Na powitanie

Monday, October 22, 2012

Ponownie nawinął mi się album z wymiany ♥ Uwielbiam oglądać te zdjęcia, choć szkoda, że zrobiłam ich tak mało. Wiem, że to już mówiłam, ale powtórzę jeszcze - w marcu porobię tysiące zdjęć! *,*

Gdy w tamtą Niedzielę spotkaliśmy się z Niemcami, oni obdarowali nas podarunkami na powitanie. ; )
Kerstin dała mi zdjęcie, kilka tabliczek czekolady, pocztówki z Xanten oraz kawę dla rodziców.
Obecnie zdjęcie stoi sobie na parapecie. Zdjęcie to jednak najlepszy prezent, my z Adą również na pożegnanie m.in dałyśmy wspólną fotografię, na której jestem ja, Kerstin, Ada.

Uwielbiam zdjęcia ♥
Dobranoc ; )

You Might Also Like

33 KOMENTARZE

  1. Ja również nie robię tyle zdjęć ile bym chciała jak gdzieś jestem, a potem oczywiście sobie obiecuję, że następnym razem narobię 3x więcej :P. Nie muszę chyba kończyć, że na obietnicach u mnie się kończy :P. Oby u Ciebie było inaczej :).

    ReplyDelete
  2. Fajna notka i zdjęcia :) Wszystkie blondynki ! :D

    ReplyDelete
  3. świetna fota dziewczyny! pięknie wyglądacie! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia najlepsza pamiątka :)

    ReplyDelete
  5. Dokładnie zdjęcia to najcudowniejsza pamiątka ♥

    ReplyDelete
  6. Też bym chciała na taką wymianę

    ReplyDelete
  7. Ja też uwielbiam zdjęcia.♥

    ReplyDelete
  8. oo tak zdjęcia na prezent to coś wspaniałego :D

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcie.:D zapraszam.^^

    ReplyDelete
  10. Łał fajnie :)) Mam nadzieję, że mi też się uda załapać na wymianę na wiosnę :P

    ReplyDelete
  11. Miło z ich i waszej strony :0

    ReplyDelete
  12. lae macie fajnie, do nas Niemcy przyjechali w tamtym roku, a my do nich niestety nie pojedziemy ;(

    ReplyDelete
  13. też uwielbiam zdjęcia! ; )

    ReplyDelete
  14. śliczneee ^^ ja też chcę na wymianę ♥

    ReplyDelete
  15. Śliczne to zdjęcie <3 :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. świetna ta fotka ^^ zdjęcia to są najlepsze wspomnienia♥

    ReplyDelete
  17. zdjęcia to najfajniejsza pamiątka! :)

    ReplyDelete
  18. zdjecia to najlepszy prezent :)

    ReplyDelete
  19. same blondynki na zdjęciu, piękne jest ;) uwielbiam zdjęcia, to świetna pamiątka

    ReplyDelete
  20. fajna pamiątka takie zdjecie ;D

    ReplyDelete
  21. Jakie ładne te dziewczyny ;D

    ReplyDelete
  22. bardzo fajny pomysł :)

    ReplyDelete
  23. Tak to najlepsza pamiątka ; D . Kocham to zdjęcie ! <3 ; **

    ReplyDelete
  24. jakie ładne zdjęcie!! :D

    ReplyDelete
  25. no to czekamy na te tysiąc zdjęć! ♥ ja jak tylko dostanę nowy aparat (prawdopodobnie na święta) będę robić setki zdjęć, mam nadzieję, że dobrych :) pozdrawiam.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*