Inne sowy

Saturday, October 13, 2012

Dzień dobry kochani ♥ Łatwo odczuć weekend prawda? Już wczoraj na moim blogu pojawiły się 3 notki a nie jedna. Mogłabym tak codziennie ♥

Dzisiejszy dzień zacznę od notki z biżuterią z motywem sowy. Pamiętam jak kiedyś był tylko popularny jeden wzór, który oczywiście każdy z nas posiada. Ja również, ponieważ nie mogłam im się oprzeć a na allegro było ich sporo.
Niektórych sowy już nudzą, jednak że na jubileo zauważyłam świetne sowy. Są one śliczne i muszę któreś zamówić.

Sami zobaczcie! ; )
Bardzo podoba mi się ten kolor. Automatycznie przypomina mi zimę, to przez swoje barwy! ; >
Jest ona dostępna jeszcze w innych kolorach. I właśnie bardziej zastanawiam się nad brązową. Idealnie będzie pasować do jesiennych stylizacji.

W ciekawych kolorach są również te sowy.


Więcej sówek zobaczycie na stronie sklepu.
No to ja jeszcze sie zastanowię nad sówkami ; ))
Miłego dnia! *,*

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. Fajne sowy, ja jednak wolę te pospolite!

    Dodasz dziś jeszcze jakieś notki? Podoba mi się jak dodajesz tak po 3 notki dziennie!

    Zapraszam do mnie na rozdanie:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że dodam ; )

      Ja chętnie pisałabym jeszcze więcej ; >

      Delete
  2. Te sowy są całkiem fajne, ale te pierwsze.. Miały swój urok ((:
    Zapraszam również do siebie za przeczytanie i skomentowanie mojego bloga! http:justpretendingthatwerecool.blogspot.com+ Obserwujemy?

    ReplyDelete
  3. śliczneee ^^ ja żadnych sówek nie posiadam xD

    ReplyDelete
  4. Kocham sówki <3 Za każdym razem na zakupach nie mogę się obejść bez małego akcentu z sową, kolczyki, naszyjnik, cokolwiek <3

    Zapraszam do nas :) http://infinitely16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna ta niebieskaa ;)Zapraszam na mojego nowego bloga http://strawberry-place.blogspot.com/ proszę wejdź ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. A ja nie mam nic z motywem sowy, i jakoś nie chcę mieć. Chociaż te drugie są całkiem fajne :)

    ReplyDelete
  7. Ja mam sowki tylko kolczyki :D:D ale rzeczywiście pojawiło się ich mnóstwo :D

    ReplyDelete
  8. Ja lubię sowy *-* Ale nie polecam z Jubileo .. mam jedną i rozwalił mi się łańcuszek od niej ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam jeden naszyjnik z Jubileo i jestem zadowolona ; )

      Delete
  9. Ładne, uwielbiam je! ♥

    ReplyDelete
  10. fajne, ale myślę, ze 5 sów mi wystarczy ;D

    ReplyDelete
  11. Śliczne te dwie pierwsze ta druga taka jesienna ;))
    Zastanowię się nad kupnem. :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam sowy. W postaci biżuterii tez ;)

    ReplyDelete
  13. jakie słodkie naszyjniki<3

    ReplyDelete
  14. Ja też lubię jak piszesz częściej :D <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ta przedostatnia niebieska, jest najcudowaniejsza ! ♥

    ReplyDelete
  16. kupione były w Niemczech. 9 euro.

    ReplyDelete
  17. każdy mi się podoba!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. śliczna jest ta biżuteria *.*

    ReplyDelete
  19. jeszcze nie mam sówki, ale może sprawię sobie podobną na Mikołajki ^^

    ReplyDelete
  20. Nadal lubię sowy, te które pokazujesz są śliczne;)

    ReplyDelete
  21. I co?
    Zamówiłaś już jakieś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden? I jaki w końcu?

      Delete
    2. Dwa zamówiłam. Pokażę dopiero jak dojdą. ; )

      Delete
    3. Ok to czekamy. A w ciągu ile dni dochodzi paczka z Jubileo?

      Delete
    4. Nie pamiętam. Ale chyba góra 2-3 dni.

      Delete
  22. Lubię sówki. : ) W moim posiadaniu są tylko dwie - naszyjnik i pierścionek.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*