Pierwszy dzień

Friday, October 05, 2012

Cześć. Na samym początku chciałabym wyjaśnić brak notek na blogu przez ten tydzień.
Codziennie wracałam do domu po 22 i po takich dniach jakie były, byliśmy już wszyscy zmęczeni, z resztą zostawiłam u Ady laptopa i dopiero niedawno go otrzymałam. Jeżeli ktoś ma mnie w znajomych na facebooku to widział, że dałam znak życia i wstawiłam zdjęcie. ; )

A tymczasem opowiem Wam pierwszy dzień wymiany. Było to takie spontaniczne. Szłyśmy z Adą zupełnie nieprzygotowane, wiedząc że zaraz zostaniemy z Niemkami sam na sam. Na początku było drętwo. Nie chciałyśmy się do siebie odzywać, lecz potem jakoś zaczęłyśmy się porozumiewać. ; )
Każdy uczestnik z Polskiej wymiany, musiał zorganizować jakoś całą niedzielę.
Nie chcę opisywać każdej chwili dnia, także pozostawię Was z kilkoma wybranymi zdjęciami. Oczywiście mam ich więcej, a jeżeli macie jakieś szczególne pytania to zadajcie je pod tą notką.


Oto moja przyjaciółka z wymiany, która spędzała u mnie niedzielę ♥
 Kerstin i Lena ♥
 Z Adą i Leną ; )
 Z Marlenn, Wiśnią i Adą. ; P
 Zdjęcie, które trafiło w ramkę ; )
 Marlenn ; *

Bejsbolówka - Awanti

Ogólnie dzień spędziliśmy wspaniale. Spotkałyśmy potem inne osoby z wymiany i się tak poznawaliśmy. Poszliśmy na kręgle, potem na pizzę a potem zostaliśmy u nich w hotelu do 22. Czyli to była nasza mała tradycja, jeśli można było akurat tam zostać. ; )
Już pierwszego dnia pokochałam wszystkich ♥

Przypadkiem usunęłam kilkanaście najnowszych komentarzy zamiast opublikować. Zauważyłam, że były tam jakieś pytania. Proszę Was. Jeśli to czytacie, zadajcie pytania ponownie! ; )

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. fajnie że się udało i że było świetnie ;)

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia ;) :*

    ReplyDelete
  3. piękny,burgundowy komin!

    ReplyDelete
  4. o co chodzi z tą wymianą? po prostu te Niemki przyjechały do waszej miejscowości? na ile? ;)
    tak się tylko pytam, bo nigdy tak naprawdę nie słyszałam, żeby było jakaś wymiana. no, chyba że książkach. xD
    ja bym chciała, żeby do mojej miejscowości z jakiegoś innego kraju przyjechały jakieś dziewczyny:) fajnie by było^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niemcy przyjeżdżają na tydzień do Polski a my po pół roku do nich.
      Kształcimy się w językach ; D

      Delete
  5. piękne zdjęcia! :))
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  6. Aaaa Kerstin ;*

    Piekne zdjecia i pewnie bedziesz miala niesamowite wspomnienia .


    <3

    ReplyDelete
  7. u mnie w szkole też była niemiecka wymiana :)

    ReplyDelete
  8. sliczne zdjecia <3

    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcia ;d ja chyba też będę miała wymianę, ale z ludźmi z Francji ;d

    ReplyDelete
  10. jakie ty masz piękne włoooosy!! oddaj!

    http://marenowelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Lena to bardzo ładna dziewczyna ;) porozumiewałyście się po angielsku czy niemiecku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mieszane to było właściwie ; D
      zdarza się wplątywać Polski lub coś na migi ; D
      Hah, liczy się zabawa ; *

      Delete
    2. no to rzeczywiście musiało być zabawnie ;d

      Delete
  12. Ooo to fajnie,że ciekawie i udanie było ;)

    ReplyDelete
  13. zazdroszczę takiego tygodnia <3

    ReplyDelete
  14. fajnie że macie coś takiego jak wymiana ;)
    wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wbrew pozorom te Niemki są ladne <3 i oczywiście wy też <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Sweterek z Myszką Miki *.*

