Jesienny spacer

Sunday, October 14, 2012

Cześć *,* Dzisiaj postanowiłam nie siedzieć w domu! Po co marnować weekend? Wybrałyśmy się z Weroniką na jesienny spacer, w okolicach naszych domów. Oczywiście zabrałam aparat by porobić jakieś zdjęcia. ; ) Nie miałam zamiaru wybrać się na sesję, lecz zdjęcia wyszły całkiem fajnie. A miałam zrobić tylko zdjęcia outfitu! ^,^

Podobają Wam się zdjęcia? ; )

 płaszcz - Cayman / torebka - mikefly / śniegowce - pepco
Reszta - no name.

Chyba wpadnę jeszcze potem. Miłego dnia ♥

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. bardzo fajne,takie jesienne :)

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia :D
    świetna torba :D

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne, a buty sa cudowne :)

    ReplyDelete
  4. zakochałam się w Twojej torbie ;)

    ReplyDelete
  5. podobają się... i FAAAJNA TORBA! <3


    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne fotki:) I piękne jesienne widoki:)

    Kiss

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcia :D
    Też muszę wybrac się na jakąś sesję ^^

    ReplyDelete
  8. ja cały dzień siedzę w domu. Miałam iść z mamą do sklepu, ale jej się nie chce, więc gnije cały dzień przed kompem. ;)

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia :)
    Kocham te torby ♥

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz, coraz piękniej!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam 'I ♥ Chuck Bass', mi się nie podoba XOXO, a ty sobie sama wybierałaś u mikeflaya, to przez współpracę?

      Delete
    2. Tak poprosiłam o XoXo, ponieważ ja nie szaleję za Chuck'iem Bass'em, także ta torba była by dla mnie zupełnie nie użyteczna.

      Delete
    3. Spoko, ja sobie wybrałam Chucka xd

      Delete
  11. Bardzo ładne set :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    ReplyDelete
  12. Ja mam zamiar wybrać się na jakąś jesienną sesje ♥ A zdjęcia wyszły śliczne!

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia : *
    Ja cały weekend siedze w domu xd nie mam z kim isc na zdjęcia .

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne zdjęcia. Jesteś naprawdę urocza.
    Mam tą samą torbę i chciałam spytać czy Twoja też tak się kosmaci? Moja to coś okropnego, miałam ją ze sobą zaledwie dwa razy a już nie nadaje się do użytku :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopiero ją dzisiaj wyciągnęłam z szafy ; )
      Jak na razie jest okej. ; D

      Delete
  15. Fajna torba:)
    zapraszam do mnie
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. pięknie wyglądasz! :)
    podoba mi się 2 zdjęcie ♥ inne też zresztą mi się podobają ;p
    jak ja bym poszła na zdjęcia, ale nie za bardzo mam kiedy i z kim.. Ale może w piątek wyjdzie :D

    ReplyDelete
  17. Piękne kolory. :) Świetnie wyglądasz! :*

    ReplyDelete
  18. Śliczna stylizacja zwłaszcza torebka mi się podoba :)

    ReplyDelete
  19. cudowneeee <3 kocham je ;*

    ReplyDelete
  20. podobają podobają ;) jesteś śliczna ♥

    ReplyDelete
  21. zdjecia widać, ze jesienne;)
    zazdroszcze takich miejsc do sesji;) kolo mnie nie ma takich miejsc, gdzie moglabym sie wybrac na spacer lub cos w tym stylu:(

    ReplyDelete
  22. przyjemne jesienne fotki:)

    ReplyDelete
  23. Dawno tu nie byłam :) Strasznie się zmieniłaś oczywiście na lepsze :)

    ReplyDelete
  24. mi się podobają, jakim aparatem robicie zdjęcia? ;)

    ReplyDelete
  25. ładnaś ; 3 xd


    zapraszam na nowy post ;3 !

    ReplyDelete
  26. Jesteś zdecdowanie ładniejsza od ankyl wiesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie sądzę. Z resztą nie chcę być do nikogo porównywana ; ]
      Ale dziękuję.

      Delete
  27. Ale pięknie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  28. Jakaś ty śliczna *,* Anonimek wyżej ma racje :DD

    ReplyDelete
  29. bardzo mi się podobają, ślicznie na nich wyszłaś :)) i te kolorki jesienne:)

    ReplyDelete
  30. Masz piękne włosy:)

    ReplyDelete
  31. To te nowe sniegowce?

    ReplyDelete
  32. Ślicznie się ubrałaś, płaszczyk, torba, buty, szalik... Pięknie!!

    ReplyDelete
  33. masz śliczne włosy ;) zdjęcia są cudowne, takie jesienne

    ReplyDelete
  34. Ładne zdjęcia, jak ładnie wyglądasz :) ♥

    ReplyDelete
  35. Pewnie, że mi się podoba ! :)
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  36. Cudnie wyglądałas na tym spacerze! Jesień ci służy!

    ReplyDelete
  37. ale cudowne zdjęcia :) Czuć jesień ! :)

    ReplyDelete
  38. Ale masz cudowne zdjęcia ;) Będę tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  39. masz sliczne dlugie wlosy Kochana:)

    zapraszam na nowy wpis:)

    ReplyDelete
  40. FujiFilm finepix s2960?? Ja mam FujiFilm finepix s2980 i po zdjęciach(np . w google grafika) widać że niczym się nie różnią :) Ale nie o to chodzi. Wydaje mi się, że miałaś lustrzankę, prawda?? ;*
    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak fujifilm finepix s 2960. Wiem, ze nie różnią się wyglądem.
      Nie miałam nigdy lustrzanki. ; p

      Delete
  41. gdzie to pepco własciwie jest?:)

    ReplyDelete
  42. Pięknie wyglądałaś !
    cudny płaszczyk za ile ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. 100 zł ale jakieś 2-3 lata temu siostra go kupiła ; P

      Delete
  43. Jak zwykle cudownie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  44. Świetnie wyglądałaś. : ) Zdjęcia również fajne, szczególnie 2 i 3. ; )

    ReplyDelete
  45. jeju nie wyglądasz na swój wiek *__*


    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    ReplyDelete
  46. świetny płaszczyk :) zapraszam na mojego fb :)

    ReplyDelete
  47. Torba jest świetna ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*