Najlepsze!

Sunday, October 14, 2012

To był wspaniały zakup. Na początku nie byłam co do nich przekonana, ale teraz już wiem, że są najlepsze pod każdym względem. Uwielbiam je za ich wygodę, ciepło oraz wygląd. Podobają mi się i będą często gościć na moich nogach. Jeżeli nie macie jeszcze żadnych ciepłych butów a chcecie na prawdę kupić dobre buty to zapraszam do pepco. Możliwe, że jeszcze je znajdziecie ; )

Jutro w Biedronce pojawią się śniegowce. Są też fajne tylko trochę nie wytrzymałe. Ale to nic, jeśli zdążę je złapać to kupię! Choć wiem, że to będzie ciężkie, ponieważ ludzie szybko się rzucają. Nie dziwię się. Kosztują 30 zł. ; ))

Podobają Wam się moje cieplutkie śniegowce? ; )
Z resztą ... ważne, że mnie zadowalają ; )
Obejrzę jeden odcinek "Raising Hope" a potem poczytam Wasze blogi ; >
Miłego wieczorku i Dobranoc ; *

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Wyglądają świetnie ! :)

    ReplyDelete
  2. Te buty są świetne, nawet wyglądem. :D Ja pewnie nie zdąże kupić śniegowców w Biedronce. xD Ostatnio była to zostały dwa lewe.
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  3. akurat takie buty mi sie nie podobają xD

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. właśnie mam zamiar sobie kupić albo w biedronce albo w pepco :D

    ReplyDelete
  5. Super są te buty *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo mi się podobają. Ja już na obecną chwilę jestem zaopatrzona w 3 pary eskimosek na zimę, a mianowicie krótkie, średnie i długie, także raczej już nic nie kupię :)

    Gdzie teraz oglądasz "Raising Hope" skoro już wyczerpał Ci się limit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ile trwa ten limit?

      Mi się wyświetla, żeby wybrać operatora sieci komórkowej i płacić, wiesz może o co chodzi?

      Delete
    2. Ja oglądam na odtwarzaczu maxvideo.
      Dzienny limit.

      Delete
    3. Pierwszy odcinek to "Pilot" tak?

      Delete
  7. ładne te buty. :) ja osobiście mam zeszłoroczne emu z ccc, za 90 zł, ale są bardzo wytrzymałe i się fajnie prezentują, więc przy 4 parach innych zimowych butów kupionych na przestrzeni dwóch ostatnich lat nie planuję już kupować nowych. ;) ale kto wie, może jeszcze jakieś buty sobie upatrzę. :D

    ReplyDelete
  8. u mnie w zeszłym roku pod biedronką o 7 stało już ponad 15 osób czekających na buty xd :D a mój tata jadąc do pracy myślał że dają coś za darmo :D haha :D

    ReplyDelete
  9. Ja mam podobne, ale bez futerka tego :D Są straaaasznie ciepłe, aż się nóg nie chce wyjmować :D

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjne butki <3
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. ; )
    http://stan-umyslu-krecony-blond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Są świetne ^^
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  12. strasznie podobają mi się te buty :)

    ReplyDelete
  13. Cudowne butki:33

    ♥ candienatalie.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Jessiko mogłabyś mi powiedzieć jak usyskałaś taki wygląd bloga?
    Lub dać link.. :)

    ReplyDelete
  15. Super buty, także lubię tego typu obuwie
    Dołaczyłam do obserwatorów i zapraszam w wolnych chwilach do mnie

    ReplyDelete
  16. Pepco forever ;p To jest mój jedyny ratunek jak nie mam prezentu na urodziny dla kogoś :D
    ps. Odwiedź mnie jak możesz, z góry dziękuję ^^

    ReplyDelete
  17. milusie te butki:)
    ale obecnie nie mam zdania na ich temat;p
    poszukuje własnego stylu;p
    najważniejsz,ze TY jestes zadowolona;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Nie moj styl ale sliczne :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Super butki :) Twój styl ; DD

    ReplyDelete
  20. Fajny blog jak i zdjęcia :)

    Zapraszam :**
    pokochajswojezycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super buciki.Uwielbiam tego typu buty.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  22. Muszę zajrzeć do biedry :)

    ReplyDelete
  23. bardoz ladne buciki :)

    zapraszam na nowy wpis:)

    ReplyDelete
  24. Ja w Pepco zaopatrzyłam się ostatnio w cudownie mięciutki kocyk, ale moje psy stwierdziły, że im jednak przyda się on bardziej niż mi. Teraz więc jest ich legowiskiem ;)
    A buty są naprawdę świetne. Też musiałabym sobie takie kupić, ale na razie mam upatrzone dwie pary w CC.

    W wolnej chwili zapraszam na http://absolutna-normalnosc.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. w zeszłym roku kupiłam śniegowce z biedronki, ale już po miesiącu dosłownie się rozleciały :(

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądają i do tego jeszcze wygodne! *_* Zapraszam do mnie: http://sexdrugsandfashion.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  27. Oooo. Bardzo fajne masz buty : D
    Możesz podać cenę ile kosztują ? :D

    ReplyDelete
  28. kocham Pepco! zawsze znajdę tam coś ciekawego i niedrogiego :)

    ReplyDelete
  29. Ja już kupiłam kozaczki ale na takie śniegowce też mam ochotę;)

    ReplyDelete
  30. cieszę się, że ci się podoba kochana :*

    ReplyDelete
  31. Ja dziś jadę do lidla chyba kupić ;)
    Są one mega, mega ciepluśkie i wygodne.

    ReplyDelete
  32. Chociaż dla niektórych emu stają się nudne, to dla mnie są rewelacyjne. Nawet się nie spodziewałam, ze takie cudowne znajdę w Pepco. : O

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  34. Śliczne są *.*
    Ja jutro idę do biedronki ♥

    ReplyDelete
  35. nie skuszę się na biedronkowe emu

    ReplyDelete
  36. ładne, a w dodatku tanie :) eskimoski są moim zdaniem idealne na chłodne, jesienne dni :)

    zapraszam do siebie;
    http://deleks.blogspot.com/
    http://deleksphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetne buty. ;)
    W Pepco jest dużo fajnych rzeczy. Często tam robię zakupy . :D

    Jeśli masz chęci zapraszam do mnie.
    http://olka0567.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Są świetne! Gdy je kupowałaś w pepco były jeszcze inne pary?

    ReplyDelete
  39. jutro akurat jadę a małe zakupy, może skoczę do Pepco, Biedrony albo Deichmanna. może coś znajdę, a jak znajdę, to się pochwalę ^^

    ReplyDelete
  40. Rzeczywiście, fajne są. : )

    ReplyDelete
  41. byłam ostatnio to jeszcze widziałam kilka par w pepco

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*