Jesienne makro

Tuesday, October 16, 2012

Dzień Dobry. A właściwie nie taki dobry, ponieważ pogoda dzisiaj nie dopisuje. Cały czas pada i pada. Aż tym oto sposobem zaczęłam śpiewać piosenkę 'ciągle pada'. Nie wiem.. czy nauczyłam się jej w szkole? Chyba tak. Mam nadzieję, że nie tylko u mnie jest taka nędzna pogoda (?)

Mam wielką ochotę wyjść na jesienne zdjęcia makro, wiem że nastąpi to wkrótce byle by przestało padać. Nie pogniewałabym się również gdyby w końcu pojawiło się słońce.

Z tegorocznej jesieni mam jak na razie tylko kilka próbnych zdjęć makro. ; )

Biedronek ostatnio wszędzie pełno O,o
Tup, tup ; >
A mój dzisiejszy dzień wcale nie minął jakoś źle. Sprawdzian może nie poszedł mi najlepiej, ale wiem, że łatwo go poprawię. Byś może na piątkę. Zależy ile będę miała chęci na powtórkę materiału. Dostałam również dwie czwórki. Z religii i polskiego. Takie ocenki mogłabym dostawać codziennie i fajnie by było gdyby żadna jedynka się nie dostała na moje konto.

3'majcie się ciepło. Cześć ; *

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Świetne zdjęcia♥

    A ja biedronek coś nie widzę oprócz sklepów xd

    ReplyDelete
  2. u mnie też pada;/
    fajne zdjęcia^^
    gratuluję ocen:)

    ReplyDelete
  3. fajne zdjęcia. oj chciałabym bardzo taka polską złotą jesień *.*

    ReplyDelete
  4. kocham jesienne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  5. A u mnie nie ma biedronek w ogóle. xD

    ReplyDelete
  6. U mnie ostatnio była w torbie, zanim skapnęłam się,że to biedronka a nie robak to narobiłam zamieszania.

    śliczne zdjęcia. :*

    ReplyDelete
  7. a u mnie wlasnie fajna pogoda caly czas świeci slonce i wql a ja juz bym chciala taką prawdziwą jesień :d

    ReplyDelete
  8. śliczne fotki ;-* zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia ;)
    U mnie też pada ;c

    ReplyDelete
  10. Fajne buty :)
    Obserwuję www.marylland.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne foteczki :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pocieszę cię - u mnie też beznadziejna pogoda :) Też planowałam wyjście na dwór, ale tak leje... Zdjęcia śliczne! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia, ja też kocham robić zdjęcia makro :)

    Zapraszam do mnie-dawno nie byłaś:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczniaste zdjęcia. ;3 u mnie też jest taka kijowa pogoda. :/

    ReplyDelete
  15. super zdjecia :) u mnie tez dzisiaj leje jak z cebra haha. nie lubie takiej pogody...... :/

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia..! u mnie też taka straszna pogoda cały czas burze, ale po każdej burzy wychodzi tęcza więc nie ma się co przejmować. zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia :)
    U mnie w domu można znaleźć trochę biedronek :o

    ReplyDelete
  18. Ja właśnie też śpiewam ,, ciągle pada" ;D
    śliczne zdjecia <3

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia, też muszę się wybrać na jakieś makro, w ogóle na jakiekolwiek zdjęcia :P
    Biedronki to jakaś zmora w ostatnich dniach, wczoraj jak jeszcze była ładna pogoda i miałam otwarte okno to wleciało ich strasznie dużo ;)

    ReplyDelete
  20. biedronka :)
    kocham takie jesienne kolory <33

    ReplyDelete
  21. U mnie rónież pogoda nie najlepsza, ale da się przeżyć ;p

    ReplyDelete
  22. uwielbiam jesienne fotki!

    ReplyDelete
  23. niestety nie tylko u ciebie, u mnie też dziś bardzo brzydko :c
    lubię twoje buty! :)

    ReplyDelete
  24. Muszę się w końcu wybrać na jesienne zdjęcia :>
    pogoda u mnie fatalna..

    ReplyDelete
  25. Super wpis zapraszam do mnie http://julkabloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Siemka, masz super bloga wiesz ja prowadzę takiego bloga julkabloguje.blogspot.com i w ogóle nie mam czytelników mogłabyś powiedzieć coś na Twoim blogu, o moim blogu jeśli Ci się spodoba?♥ Naprawdę bardzo proszę

    ReplyDelete
  27. uwielbiam zdjęcia makro, przepiękne są <3

    ReplyDelete
  28. Masz rację! Biedronek wszędzie ostatnio pełno! Dziś jedna siedziała na moim szaliku :)

    ReplyDelete
  29. u mnie też ciągle leje !;/ ;d

    ReplyDelete
  30. ja miałam ostatnio ponad 20 biedronek w pokoju fuuu xd nie lubie ich

    ReplyDelete
  31. Świetna ostrość zdj ;))
    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  32. ja mam pełno biedronek, zwłaszcza w domu ._. fajnie Ci wyszły zdjęcia :)

    ReplyDelete
  33. Ale świetne :)
    Wpadnij

    ReplyDelete
  34. A u mnie nie am biedronek jak ich potrzbuje na zdjęcia (konkurs skzolny )

    ReplyDelete
  35. Ja mam dużo biedronek w pokoju , znaczy miałam. Jakaś plaga ;/
    Ślicznee zdjęcia :*

    ReplyDelete
  36. Nice Pics :) Greetings Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  37. Ładne zdjęcia. : ) Nie martw się, u mnie też nieciekawa pogoda..

    ReplyDelete
  38. również uwielbiam robić zdjęcia makro ! ... W mojej szkole jest jakaś inwazja biedronek . Latają wszędzie o.o
    wpadaj do mnie :
    http://welcomeinmylifebitch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ładne zdjęcia, naprawdę :)

    ReplyDelete
  40. Jaki masz aparat?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*