Czas na zmiany?

Thursday, October 25, 2012

Witajcie. Ostatniego czasu dużo rozmyślam. Zastanawiam się, czy nie wprowadzić by zmian do swojego życia. W pewnym sensie myślę o zmianach na blogu. Nie tylko w sensie, że wygląd. Chciałabym byście chętnie powracali na mojego bloga. A co do zmian swojej osoby mam kilka planów, choć myślę że to nie będzie jakaś wielka metamorfoza. Mam nadzieję, że będą to drobne zmiany na lepsze. Muszę zrobić chyba sobie listę, bo nie łatwo jest zapamiętać wszystkiego co chciałabym zmienić. Każdy z nas chciałby być choć przez chwilę idealnym choć wiemy, że jest to nierealne. Także trudno. Nie musimy być doskonali ale warto dbać o siebie pod każdym względem. I nie mam na myśli tylko wyglądu. Warto popracować nieraz nad swoim zachowaniem i udoskonalać je. Wywnioskować pod jakim względem jesteśmy źli i jak możemy temu zapobiec.
Mam nadzieję, że odczujecie moje zmiany ; )

stare zdjęcie z 12 maja. 
A jakie różowe policzki się stały od nasycenia kolorów ; )
Miłego wieczorku Wam życzę, a tymczasem ja muszę zorientować się czy nie mam jutro jakiegoś sprawdzianu lub może kartkówek. ; )

+

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Jeee pierwsza.

    Jessiko jestem idealną osobą, nie zmieniaj siebie

    ReplyDelete
  2. Też czasem myślę nad swoim zachowaniem.

    ReplyDelete
  3. Też dużo rozmyślam nad swoim życiem i też postawiłam coś z nim zrobić. :)

    ReplyDelete
  4. Znam to uczucie i też siedzę na czaciku ;d

    ReplyDelete
  5. ale masz śliczne włosy ! kolorek jesty genialny <3

    ReplyDelete
  6. nikt niestety nie jest idealny ale dzięki temu świat jest piękny :)

    ReplyDelete
  7. Mi się aktualny wygląd podoba :)
    Świetne zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  8. Ładne zdjęcia :)
    Jesteś bardzo ladną osobą <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Tylko nie ścinaj włosów .

    ReplyDelete
  10. oh, znam to bardzo dobrze ;) Też mam sporo takich rozmyślań nad moim życiem i próbuje się zmienić na lepsze, ale nie zawsze to jest takie proste.

    ReplyDelete
  11. Haha, ja mam takie rumieńce ciągle ;DD
    Czasem każdy człowiek się musi zmienić ;3

    ReplyDelete
  12. jeżeli uważasz że potrzebujesz czegoś przełomowego w swoim życiu to zmieniaj :) :*

    ReplyDelete
  13. Też zazwyczaj około 18 orientuję się czy czegoś jutro w szkole nie mamy ;)
    Fajnie wyglądają twoje policzki, tak inaczej!

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyszły te policzki na zdjęciu ^^
    Obserwuję!:)

    ReplyDelete
  15. podoba mi się ten wygląd :D
    śliczne foto

    ReplyDelete
  16. też przydałby by mi się jakieś zmiany;)
    ładne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  17. jak dla mnie nie musisz się zmieniać,
    bo po tym w jaki sposób piszesz,
    widać, że jesteś bardzo sympatyczną osobą^^

    ReplyDelete
  18. Zmiany się przydają nawet najmniejsze , coś o tym wiem ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ładne zdjęcie, jak czujesz potrzebę zmienienia czegoś to zmień ;P

    ReplyDelete
  20. nowy nagłówek jest przesłodki <3

    ReplyDelete
  21. dla mnie podoba sie jak jest, piekne zdjecie!

    ReplyDelete
  22. hi! i hope we can follow each others blog :-) please let me know :-)


    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. No to czekamy na nowy wygląd bloga :))

    ReplyDelete
  24. Powiem tak, zmiany zalezą od tego jak czujesz się będąc sobą . Nie będę ci pisać nie zmieniaj się, nie znając cie. Pisząc na blogu często poznajemy tylko twoją jedną stronę, wiec sama zadecyduj. Zmiany są dobre :)

    ReplyDelete
  25. Ja do Ciebie z pewnością będę powracać. Masz świetne zdjęcia i ten nagłówek_mega!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  26. Kochana zawsze warto coś zmienić , ale tylko na lepsze :) Obserwujemy ? ♥

    ReplyDelete
  27. nikt nie jest idealny, ale małe wady sa słodkie niekiedy xd

    ReplyDelete
  28. Oooo... Zdjęcie z dnia moich urodzin ;)
    Jeszcze 59 dni do Wigilii.

    ReplyDelete
  29. zdecydowanie ja też się ciągle zastanawiam co zmienić, co ulepszyć. czekamy więc :)
    pozdrawiam i obserwuję ;*

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcie i te policzki wyglądają genialnie ! :)
    + zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  31. Powodzenia w zmianie na lepsze! :3

    ReplyDelete
  32. Masz śliczne włosy <3

    zapraszam.

    ReplyDelete
  33. Hehe ja tam z niecierpliwością czekam :D

    ReplyDelete
  34. I tak dużo osób tu powraca :)

    ReplyDelete
  35. Każdemu czasem przydadzą się zmiany, ja tobie życzę powodzenia we wcielaniu ich w życie :)

    xoxo ♥

    ReplyDelete
  36. Kazdy czasami potrzebuje jakiejś zmiany;D

    ReplyDelete
  37. zmiany są dobre
    :D:)

    ReplyDelete
  38. zmiany zawszę są potrzebne :D

    ReplyDelete
  39. Gdybym ja chciała tak siebie zmieniać :D Moi bliscy zdecydowanie by tego psychicznie nie wytrzymali.
    Urocza fotka!

    ReplyDelete
  40. Cóż za psychologicza notka. c:

    ReplyDelete
  41. Hi!
    Tahnks for your comment!
    Nice photo!
    I've a new post, I hope you like it!!
    kisses

    ReplyDelete
  42. też ostatnio rozważam nad zmianami, ach, ciężkie decyzje...

    ReplyDelete
  43. Idealna bądź tylko dla tych, którzy na to zasługują <3 mam identyczny kolor włosów jak ty. Zapraszam julka-bloguje.blogspot.com Bedzie milo, jesli sie wam spodoba o zaobserwujecie <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*