Plany na halloween?

Tuesday, October 23, 2012

Cześć ♥
Dzisiaj ogólnie jest jakaś senna atmosfera, dlatego nie mam ochoty nawet pisać jakieś konkretnej notki.

Zbliża się halloween, a ja nie chcę siedzieć w domu. Mam pewne plany. Podobno wypalą. Zobaczymy, ja mam nadzieję, że będzie to świetnie spędzony czas! Więcej dowiecie się po Halloween, bo prędzej nie dam rady. Obecnie leżę pod kocem i właśnie zaczyna się 'Gossip Girl'. Wypiłabym gorącą herbatę ale niestety tak mocno się oparzyłam wczoraj, że dzisiaj jeszcze mnie wszystko drażni.

A Wy organizujecie sobie czas na halloween?

Haha, chciałam znaleźć jakieś stare zdjęcie do notki a w albumie znalazłam z kukurydzą. xd Nie lubię tamtego dnia, bo niepotrzebnie jadłam tą kukurydzę! ; p



Chciałabym pozdrowić Olę, z którą możliwe, że spędzę Halloween - mam nadzieję, że czytasz to, bo i tak nikt inny nie wie o jaką Olę chodzi.
oraz Karoline z mojej klasy, która wiedziała od razu, że zajęłam pierwsze miejsce na zawodach ; D

3'majcie się!

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. u mnie zawsze halloween, to kocyk+herbatka+dobty serial :D

    ReplyDelete
  2. ja jak narazie nic nie planuję.:o
    ładne zdjęcia.<3

    ReplyDelete
  3. ja nie biorę udziału w Halloween, ale tobie życzę miłej zabawy :)

    ReplyDelete
  4. Fajne fotki!

    Ja chyba idę z Natalką i Darią na Haloween :)

    Zapraszam do mnie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nie wiem ,ale pewnie n. bd siedzieć w domu chyba ,ze jak zwykle złapie mnie choróbsko !

    ReplyDelete
  6. Ja tego dnia będę ze znajomymi oglądać horrory ;d
    A kiedy (którego) wgl. w tym roku jest Halloween ?

    ReplyDelete
  7. jejku jakie piękne włosy <3

    ReplyDelete
  8. Ja mam nadzieje, że moi znajomi coś zorganizują.
    Zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  9. Fajny blog obserwuję;*
    liczę na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lovely pictures dear!
    Following you dear, hope you'll have time to visit my blog and maybe follow me too :)

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Może zorganizuje jakąś ekipkę :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. no może coś zorganizuję na Halloween :d

    ReplyDelete
  13. ale maasz ładne wlosy :)

    ReplyDelete
  14. ja chyba bede chodzic :)

    ReplyDelete
  15. Nie mam jeszcze planów... : D
    lilianka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jeszcze nie mam planów :>

    ReplyDelete
  17. Nie obchodzę w tym roku :) Chociaż możliwe, że plany się zmienią ;P
    Zapraszam na nową notkę ;*

    Pozdrawiam, Aleksandra ♥

    ReplyDelete
  18. Jako tako hallowen nie obchodzę, ale skoro jest dłuższy weekend to najprawdopodobniej - chłopak pizza i horror xD

    ReplyDelete
  19. nie obchodzę, bo to święto mocno pogańskie ;)
    ale życzę miłej zabawy :)

    imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Halloween? Umówiłam się z koleżankami i będziemy straszyć małe dzieci!! >:D

    ReplyDelete
  21. nie obchodzę:D ale pewnie będziemy świętować urodzinki kumpeli z klaasy ;)

    ReplyDelete
  22. A ja po prostu jadę do dziadka na grób. Więc nie będzie mnie w mieście w tym okresie.

