Jesienne kolory

Sunday, October 21, 2012

Dzień Dobry. Dzisiaj pogoda nie zadowala. Ani trochę nie świeci słońce, przez co nawet nie widać tych pięknych, jesiennych kolorów. Ahh.. właśnie patrzę przez okno i widzę, że cały czas jest mgła. Miałam nadzieję, że już zniknęła ...Wczoraj na dworze było cieplutko ♥ Mogłoby tak być codziennie. ; )

Dziewczyny okazały się bardzo fotogeniczne ; )

Klaudia. ; )
 Dajana ; )
Klaudia, i Dajana z siostrą ; )
Ehhh muszę chyba wstać z łóżka i wyjść gdzieś! ; )
Miałam wyjść z Adą i też z Dajaną a jak na razie nie zapowiada się na żaden wypad O,o 

Miłego dnia! ; )

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. U mnie ciągle mgła za oknem ;/
    + Super foty ♥

    ReplyDelete
  2. jakie śliczne zdjęcia ♥ te z siostrą najlepsze ;*

    ReplyDelete
  3. 2 zdjęcie śliczne ;)

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, zwłaszcza pierwsze jest cudowne ♥

    ReplyDelete
  5. u mnie słońce świeci :P)

    ReplyDelete
  6. u mnie od poniedziałku pogoda zajebista :D
    świetne foty^^

    ReplyDelete
  7. a śliczne zdjęcia ,
    u mnie cały czas pada ;//

    ReplyDelete
  8. wczoraj było ładnie no a dziś mgła ;|

    ReplyDelete
  9. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. u mnie przez ostatnie dni bardzo ciepło i słonecznie ;d
    śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  11. Świetny post , super fotosy : ))


    Zapraszam do zgłoszenia się na losowanie ! : ]
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    ReplyDelete
  12. A u mnie świeci słoneczko :)
    Piękne dziewczyny ;*

    ReplyDelete
  13. Siostra Dajany ma śliczny sweterek <33

    ReplyDelete
  14. U mnie też rano nic nie było widać :o

    ReplyDelete
  15. mm jakie piękne, jesienne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  16. u mnie też ciągle jest mgła ;(
    ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  17. Masz śliczne przyjaciólki :)

    ReplyDelete
  18. Fajnie dziewczyny wyszły!

    U mnie dzisiaj jest bardzo cieplutko, prawie jak wczoraj, a mgła u mnie była do 11:30.

    ReplyDelete
  19. swieetny blog! *.*
    +dodaje do obserwowanych, mam nadzieje że się odwdzięczysz :*
    zapraszam do mnie http://xxfeelmexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ostatnie zdjęcie słodkie <3

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia ;)
    U mnie też mgła :(

    ReplyDelete
  22. ja nie mam co narzekać, u mnie pogoda bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  23. u mnie też opkropna mgla ;)
    a ta siostrzyczka słodka ;d

    ReplyDelete
  24. A u mnie sloneczko i cieplutko :D :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. jaka ta nasza jesień jest cudowna:) a ja się jej tak obawiałam:)

    ReplyDelete
  26. prześliczne zdjęcia :) u mnie za oknem cieplutko :)

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia , też mam taką ładną pogodę ; )
    A efekt też na moim blogu .

    ReplyDelete
  28. Fajne zdjęcia, czym je zrobiłaś ?

    ReplyDelete
  29. bardzoo ładne zdjecia :)


    kaaajaplace.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. U mnie też dzisiaj cały dzień mgła :/

    ReplyDelete
  31. Klaudia i Dajana to siostry?

    ReplyDelete
  32. u mnie jakoś do 11 była taka mgła, że jak wyglądałam przez okno to nic nie widziałam..
    Dajana i Klaudia faktycznie fotogeniczne :)

    ReplyDelete
  33. ale ślicznotki ^^
    u mnie też taka pogoda ^^

    ReplyDelete
  34. To u Ciebie taka pogoda? ;< U mnie już chyba 5 dzień mocno świeci słońce , że w sumie w krótkim rękawku można chodzić :)
    Obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    Welcome-in-my-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. U mnie dopiero po południu pokazało się słońce, a tak to mgła była.
    Ładnie dziewczyny wyszły. : )

    ReplyDelete
  36. jaskie słodkie dziecko na ostatnim, haha :D

    ReplyDelete
  37. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  38. U mnie również wczoraj i dzisiaj ciągle jest mgła -.- ale cóż.
    Świetne zdjęcia ^^

    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie na www.ksiezniczka-swego-losu.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. drugie zdjęcie best :D

    ReplyDelete
  40. Hahah zgapione zdjęcia z innego bloga - Czemu nie akceptujesz boisz się prawdy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, pewnie nie mam co robić tylko zgapiać zdjęcia. ; )
      Widziałam jedno zdjęcie, może w jednym % podobne, ale to było akurat na życzenie modelki. ; )
      Pozdrawiam i gratuluję głupoty ♥
      Nie lubię takich ludzi, którzy nie wiedzą co mówią.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*