Różyczki

Friday, October 12, 2012

Będąc w Bydgoszczy kupiłam róże. Mają tam takie piękne róże. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie! Kilku Niemieckich chłopaków zrobiło niespodziankę dziewczynom i kupili piękne duże róże! ; )
Ja otrzymałam od Lennarta ♥ Niestety potem musieliśmy odnieść je do autobusu na kilka godzin, ponieważ szliśmy do filharmonii i trochę 'zdechła', ale po powrocie włożyłam ją do wody i odżyła. A teraz mam uschnięte - pozostawiam na pamiątkę.

A teraz wybieram się z Weroniką na dwór. ; )
Miłego dnia ♥

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. ale piękne <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne ! To miło ,ze dostałaś :)
    Fajny musi być ten Lennart:)

    ReplyDelete
  3. Hyh, to miłe z ich strony. ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jakie fajne ^^
    _______________
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  5. nie ma to jak dostać kwiaty od chłopaka <3

    ReplyDelete
  6. róze są piękne <3
    moje ulubione kwiaty

    ReplyDelete
  7. sliczna różyczka:):D

    ReplyDelete
  8. uwielbiam dostawać róże :)

    ReplyDelete
  9. Ale śliczne! Róże to przepiękne kwiaty ;)

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. HEY your blog is nice! wanna follow each other? let me know :) www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  11. ojejć jakie piękne <3
    miło z ich strony ;]

    ReplyDelete
  12. Też bym chciała różę :) Od takiego chłopaka :P :)**
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. Podoba Ci się Lennart ? :)

    ReplyDelete
  14. Śliczne różyczki :)

    ReplyDelete
  15. Róże *.*
    To slodkie ze strony chlopaków <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. uwielbiam, to takie romantyczne :)

    ReplyDelete
  17. piękne różyczki. ;)

    ReplyDelete
  18. śliczne...
    :)
    miły gest ze strony chłopaków.
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  19. róże, moje ulubione ^^
    mam małe pytanko. Zauważyłam na poprzednim zdjęciu i innych zdjęciach Twoje piękne rzęsy! Jakiego tuszu używasz, zdradzisz? ;)

    Pozdrawiam! ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      Ja używam szczerze mówiąc zwykłych tuszów, jeden jakiś z rossmanna kupony dawno temu za jakieś 10 zł - z gumową końcówką, a drugim kupiony w chińczyku za ok. 6 zł z szczoteczką wydłużającą i nadającą objętości. ; )
      Lecz ja z natury mam dosyć długie rzęsy, także obojętnie jakim tuszem bym nie pomalowała to będą długie. ; )

      Mam nadzieję, że chociaż jakoś pomogłam.
      Całusy! *,*

      Delete
  20. Uwielbiam różowe róże <3

    ReplyDelete
  21. rzeczywiście piękne, ale ja przepadam za tulipanami <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*