Mała sówka

Tuesday, October 30, 2012

Jakiś czas temu pokazywałam nowe sowy na Jubileo.pl. Zdecydowałam się na dwie. Niestety jedna zapadła mi się po ziemię. Nie mogę jej nigdzie znaleźć a nie zdążyłam jej nawet tutaj pokazać. ; c  Ewentualnie mogę ją Wam pokazać poprzez link. Klik Grr.. a planowałam ubrać ją na jesienną sesję.

Zobaczcie chociaż tę drugą sówkę. Prezentuje się całkiem fajnie, tylko że jest dosyć malutka ; C

 Jakaś tam ja sprzed kilku dni z siwą czapajką. ; >
Dobranoc ♥

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. fajna sówka :D muszę sobie coś sprawić z tym motywem :>

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam biżuterię z sówkami, tak świetnie wyglądają ! :)

    ReplyDelete
  3. cudowny ten naszyjnik :)
    fajna czapka :)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  4. śliczna sówka :D zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  5. Jesteś taka piękna zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  6. sliczna sowka, uwilebiam takie slodkie dodatki ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna ta sowa : )

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam naszyjniki z sówkami <3

    ReplyDelete
  9. uwielbiam biżuterię z sowami, ta jest świetna ;)

    ReplyDelete
  10. jaka śliczna sówka, po prostu urocza;D

    ReplyDelete
  11. Tez mam pandę:) Masz śliczne włosy, tez chce taki kolor*.*

    Zapraszam do mnie:http://loollagold.blogspot.com/ dopiero zaczynam i potrzebuje czytelników:) Obserwuje i liczę na rewanż:)

    ReplyDelete
  12. śliczna;)
    miejmy nadzieję, że znajdziesz tą drugą. kiedyś na pewno ^^

    ReplyDelete
  13. jakie sliczne ostatnie zdjecie:)

    ReplyDelete
  14. szkoda, że ci się jedna zapodziała :( ale ta też ładna :)
    ładnie;*

    ReplyDelete
  15. Super makro! :) Zapraszam na lekko Halloweenowy post <3 Z pełną ilością zdjęć ;)

    ReplyDelete
  16. Super sówka <3
    Mi najbardziej się podoba ta standardowa :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Prześliczna jest :)

    imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Szkoda, że ta pierwsza gdzieś zaginęła. Ta druga jest naprawdę rewelacyjna <3

    ReplyDelete
  19. no no, jesteś bardzo ładna ! :D

    ReplyDelete
  20. bardzo fajna !!
    pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  21. Eh.. szkoda sówki. Może kiedyś się znajdzie ^^

    ReplyDelete
  22. jest ładna :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Szkoda, że ci się zgubiła. Ładna sówka :3

    ReplyDelete
  24. Fajna. : ) Lubię sówki. :D

    ReplyDelete
  25. Sówka na pewno się znajdzie ! :)

    Ta jest śliczna.

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  26. cudna jest ta sówka. :))

    ReplyDelete
  27. sówka słooodkaaa ;3
    śliczne zdjecie ^^

    ReplyDelete
  28. Sówka :3 Też mam biżuterię z motywem sówki^^ Podobno takie zwierzęce gadżety noszone przy sobie przynoszą szczęście, nie tylko słoniki, ale wszystkie zwierzęta :)

    ReplyDelete
  29. Sówka ładna ;D Ale bardzo Ci pasuje grzywka na bok. Ślicznie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcie :)
    naszyjnik bardzoo ładny 3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*