Kolejne na jesień

Thursday, October 18, 2012

Cześć. Dzisiaj tak późno notka ponieważ dopiero po 19 weszłam na laptopa. Potem załatwiałam internetowe sprawy i teraz już jestem z mało ciekawą notką. Może opowiem mój dzisiejszy dzień, ponieważ kilka osób prosiło mnie o takie dni, jakie opisywałam dawniej.
Dzień w szkole wiadomo, że do ciekawych nie należy, jednak że było ok, ponieważ nie było żadnej kartkówki, choć dostałam dzisiaj kolejne 2 jedynki. Masakra, od następnego tygodnia biorę się za poprawki. Chcę wyrównać swoje oceny. Co jeszcze w szkole? Miałam gorączkę. Tak.. potrafię odczuć gdy ją mam. Od razu bolą mnie oczy no i robi mi się zimno lub ciepło a dodatkowo moje czoło parzy! Lekcje skończyłam o 14:10 a potem poszłam na strzelnice. Poszłam z Adą i jeszcze inną koleżanką. Było strasznie dużo ludzi, że byłam tam aż do 17! Masakra. Ale w sumie było bardzo fajnie ponieważ poznaliśmy się z różnymi osobami. To nic, że są od nas starsi. Jakoś trzeba było zabić ten czas w trakcie oczekiwania na swoją kolej. Dzisiaj pobiłam swój rekord. Może to i tak nie dużo ale dla mnie to sukces. Strzeliłam 86 pkt.!  Haha, tak. Aż musiałam pogrubić ten tekst. Nie wiedziałam, że tak dobrze mi pójdzie ponieważ z boku każdy mnie rozśmieszał i śmiałam się strzelając. Widać, sprzyja mi taka radosna atmosfera! ; )

A po przyjściu do domu zobaczyłam paczkę a w niej buty, które dołączają do moich butów na jesień. Jestem z nich strasznie zadowolona. Są takie jak ze zdjęcia. + Mam awizo, więc jutro wybieram się na pocztę. To chyba moje zamówione sówki! Zobaczymy ; )

Zapowiedź. ; p
A jednak ta notka nie jest taka nudna. Lubię się rozpisywać. Lecz dla 70 % czytelników ważniejsze są zdjęcia w notce. Dziękuję Tym, którzy czytają moje notki a nie tylko oglądają zdjęcia! ♥

I zachód słońca. ; >

A obok.. o takie niebo ; D
Chyba mam nadal gorączkę. Ughhh, muszę się przemęczyć jeszcze jutro a potem weekendzik. ♥
3'majcie się. ; *

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. Też mam awizo do odebrania na poczcie i tak mi się nie chce isć! ale pójdę jutro, bo mi się kończy już megakrzem, a to pewnie on xd
    pokaż te butki ;*

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę , ja nigdy nie byłam na strzelnicy :/
    A i gratuluję pobicia rekordu.
    Ps. śliczne zdjęcia <3
    http://panda-at-big-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja zawsze czytam twoje notki :) Są bardzo ciekawe i codziennie na nie czekam ^^

    ReplyDelete
  4. ja też miałam chyba gorączkę w trakcie lekcji... w każdym razie nie rozpoznaję jej tak samo jak ty, tylko inaczej... ale chyba ją miałam... i to podczas sprawdzianu z matmy. okropnie rozprasza.

    ReplyDelete
  5. Jestem ciekawa tej zapowiedzi :)

    ReplyDelete
  6. Widzę że pokochałaś buty ostatniego czasu

    ReplyDelete
  7. ja lubię twoje długie notki !:)
    gratuluje tylu punktów na strzelnicy !
    idz się połóż z tą gorączką a ocenami się nie przejmuj to tylko numerki w dzienniku które nic nie mówią o twoje mądrości :)

    ReplyDelete
  8. gratuluję pobicia rekordu!:)
    ładne zdjęcia^^

    ReplyDelete
  9. Bardzo cudowny zachód, jednak ja najbardziej lubię zachody nad jeziorami. Ja ogólnie wolę czytać bardziej tekst, ale zdjęcia też oglądam :)

    ReplyDelete
  10. alee ładne zdjęcia nieba :D zapraszam do mnie na nowości :*

    ReplyDelete
  11. a ja czytam, czytam. zdjęcia też lubię, ale chyba bardziej słowo pisane - bo gdybym lubiła tylko obrazki - to bym oglądała tylko katalogi ;) :D:D:D gratuluję tych 86 punktów !!!!!!!! pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  12. Gratulacje :D
    ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  13. o nie, dla mnie ważny jest na blogu bardzo tekst :)) a nie tylko zdjecia :) noo i czekam az nam butki pokażesz :)))

    ReplyDelete
  14. jakie śliczne zdjęcia :> świetny zachód!

    ReplyDelete
  15. strzelnica to fantastyczna sprawa, sama kiedys bylam ( niestety tylko raz) ale bardzo mi sie podobalo :)

    ReplyDelete
  16. piękny zachód słońca :)
    a co do strzelnicy- zazdroszczę :) chciałabym kiedyś spróbować :)
    no i jestem ciekawa butów! :)

    ReplyDelete
  17. poprawisz jeszcze oceny!:* gratuluję strzelenia tylu punktów! :)
    mam nadzieję, że przeziębienie nie przybije cię do łóżka ;c
    ja zawsze czytam to co piszesz! pokaz buty :)

    ReplyDelete
  18. Ja zawsze czytam notkę ;P Gratuluję tak wysokiej liczby punktów i powodzenia w turnieju ^^

    ReplyDelete
  19. Masz luszczanke co nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio? A wyglądają jak zdjęcia luszczankowe.

      Delete
  20. Ja zawsze czytam notki ;)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://alex-alex9.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja lubię czytać notki . Czytać co ktoś robił. Co się u niego dzieje.
    Piękny zchód !

    ReplyDelete
  22. nie ma za co! ^^
    świetne niebo *.*

    ReplyDelete
  23. Koniecznie pokaż co ukrywa się w pudełku :)

    ReplyDelete
  24. O ja też ostatnio byłam zmuszona aby pójść z gorączką do szkoły... nic przyjemnego, współczuje. A oceny... cóż zdarza się :). Dodaje do obserwowanych ;P

    http://remnantsofthesoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super zdjęcia zachodu ! Masz talent fotograficzny , ale również do pisania bloga ! Notki są świetne ♥♥

    /Ola
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Współczuję 2 jedynek ; (
    Gratuluję 86 - ciu . punktów :*

    ReplyDelete
  27. Piękne niebo! Uwielbiam fotografować zachody słońca! :)

    ReplyDelete
  28. piekne zdjecia ! Gratuluje pobicia rekordu :*!

    ReplyDelete
  29. niestety większości osób nie chce się nawet przeczytać jednego zdania
    i dlatego komentują same zdjęcia :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*