    ReplyDelete
  17. Dziewczyną są śliczne i ślicznie się ubierają !
    Zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  18. super ze milo spedzilas czas:)

    u mnie nowy wpis, zapraszam:)

    ReplyDelete
  19. pamiętam jak w mojej szkole była wymiana zagraniczna :D też musieliśmy spedzić jakiś czas z nimi :D ogólnie mam miłe wspomnienia z tym związane :)

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia < 3

    Marleen ma piękne włosy ; p

    ReplyDelete
  21. OOo... Niemki. :)) Super sprawa.

    ReplyDelete
  22. Ahh, jak ja bym chciała kiedyś pojechać na wymianę... Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  23. ślicznotki ;* a mówią, że Niemki są brzydkie xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, ale ja w to zdecydowanie nie wierzę! ; D
      One są takie śliczne! ^,^

      Delete
  24. Piękne zdjęcia w nas też było coś takiego tylko na kilka dni do mojej koleżanki przyjechała dziewczyna z Cypru ♥ fajnie było ; d

    ReplyDelete
  25. Grrrrrrrrrrrrr przypadkiem zamiast publikuj kliknęłam usuń! I najnowszych kilkanaście komentarzy poszła. Bye, Bye! -,-

    Osoby które zadały pytania proszę napisać jeszcze raz.

    ReplyDelete
  26. ładne z nich dziewczyny ;P a podobno Niemki to brzydkie dziewczyny.Wcale nie ;]

    ReplyDelete
  27. Jeju ! To musiala być swietna przygoda. Zazdroszczę : 3

    ReplyDelete
  28. a to gdzie sie ty pakowalas w sobote ? mieszkalyscie wy z tymi niemkani :Lena , Kerstin w jakims hotelu czy jak ? rozumiem , ze wy tez bylysie w Polsce , a za pol roku wy jedziecie do nich ? ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie pakowałam się nigdzie ; D
      Niemcy mieszkali w hotelu, ale codziennie od rana do wieczora spędzaliśmy ze sobą całe dnie. ; )
      Za pół roku my jedziemy do nich, ale my nie będziemy w hotelach tylko u nich w domu ; )

      Delete
  29. śweitne zdjecia. zazdroszczę wymiany. u nas nie ma czegoś takiego :C

    ReplyDelete
  30. suuper ;* i zapraszam do mnie ; D

    ReplyDelete
  31. Wymiana to bardzo fajna sprawa, można poznać ciekawych ludzi i podszkolić się w języku!
    Dziewczyny są urocze :)

    ReplyDelete
  32. Ale urocze zdjęcia!:) i jaka piękna słoneczna pogoda, oby taka się utrzymała do końca jesieni:)


    Zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna para butów ze sklepu Renee :)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/10/konkurs-konkurs-wygraj-wymarzone-buty.html#comment-form

    ReplyDelete
  33. U mnie w szkole też są takie wymiany, np. z Czechami, ale ja nie biorę w nich udziału :P
    Fajne zdjęcia, na pewno miło spędziłyście razem czas ; )

    ReplyDelete
  34. Zazdroszczę wymiany. Wszystkie jesteście bardzo ładne. Zdjęcia super!
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Widać że dzień udany :)

    ReplyDelete
  36. alee super ! A jak się porozumiewałyście ?

    ReplyDelete
  37. słodkie to pierwsze zdjęcie ;d

    ReplyDelete
  38. Świetny blog!
    zapraszam tez do mnie!

    ankowe-po-godzinach.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ładne dziewczyny. : )
    Czekam na więcej zdjęć. : )

    ReplyDelete
  40. mnie w tym roku czeka wymiana z Francją ;p ale bardzo się tego boje bo z angielskim u mnie średnio... ;p ale z drugiej strony Ciesze sie ze zobaczę Paryż ;)
    świetne zdjęcia i blog ;)
    obserwuje ! ;)

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia :)
    Musiałaś się świetnie bawić :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*