Panda

Tuesday, October 30, 2012

Heej ♥ Już jutro wyczekiwany przeze mnie dzień, czyli halloween. A cieszę się tak ponieważ mam całkiem ciekawe plany. Nie mówię, że będę chodziła po domach i zbierała cukierki, mam zdecydowanie fajniejsze plany. Mam nadzieję, że jakieś zdjęcia będę mieć, więc tutaj dodam, ale raczej postaram się odłożyć aparat i fajnie spędzić czas.

Dzisiaj miałam lekcje do 13:15, bo nie było religii, także wybrałam się z koleżankami na miasto. Głównie po to by kupić czapkę pandę, czarno-białą. Od zawsze podobała mi się najbardziej, choć inne kolory również nie są złe. Powiem Wam, że czapka siwa, którą pokazywałam już na blogu jest z lepszej wełny wykonana, z takiej milszej, ale na tę czapę też nie mogę narzekać. Szał na czapki w mojej szkole zaczął się hmmm... gdy przyszłam do szkoły w siwej pandzie. Od razu każdy chodzi i jej szuka. To akurat jest irytujące, bo akurat na złość czapki doszły do sklepiku w moim mieście .. wolałabym żeby były dostępne tylko w internecie lub w jakiś sklepach typu h&m, bo u nas żadnej galerii nie ma. No trudno ; )
Niedługo cała szkoła będzie miała te czapki, ale jeśli im się podobają to nie zabronię. Z resztą to co fajne jest nie tylko dla mnie. Ja to rozumiem i zbytnio się nie złoszczę o rozpowszechnianie trendu na pandy, ale wiele blogerek nie potrafi zrozumieć, że asortyment jest nie tylko dla nich a dla wszystkich!
Osobiście cieszę się, gdy jakaś blogerka napisze mi np. fajna bluzka, idę taką kupić. Jeśli się podoba to jasne! W internecie ja się cieszę, że komuś spodobała się taka rzecz i kupuje ją, ale w mieście dodam, że w małym mieście .. kopiowanie nawzajem od siebie rzeczy nie jest fajne. Szczerze mówiąc rzygać tym wszystkim można. Może niektórzy z Was rozumieją bo mieszkają w małym mieście lub na wsi. Pewnie wszystko się powtarza i trudno być oryginalnym.

Czapka ma mocno biały kolorek ; D
Jak śnieżek xd
 Haha, jak ciężko zrobić samemu zdjęcia czapki na głowie! ; O
Lubię te czapki! ♥
Nie wiem czy jutro tu zajrzę bo po szkole idę z dziewczynami na zakupy a potem już wybieram się na halloween, także jutro nawet nie zapowiada się na notkę. ; CC
Chyba, że pomyślę by dodać coś automatycznie, ale nie mam zbytnio co. ; CC

Udanej halloweenowej zabawy ; *

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Świetna ta czapka.
    I spędź jutro dobrze czas tak jak piszesz, że by chciała . :)

    ReplyDelete
  2. Ja nie obchodzę Halloween :P
    Extra czapka :D

    ReplyDelete
  3. Fajna czapka. :D Byłam dziś na zakupach i widziałam taką jednak nie kupiłam.. Ale chyba wrócę po nią za kilka dni do sklepu. :D Oby tylko nikt ze znajomych mnie nie wyprzedził, bo też nie lubię nosić takich samych rzeczy jak połowa szkoły.

    ReplyDelete
  4. Świetna czapka!
    Ja sobie mam zamiar taką kupić w C&A.
    Ja niestety nie mam takiego problemu, bo mieszkam w Warszawie xd

    Zaplanuj notkę, może jakieś inspirację haloweenowe?
    Odpisz.

    ReplyDelete
  5. ale fajna jest mi tez sie one bardzo podobają;d

    ReplyDelete
  6. Zajebista czapeczka ; D I super blog ;)
    Zapraszam do mnie xd

    ReplyDelete
  7. tez sie nie moge doczekac jutrzejszego dnia :D
    super czapka ^^

    ReplyDelete
  8. fajna czapa;D
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  9. Super jest ta czapka, chcialabym sobie ją kupić, ale wlasnej kasy żal wydawać, a moja mama powiedziala, że nie kupi mi czapki za 40 zl :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też kupiłam dziś wielką czapkę z pomponem :)
    Twoja jest odjazdowa!

    ReplyDelete
  11. ja w ogóle uwielbiam czapusie ! :)

    ReplyDelete
  12. Mi tez się te czapeczki podobają!
    Udanego Halloween!

    ReplyDelete
  13. superowa czapka;D muszę taką mieć. mieszkam na wsi i u nas nikt takiej nie ma, będe pierwsza;d

    ReplyDelete
  14. Świetna jest! Moja siostra ma taką szarą :D

    ReplyDelete
  15. Ależ oczywiście, że każdy jak zobaczy u ciebie jakąś nową rzecz, to od razu lata po całym mieście i szuka takiej samej. Wszyscy się na tobie wzorują ! Litości dziewczyno szyj sobie ubrania to nikt nie będzie miał takich jak ty... Nie zabronisz innym kupować tego co ty masz. Sama sobie przeczysz. Najpierw twierdzisz, że ci to nie przeszkadza, a potem nagle, że to jest strasznie irytujące...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mówię, że jak zauważą nową rzecz to latają po całym mieście by od razu mieć taką jak ja. Nie w tym rzecz. Tylko po prostu mówię od czego zaczął się hit na czapki pandy w mojej szkole.
      Wybacz krawcową zostać nie chcę. Tak przeczytałam i jeżeli ktoś jest inteligenty zrozumie co mam na myśli.

