Obrazy

Wednesday, October 10, 2012

Cześć kochani ♥ W tym tygodniu prawie nie ma żadnego nauczyciela, także same zastępstwa. Najlepsze jest to, że lekcje miałam do 12:15, ponieważ byliśmy zwolnieni aż z 3 ostatnich lekcji!

Obecnie siedzę, oglądam 'Trudne sprawy' i o 15:30 idę z Adą do Weroniki, ponieważ mamy pewną misję, haha. A w notce chcę Wam przedstawić obrazy, które niedawno zagościły na mojej ścianie.
Strasznie uwielbiam Paryż, dlatego te obrazy są dla mnie idealne.


Ten duży obraz zakupiony w Chińskim! ; )
 Te mniejsze obrazki kupione w Pepco. ; >
 I Londyn! ♥
Obiecuję sobie, że odwiedzę kiedyś Londyn i Paryż!
No dobra ja się zbieram, chyba będę potem. Cześć! ; *

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Ale śliczne obrazki ;) Też chętnie bym odwiedziła te miejsca;)

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia. Ja chcę polecieć do Włoch, a w przyszłym roku lecę do Londynu, bo mieszka tam moja przyjaciółka i na Kretę w ferie zimowe ahh.

    Fajnie mieliście, że byliście zwolnieni, aż z 3 lekcji, moja klasa w środy ma 12:00 także też spoko.

    Hehe, ja też aktualnie oglądam Trudne Sprawy. Jaka akcja? Napisz coś o tym w kolejnej notce.

    Zapraszam do mnie na rozdanie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zorganizujesz czat? Jak tak to na kiedy się umawiamy xd?

      Delete
    2. Kiedyś na pewno. Ale w najbliższym czasie chyba nie planuję. ; <

      Delete
  3. pierwszy obiad świetny. <3

    ReplyDelete
  4. też kiedyś odwiedzę Londyn i Paryż<33
    ładne obrazy^^

    ReplyDelete
  5. a ja dzisiaj wyszłam o 10.25

    ReplyDelete
  6. Ja szukam takiego dużego z Londynu :) Ten Twój jest śliczny.
    Ja byłam w Wielkiej Brytanii i ślicznie tam jest :)

    ReplyDelete
  7. Mam nioedługo urodziny więc poprosze kogoś o tr obrazki z Pepco :)

    ReplyDelete
  8. Kocham Paryż i wogóle interesuję się Francją, choć nigdy tam nie byłam, ale gdy tylko nadarzy się okazja to tam na pewno pojadę :))

    ReplyDelete
  9. ładne te obrazki. mianowicie byłam już w Paryzu i w Londynie dwa razy...ale z chęcia bym tam wróciła! <3

    K.

    ReplyDelete
  10. też mam marzenie by wyjechać do londynu i paryża kocham francję i anglię ^^ :D

    ReplyDelete
  11. uwielbiam Paryż ! (; moje nadal niespełnione marzenie ! (; genialne te obrazki (;

    ReplyDelete
  12. Ale super obrazy *.*
    A ile za nie zaplacilaś ? ;D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie nie wiem.. mama je kupiła, a ja nie była z nią na zakupach.
      Warto odwiedzić chińczyka i pepco. Kupione kilka dni temu, możliwe, że są! ; )

      Delete
  13. Chińczyk,chińczykiem,ale świetne rzeczy tam mają ^^

    ReplyDelete
  14. też uwielbiam te miasta ;* może się gdześ spotkamy w Londynie lub Paryżu, bo też mam zamiar jechać ;D

    ReplyDelete
  15. też kiedyś odwiedzę Londyn i Paryż, może odwiedzimy te kraje razem? haha :P
    fajny post :)
    ^^

    ReplyDelete
  16. byłam w Paryżu :D
    nic świetnego...
    ale Londyn trzeba zobaczyć xd

    ReplyDelete
  17. truuuuudne sprawyyyyyyy! uwielbiam je, h3h3. ja może w przyszłym roku pojadę do Hiszpanii, ale muszę na razie zbierać pieniądze na wielkie zakupy ;)

    ReplyDelete
  18. ja dziś po 7 lekcjach, a obrazy są śliczne, też takie chcę ;)

    ReplyDelete
  19. Paryż też jest na mojej liscie miejsc do odwiedzenia :)
    Miałabyś ochotę coś wygrać? Zostało zaledwie parę godzin do końca rozdania!

    ReplyDelete
  20. Fajne obrazy : )
    My akurat mamy wycieczkę w kwietniu do Londynu : D

    ReplyDelete
  21. też czasem podgladam sobie trudne sprawy :) piekne zdjęcie!

    ReplyDelete
  22. są prześliczne, szczególnie te z pepco. Można wiedzieć ile kosztowały?

    ReplyDelete
  23. Widziałąm ten obraz w pepco :)

    ReplyDelete
  24. Genialne! Muszę też sobie kupić :)

    ReplyDelete
  25. Te mniejsze bardziej mi się podobają :)
    Też chcę kiedyś odwiedzić te miasta :3

    ReplyDelete
  26. Muszę się wybrać do Pepco

    ReplyDelete
  27. Cudowne obrazy.

    Ja byłam zarówno w Paryżu jak i w Londynie.. Przepiękne miasta!

    ReplyDelete
  28. No i jest mój piękny Londyn ♥ Zazdroszczę lekcji do 12.15 :)

    ReplyDelete
  29. Pierwszy obraz ma niesamowity klimat :)

    ReplyDelete
  30. też chce miec zastępstwa ! :D
    ładny 1 obraz

    ReplyDelete
  31. jakie piękne <3


    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. :P
    Śliczne obrazy kto by nie chciał odwiedzić Paryża :DD

    ReplyDelete
  33. Jess pisz częściej notki.. błagam !

    ReplyDelete
  34. mi się marzy wyjazd do Londynu... i Paryża ;3 prześliczne obrazki!

    ReplyDelete
  35. Ten z Londynem jest cudowny! <3

    __________________________________
    Chciałabym się Cb zapytać, czy warto jest wziąć udział w wymianie Polsko-Niemieckiej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jestem strasznie zadowolona z wymiany! Nie miałam pojęcia, że to będzie takie fajne. Wszystko zależy od grupy, ale warto zaryzykować, ponieważ potem można żałować, wiem .. ponieważ moi znajomi już żałują a nie ma odwrotu.

      Delete
  36. Przepiękne obrazy <3
    Paryż jest piękny, mam nadzieję, że nie długo tam zawitam

    http://imnoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Obrazy z Paryżem i Big Benem, aaah <3
    Też miałam podobne zakupić, ale zdecydowałam, że w końcu nie mam ich gdzie powiesić :c
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    ReplyDelete
  38. Obrazy śliczne. Najładniejszy drugi. Pozdrawiam i zapraszam do nas

    ReplyDelete
  39. a to dlatego, że to Szczeciński ogród różany w pełnej okazałości :)

    http://imnoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Śliczne obrazy, ale masz fajnie z szkole xD
    Zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  41. Śliczne są *.*
    Jadę z tobą do Londynu ; d , hahahaha też chcę ♥

    ReplyDelete
  42. swietny blog :D
    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    ReplyDelete
  43. Jakie fajne. Planuję zakup podobnych. : )
    Chętnie odwiedziłabym Londyn. : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*