Bydgoszcz! ; )

Monday, October 08, 2012

Cześć < 3.
Mam nadzieję, że nie nudzą Was ciągłe posty związane z wymianą. Tak bardzo lubię o tym wspominać! Oraz chętnie się z Wami podzielę moimi wspaniałymi dniami.
W środę odwiedziliśmy Bydgoszcz. Powiem Wam, że nie wyobrażałam sobie tak Bydgoszczy. Jak tam byłam, to tylko do galerii. Jakie to śliczne miasto! ; )
Spędziliśmy tam cały dzień, byliśmy na lodach oraz mieliśmy godzinę wolną. Późniejszym wieczorem udaliśmy się do filharmonii. Byłam pierwszy raz w takim miejscu. O,o

  
Śliczne Niemki ; )
 Trafiliśmy na sesję ślubną ; >
 Most zakochanych ♥
Widziałam już takich kilka, lecz najbardziej podoba mi się we Wrocławiu! ; >
Taki tam trójkącik ; >
 Opiekunowie ; >
Alex z aparatem Wiśni ; >
 Kerstin i Lena ; >
A właściwie .. ich torebki.
Bydgoszcz. - Po boku ucięty napis ; D
 Małżeństwo ♥
 Wiśnia, Ja, Lennart  ♥
 Kerstin i Lena ; >
 Haha i to zastanawianie się  ..jak to? O,o
W filharmonii każdy się nudził, ale powiem Wam szczerze, że nie było tak nudno jak w Muzeum! ; D
Dało się przetrwać. Nie opowiadałam szczegółów dnia, ale uwierzcie mi, że to był wspaniały dzień pod każdym względem! ♥

Czy ktoś jest z Bydgoszczy?
~ Chętnie bym pozwiedzała resztę miasta! ; ) 

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Ja natrafiłam w Karpaczu (obok wodospadu) odbywający się ślub, jakie to romantyczne ... :)

    ReplyDelete
  2. Ja niestety nie byłam ani tym bardziej nie jestem z Bydgoszczy. Jestem ze stolicy :) Zdjęcia super, uwielbiam jak tak zaokrągla się boki. Ekstra! Pozdrawiam i do siebie zapraszam wariatki-komentuja.blogspot.com
    P.S Na pewno będę tu zaglądać!

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia. Bardzo lubie Bydgoszcz, jak niedawno byłam tam z moją przyjaciółką Niną u mojej cioci to padał cały czas deszcz i ustałyśmy pod rynną i deszcz na nas lał. My głupki xd

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tak właściwie to mój mąż z wymiany ; D

      Delete
    2. Z Niemiec?
      Jak się z nim porozumiewasz, znasz jego język?

      Delete
    3. Tak z Niemiec ; >
      Porozumiewam się z nim po angielsku i proszę tez tłumacza ; D
      haha ; p

      Delete
  5. Kocham Bydgoszcz.
    Spędzałam tam każde wakacje w dzieciństwie ;)

    ReplyDelete
  6. ja tam mam ciocię, ale rzadko odwiedzam ;< ja byłam tam w Dolinie Śmierci czy jakoś tak :D

    ReplyDelete
  7. może jestem zbyt prostolinijna, ale ten "trójkącik" to chyba jednak rodzice z dzieckiem, tak myślę :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. nie mam pojęcia.
      Widziałam kilka takich .. myslę, że gdyby była rodzina to by napisali. Bo tak to rzeczywiście wygląda głupio ^,^

      Delete
  8. Ale ja Ci zazdroszczę tej lustrzanki <3 świetne zdjęcia robi.
    A propo, masz jakiś aparacik na zbyciu? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to nie masz? Wydawało mi się, że miałaś ;)

      Delete
    2. Nie mam i nie miałam. ; >
      Mój aparat to : fujifilm finepix s 2960 ; )

      Delete
    3. Nie wiem czemu, ale zawsze wydawało mi się, że miałaś ;)
      To chyba po jakości zdjęć, bo nigdy nie powiedziałabym, że sa robione aparatem, a jednak są ; )

      Delete
    4. Mogło Ci się zdawać jak np. zrobiłam zdjęcie w lustrze, ponieważ wyglądem przypomina lustrzankę trochę ; )

      Staram się najbardziej jak mogę, by zdjęcia były jak najlepsze ; )
      Choć lustrzanką jest to łatwiejsze, wiem.. ponieważ miałam okazje fotografować lustrzanką kilka razy.