      Nie zabronię im, ale irytuje mnie jeśli w tak małym mieście każdy chodzi w tym samym. Przedstawiłam sprawę jasno, że na blogu jak najbardziej to toleruję a dodatkowo cieszy mnie ten fakt, że coś kogoś zainspirowało. ; )

      Szkoda tylko, że od razu musiałaś niemiło do mnie napisać.
      Ale trudno, to nic takiego, a wiem, że pod przykrywką anonimowy czujesz się kimś więcej, kimś kto może wyrazić swoją opinię. Prawda jest taka, że doceniam osoby które napiszą do mnie z własnego konta i nie mówię, że ktoś stworzył specjalne konto do pisania swoich opinii. Fajnie wiedzieć kto co myśli na dany temat. Ale ja bym rozegrała to inaczej. Mogłaś zadać mi tak jakby pytanie, czy ja tak sądzę. Dyskusja to dobra rzecz, ale tylko jeśli dwie osoby są na tyle inteligentne by rozmawiać (pisać) ze sobą z szacunkiem ; )

      Pozdrawiam i Miłego wieczorku życzę, oraz .. udanego halloween jeśli obchodzisz ten dzień ; ))

      Delete
  16. fajowe, tez mi sie podobaja!

    ReplyDelete
  17. no ja wiem jak to jest, czapka mi się podoba, ale nie chciałabym takiej miec ;p
    pokaż buźkę!:*

    ReplyDelete
  18. Ja też mam tylko szarą, a teraz każdy takie czapki kupuję i człowiek nie może być już oryginalny ;p

    ReplyDelete
  19. oj uwierz mi, ja tez... :)

    ReplyDelete
  20. Super czapa ;* Chce taką, ale dużo osób ma i będzie, że kopiuję, itd.

    U nas w szkole to większość osób ma beybolówski -,- Taka ,,oryginalność" ;D

    ReplyDelete
  21. Ja taką mam zamiar kupić bo jest przeurocza :)

    ReplyDelete
  22. Fajna ta czapka ! :) Też mam zamiar kupić sobie podobną ;D
    Zapraszam do mnie:
    siatkowkam.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Właśnie dzisiaj zamówiłam sobie szarą. :D

    ReplyDelete
  24. Ja też mam drobne plany na halloween, mam nadzieję że wszystko będzie ok.

    ReplyDelete
  25. też mi się bardzo podobają takie czapki, ale na zimę już jedną mam :)

    ReplyDelete
  26. Świetna czapka . W jakim sklepie ją kupiłaś ? ;33 :D

    ReplyDelete
  27. nie obchodzę halloween .
    b.ładna czapka ; 3

    http://lovnajka.blogspot.com/
    Najka, oxox

    ReplyDelete
  28. fajna, noszę podobną od zeszłego roku, ale powoli zaczyna mnie nudzić :>

    ReplyDelete
  29. ciekawe co ja jutro wymyślę, jakiś spontan będzie ;p
    super ta czapeczka <3

    ReplyDelete
  30. Ty to masz fajnie ;)
    Ale mega super jest ta czapka, też chcę taka ;))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Też mi się podobają te czapki :D

    ReplyDelete
  32. Jaka świetna! Ja osobiście poszukuję białej, fajnej czapki, myślę, że panda też byłaby dobra! ;)

    ReplyDelete
  33. ja taką szarą czapę kupiłam w Reserved w zeszłym roku w listopadzie ; ) i pamiętam, że od tamtej pory były już różne w kształcie koali, lisków, myszek i miśków itd :D

    ReplyDelete
  34. skoro są w miejscowym sklepie musisz się liczyć, ze nie tylko ty je będziesz mieć. Poza tym one już były rok temu - a dopiero w tym na nie szał - wiec moda z zeszłego sezonu ;)

    to nie zmienia fakty że jest śliczna :)

    ReplyDelete
  35. A ja nie obchodzę halloween. ;)
    Świetna czapka xd

    ReplyDelete
  36. Jesica, piszesz, że jak przyszłaś w takiej czapce do szkoły to nagle wszyscy sobie takie kupili...wiesz co?- to ty się irytująco zachowujesz. Szał na te czapki ruszył rok temu (u mnie w szkole też wszyscy w nich chodzili). Jeśli nie odpowiada ci, że ludzie rzekomo od cb zgapiają to nie noś tego! To naprawdę najlepszy sposób. Pochodź po sklepach, wybierz inną i pokaż, że jest równie fajna, a tamte są już nie modne ;).
    A tak wgl. to powinno cię to cieszyć, że wszyscy chcą mieć takie rzeczy jak ty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie sądzę, że zachowuję się irytująco. Przecież nie napisałam, że wszystko kupują to co ja mam. Wyjaśniłam jak zaczął się szał W NAS W SZKOLE na te czapki. U nas ten szał nie ruszył rok temu a dopiero teraz. Nie chcę jednak z niej na razie rezygnować bo są naprawdę fajne. Strasznie mnie cieszy to, że napisałaś ze swojego konta ; ))
      I nie mamy o co się na siebie gniewać bo wyjaśniamy sobie sprawy jak ludzie ; )

      Delete
    2. Racja, nie będę pisać z anonima, bo kogoś krytykuję, krytyka to ludzka rzecz.
      Dzięki, że odpowiedziałaś, pozdrawiam :)

      Delete
    3. Chciałabym, żeby każdy miał taki tok myślenia ; )
      Krytyka jest dobra ale nie chamska ; )
      Gdyby nie było krytyki, ludzie byliby rozkochani w samych sobie.

      Również pozdrawiam ; *
      Miłego dnia ; ]

      Delete
  37. Fajna czapka zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  38. bardzo fajna czapka ! :)

    ReplyDelete
  39. śliczna i słodka czapka <33
    obserwuje, zapraszam : http://raindbowdreamlover.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*