;o

    ReplyDelete
  36. twix <3
    http://lemonik756.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. o to bedę trzymać kciukasy za niedzielę. Mam nadzieje, że to będzie własnie twój dzień.:) a butki które sobie kupiłaś - po prostu są świetne. pewnie już od nocy czatowałaś na nie;) :D:D:D i stąd chore gardło ( zart) mleko, miód i czosnek. Mi zawsze pomaga. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  38. Powodzenia na zawodach! :D

    ReplyDelete
  39. Fajna , totka ;* Jak zawsze ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*