Goodbye ...

Tuesday, October 09, 2012

Dzień dobry. I tak to skończyła się nasza wymiana. To był wspaniały tydzień! ♥
Niestety w piątek nastąpiło pożegnanie. Pojechaliśmy do Gdańska razem z nimi na lotnisko. Planowaliśmy pochodzić z nimi trochę po starówce, lecz niestety lot był szybciej. Jadąc, nie do końca zdawałam sobie sprawę z tego, że będę tak bardzo za nimi tęsknić. To była chwila... gdy dojechaliśmy na miejsce okazało się, że mamy 5 minut na pożegnanie się. Wśród tego chaosu polały się łzy...
Jednym szczęściem jest to, że zdążyłam się pożegnać z każdą osobą. Podobno większość Niemców dopiero odczuła smutek podczas lotu. U nas było podobnie. Wsiadając do autobusu nie byliśmy w stanie ze sobą rozmawiać. Każdy szlochał jakbyśmy już nigdy nie mieli się spotkać. Nawet gdy pani pytała się, czy chcemy na starówkę? Odpowiadaliśmy stanowczo NIE. Nie mieliśmy na to sił. Bez nich to nie to samo. Na szczęście jakoś udało nam się rozchmurzyć. Jeszcze bardziej przypominały nam o nich wycieczki zagraniczne, a dokładniej wycieczki Niemieckie, które zwiedzały z podziwem Gdańsk. Niebawem zaczęło się odliczanie do naszego przyjazdu do Xanten. Obecnie licznik wskazuje na to, że spotkamy się za 158 dni. Długo prawda? Niestety musimy czekać, ponieważ innego wyjścia nie mamy.
Jednak ja chcę z każdym utrzymywać kontakt chociaż przez facebooka, byśmy o sobie zawsze pamiętali!

Gdy łzy przestały lać się ciurkiem, postanowiłam porobić jakieś zdjęcia na pamiątkę.
Niestety ja nie mam żadnego swojego zdjęcia, ponieważ trudno byłoby uśmiechać się do zdjęcia, po rozstaniu z tak kochanymi osobami! ♥

  Pamiątek zawsze wiele! ; D

Wspaniale wspominam ten czas...

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcia <3 ja mieszkam jakieś 30 km od Gdańska :P też chce na wymianę :D

    ReplyDelete
  2. pożegnania są najgorsze ;c smutnoo ;<
    a Gdańsk uwielbiam♥

    ReplyDelete
  3. Ten czas na pewno zleci szybko. Nie obejrzysz się, a znów spotkasz Kerstin, Lenę, Lennarta i inne znajome twarze. Mam nadzieję, że Cię trochę pocieszyłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w wakacje była Chinka, bo mamy znajomych z Chin i normalnie gadałam z nią po chińsku, a jakim sposobem yyy cud o.o odpisz

      Delete
    2. Hah, nie dogadałabym się z Chinką ; D
      To bardzo pokręcony język, którego nie da się od razu zrozumieć.

      Delete
    3. Ja się trochę go uczyłam, ale i tak stwierdzam, że jest bardzo trudny.

      Delete
  4. każde pożegnanie jest smutne, skądś to znam :<

    ReplyDelete
  5. Oh wymiany są wspaniałe! <3
    Jak ja byłam na Litwie było identycznie, wszyscy płakali i nikt nie był w stanie nic powiedzieć. A najgorsze jest to, że moja litwinka w tym roku nie przyjeżdża. :<<<

    ReplyDelete
  6. zdjęcia sprawiły, że chciałabym się tam przenieść <3

    ReplyDelete
  7. Gdańsk ;))
    Minie szybko ;)

    ReplyDelete
  8. Do mnie może w kwietniu przyjedzie Niemka :>
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. Piękne miasto <3
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  10. Piękne te zdjęcia ♥
    Czas mega szybko leci ; ( !

    ReplyDelete
  11. Też mamy wymianę :) Do nas z Niemiec przyjeżdżają 11.10 :D

    ReplyDelete
  12. pożegnania są najgorsze..
    fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  13. Po co Ci zdjęcie Amber Gold? :D
    Za 20 lat: "patrz córciu, tu obrabowywali babcię cioci wujka!" XD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no dokładnie ; D

      A zdjęcie zrobiłam właściwie z brak weny twórczej, haha ; >

      Delete
  14. jeju, śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę wyjazdu ,zdjęcia super -profesjonalne ;d
    Blog bardzo ciekawy.
    +obserwuję
    Zapraszam do mnie ,będę szczęśliwa jeżeli pozostawisz po sobie komentarz ;)
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę tej wymiany ^^
    Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  17. Jeszcze raz podziwiam zdjęcia ;d
    Chciałam spytać jakie zmiany masz na myśli. Bo zawsze możesz podsunąć mi jakiś pomysł ;D napisz tu albo na mojego e-maila : lena_smile@onet.pl
    Będę wdzięczna ;p pisz nawet jakby miały to być diametralne zmiany ^ ^

    ReplyDelete
  18. fajne zdjęcia, ślicznie tam jest :) fajny klimacik :>

    ReplyDelete
  19. cudne zdjęcia :)
    też bym chciała taką wymianę :D

    ReplyDelete
  20. Ten czas szybko ci minie :) Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  21. na pewno jeszcze się z nimi zobaczysz, a czas szybko zleci ^^

    ReplyDelete
  22. Śliiiczne zdjęcia :) ♥

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  24. oo, Gdańsk moje miasto♥

    ReplyDelete
  25. najwazniejsze ze dobrze wspominasz ten czsa:)

    ReplyDelete
  26. pięknee zdjęcia! a co do wymiany - u mnie w szkole tez niedawno się skonczyła i tez z niemcami :D ale to juz byla wymiana w drugą stronę, więc więcej się nie spotkaja..

    ReplyDelete
  27. love this blog,follow you,hope you can follow me :D

    ReplyDelete
  28. wiem co odczuwałaś miałam tak samo po zakończeniu koloni ;(

    ReplyDelete
  29. Mieszkam w Gdańsku :) Śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  30. Super zdjęcia :) Nawet się nie obejrzysz, a znów spotkasz wszystkich swoich przyjaciól :)


    Jak masz czas to wpadnij :)
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. przez przypadek usunęłam Twoj komentarz:(

    ReplyDelete
  32. Jak tak patrzę na te zdjęcia to widzę, że byłam w tym samym miejscu gdzie ty ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*