Już niedziela ...

Sunday, October 28, 2012

Witajcie. To już niedzielne popołudnie ; C Jak ten czas szybko leci. Na dzisiaj miałam plany, ale stwierdzam, że nie mam ochoty ruszać się z domu. Już jutro wyniki konkursu z ibuciki, więc macie ostatnią szansę na zgłoszenie się.


Muszę umówić się na porządną sesję z Martyną. Uwielbiam jej zdjęcia. Będą mi one do czegoś potrzebne, ale dowiecie się po sesji. Chcę typowo jesienne kolor na zdjęciach ; )

Obecnie przez okno widzę, że jest chyba cieplej niż wczoraj do tego wyszło słońce. ; )

Stare zdjęcie z kwietnia.
Przypomina mi jesień ; D
* Właśnie się umawiam na sesję ^,^

Miłego dnia!

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. U cb. jeszcze jesień ? Fajnie masz ;P
    U mnie juz zima ;) Podoba mi sie to zdj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chcę by spadł śnieg O,o
      Jeszcze nie ta pora.

      Delete
  2. też chcę iść na sesję xd
    muszę się umówić z koleżanką...:D

    ReplyDelete
  3. Ja się cieszę, że już śnieg i w ogóle zimowa aura. A ja przez trzy dni nie idę do szkoły, bo jestem u babci. A Ty idziesz?

    Zapraszam do mnie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. też muszę iść na sesje :)
    ładne zdjęcie

    ReplyDelete
  5. Boziu, jakaś ty śliczna ♥

    ReplyDelete
  6. Ja się tam pocieszam. Jeszcze trzy dni i znowu wolne ; D D

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcie :) U mnie już śnieg zaczął padać, aż biało wszędzie !
    zapraszam do mnie
    www.ankais.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. nie mogę się doczekać nowych zdjęć :D

    ReplyDelete
  9. U cb jesień, u mnie zima ;D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcie :D takie artystyczne *.*

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcie :)
    Też muszę się umówić na sesje z przyjaciółką. :)

    ReplyDelete
  12. u mnie śnieg wiec jesienne zdjęcia byłyby niemożliwe xd

    ReplyDelete
  13. jaka śliczna <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ja też nigdzie się dzisiaj z domu nie ruszam, brr... ;)
    ładnie:* ( mam nadzieję, że uda wam się umówic na sesję :D )

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam te sesje z Martyną <3

    ReplyDelete
  16. mam nadzieję, że pokażesz zdjęcia z sesji.

    ReplyDelete
  17. Fajne okulary i koszula :) Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :P

    ReplyDelete
  18. mi tez tak jakos szybko leci :..
    fajne zdjecie jak zawsze : ))

    ReplyDelete
  19. ślicznotka:D
    ja tam wolę śnieg^^ ale zazdroszczę słoneczka!

    ReplyDelete
  20. fajne zdjęcie;D
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  21. Ooo też uwielbiam sesje ^^

    ReplyDelete
  22. weekend tak szybko minął ;(

    ReplyDelete
  23. Wow wow wow! <3 This is totes amazing.

    Maybe we should follow each other, I would like to become friends!!
    xx,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  24. no to czekamy na efekty sesji ;d

    ReplyDelete
  25. Heh ... a u mnie śnieg :) Zapraszam na http://ssometimeslifeisfunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bierzesz jakąś kasę za te sesje ? to są głównie twoje pomysły czy dziewczyny, które fotografują same ci się ustawiają do zdjęć i ubierają i wgł ? Wiążesz swoją przyszłość z fotografią ? :D
    ps. ładne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie biorę za to kasy ; )
      To zależy, bo jak modelka ma jakiś pomysł to jestem otwarta ; )
      Ubierają się same. Raczej każdy ma wyrazić siebie na zdjęciu a nie kogoś obcego ; )
      Raczej nie. Może gdybym miała lustrzankę coś dalej bym postąpiła, bo lustrzanką od razu lepsze zdjęcia wychodzą. Nie tylko jeśli chodzi o jakość. Więc nie rozumiem dlaczego niektórzy oczekują tak wiele po zdjęciach z cyfrówki. Tak to prawda, że można i cyfrówką robić dobre zdjęcia, ale ja się staram bardzo i niestety na lustrzankowe zdjęcia nie wyglądają i wyglądać nie będą. Nie moja wina..

      Delete
    2. według mnie twoje zdjęcia wyglądają na bardzo dobre;) a jaki masz aparat?

      Delete
    3. Miło mi to słyszeć ; )

      Fujifilm Finepix s 2960

      Delete
  27. pięknie wyglądasz !! :)
    masz śliczne włosy <3

    ReplyDelete
  28. podoba mi się zdjęcie ;)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  29. Ja chciałam się też wybrać na jakąś jesienną sesję, ale u mnie już śnieg spadł.. Oby twoja sesja się udała. ; )
    Ładne zdjęcie. : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*