    ReplyDelete
  23. Nie mam żadnych planów, nie obchodzę tego święta :)

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia ^^
    Ja też mam plany na Halloween :D

    ReplyDelete
  25. jak narajzie nic nie mam w planach;)

    ReplyDelete
  26. najpierw muszę pogratulować pierwszego miejsca. super z wygrałaś i puchar taki piękny. O też widzę masz plany na Halloween - czekam z niecierpliwoscią co tam wymyśliłaś. pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    ReplyDelete
  27. Moja przyjaciółka robi Halloween, z tym, że tydzień później XD
    W samo Halloween pewnie będę siedziała w domu ;p

    ReplyDelete
  28. @Świetna opcja ;) A kukurydze, gotowaną to bym sobie zjadł :)

    ReplyDelete
  29. Miałam mieć noc horrorów z siostrą, ale ona jedzie na wycieczkę, więc nic z tego :/ może się umówię ze znajomymi, żeby nie siedzieć sama :)

    ReplyDelete
  30. ja na Halloween miałam iść do koleżanki nocować, ale niestety jadę do rodziny ;/ Choć może uda mi się tam zrobić chociaż kilka fajnych zdjęć :)

    ReplyDelete
  31. Oooo, dziękuję ; * Ola xd.

    ReplyDelete
  32. Jakie masz ładne włosy! :)

    PS: Jako starsza koleżanka mam małą radę. Ilość reklam na twoim blogu jest porażająca. Rozumiem, ze chcesz współpracować z jak największą liczbą sklepów, ale nie zgadzaj się na wstawianie za każdym razem baneru na bloga. Te 20-kilka obrazków działa trochę zniechęcająco na czytelników (myślę, że na firmy też).

    ReplyDelete
  33. A ja nawet o tym nie myślę ;p ;p .

    ReplyDelete
  34. Ja na razie nie mam żadnych planów :>

    ReplyDelete
  35. ja nie obchodzę Halloween mimo że fajna impreza urodzinowa b była bo 1 listopada mam urodziny :D

    ReplyDelete
  36. masz piekne włosy <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. haha to czekamy co tam jeszcze wymyslisz na hallowen ;D

    ReplyDelete
  38. może coś wymysle jeszcze w domu :d
    fajne zdj. ; ]
    btw. zostałaś otagowana , 'moje blogowe sekrety' ale jak nie chcesz nie musisz robic xd

    ReplyDelete
  39. ja nie mam jeszcze planów ;dd

    ReplyDelete
  40. ja mam w planach :D z 2 przyjaciolkami bedziemy chodzic po domach przebrane i w ogle, do mnie przychodza :D

    ReplyDelete
  41. fajnie, ale ja raczej nie obchodzę :)

    ReplyDelete
  42. ja nie mam planow, ale raczej nie obchodze :D

    ReplyDelete
  43. Może jakiś horror... :)

    ReplyDelete
  44. ja nie obchodzę :(
    nie ma z kim , jak i gdzie :D
    + zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  45. Ja zawsze urządzałam imprezę halloweenową ale w zeszłym roku mój siostrzeniec tak się przestraszył przebrań i dyń, że narazie przez kilka lat mam halloweenowy celibat :-( A szkoda bo takie przyjęcia są super, czarne jedzenie ( ciasta-groby, robaki żelki w galaretkach) itd. Aż zainspirowałaś mnie do zrobienia posta o Halloween! :-)

    ReplyDelete
  46. Nie mogę się doczekać kiedy nam coś zdradzisz ^^

    ReplyDelete
  47. Jesteś otagowana!

    http://isabella-kuzmicka.blogspot.com/2012/10/otagowana.html

    ReplyDelete
  48. Nigdy nie jadłam kukurydzy -.-
    Ja chyba spędzę halloween w domu :)

    ReplyDelete
  49. a ja jeszcze nie wiem :3

    ReplyDelete
  50. Niestety jeszcze nie mam żadnych planów, ale czas coś wymyślić : )

    ReplyDelete
  51. Jeszcze dokładnie nie wiem jak spędzę Halloween. ; )
    Fajne zdjęcia. Z kukurydzą. :D

    ReplyDelete
  52. ale masz długie włosy *.*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*