      Delete
    5. O no tak, to pewnie dla tego ; )
      Ładne zdjęcia ci wychodzą, na prawdę, masz talent!! :)

      Delete
    6. Dziękuję ♥
      Miło to słyszeć ; )

      Delete
  9. Byłam w Bydgoszczy raz , grałam tam mecz kiedy jeszcze należałam do drużyny piłkarskiej . Niestety kolejna okazja do obejrzenia miasta się nie nadarzyła i jakoś się nie zapowiada :(

    ReplyDelete
  10. W Bydgoszczy byłam tylko przejazdem :D.
    Lubię takie kłódki.

    ReplyDelete
  11. strasznie mi się podobają zdjęcia! :)

    obserwujemy? daj znać w komentarzu :)

    ReplyDelete
  12. nigdy nie byłam w Bydgoszczy, ale widzę, ze to piękne miasto. Bardzo chciałabym wziąć udział w takiej wymianie jak ty.

    ReplyDelete
  13. most zakochanych we Wrocławiu <3 za każdym razem kiedy jestem we Wro odwiedzam go i kłódek wciąż przybywa.. ;)

    ReplyDelete
  14. jeszcze nie byłam tam, ale po zdjęciach obstawiam że jest pięknie :)
    a w ogóle śliczne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  15. Lenart wydaje się być super chłopakiem.

    ReplyDelete
  16. ja jestem z białego xd :D

    ReplyDelete
  17. Śliczna jesteś Jessika

    ReplyDelete
  18. po tych wszystkich stereotypach, że Niemki są brzydkie, wreszcie mamy dowód, że tak nie jest! też bym chciała, żeby moja szkoła zorganizowała wymianę <3

    ReplyDelete
  19. Kerstin i Lena mają zarąbiste torebki! :)

    ReplyDelete
  20. Ja jestem z Bydgoszczy!!! Hahaha moje ukochane miasto ;) Jak łądnie wyszły wszytskie zdjecia ;))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. byłam kiedyś w Bydgoszczy. ładne miasto ;)

    ReplyDelete
  22. Bydgoszcz to podobno piękne miasto. Nigdy nie byłam, ale mój ukochany ma tam babcię, więc pewnie się wybiorę kiedyś ;)

    ReplyDelete
  23. Jesteś śliczna <3 Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  24. ja mieszkam niedaleko Bydgoszczy, wczoraj odwiedzałam ją przejazdem, bardzo fajne miasto :)

    ReplyDelete
  25. bardzo ciekawie to wszystko przedsawiłas. taka historia w obrazkach. Ja też tak chcęęęęęęęęeee. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  26. Dla mnie najładniejszy most zakochanych również jest we Wrocławiu, a jeżeli chodzi o miejsca gdzie można spinać kłódki zakochanych to zdecydowanie miasto Verona, gdzie znajdują się one pod domem Julii! <3

    ReplyDelete
  27. Muszę koniecznie pojechać do Bydgoszczy :)

    ReplyDelete
  28. No mi też się wydaje, że to rodzina, ale faktycznie mogliby napisać coś, że rodzina, bo tak to strasznie glupio wygląda ;d


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy.. chyba czas to zmienić :).


    Oliwkaaja.blogspot.com
    Komentuj mojego bloga= będzie to samo ode mnie :)
    + zaobserwuj mojego bloga= będzie to samo ode mnie {WŁAŚCIWIE OD DAWNA OBSERWUJE TWOJEGO BLOGA!}

    ReplyDelete
  30. Jakie piękne zdjęcia ♥.♥
    Kocham twojego bloga, no śliczne te niemki *.*

    ReplyDelete
  31. Ale jesteś ładna dziewczyna :)

    ReplyDelete
  32. Chętnie bym odwiedziła Bydgoszcz, bo po zdjęciach widać, że to ładne miasto. : )

    ReplyDelete
  33. Ja jestem z Bydgoszczy : ))
    Kocham to miasto ; 33

    ReplyDelete
  34. Ja jestem,z Bydgoszczy kochana, musimy sie kiedyś zobaczyć;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*