Biedronkowe

Monday, October 15, 2012

Cześć kochani. Uhhh dzisiaj lekcje miałam do 15 lecz całkiem fajne lekcje mam w poniedziałek. Można powiedzieć 'luźne'. Z racji tego, że od dzisiaj w biedronce miały pojawić się śniegowce, poinformowałam mamę, że przed pracą ma kupić mi jasne śniegowce. Wyobrażałam sobie kolor zdecydowanie inny, ponieważ na ulotce się różnił. Realnie są jasnego beżu a chciałam jasny siwy. No cóż i tak się nie pogniewałam. Biedronkowe 'Emu', lubię za milutki puszek w środku, choć wiadomo, że i tak zrobi się on paskudny. No ale cicho tam. Trzeba się nacieszyć pięknym, czystym niesfilcowanym puszkiem.

Nawet na tych dwóch zdjęciach kolory się różnią, także poczekajcie aż pokażę je w naturalnym świetle. A tak w ogóle to teraz robi się coraz bardziej ponuro. ; C
Lubię jesień i jej kolory, ale tylko wtedy gdy świeci słońce.

Miłego dnia *,*

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Mi się zbytnio nie podobają te "emu"

    ReplyDelete
  2. Wygodne? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. Są wygodne choć, lepsze są te z pepco, ponieważ w środku jest mięciutko. ; )
      Ale na te też nie narzekam ; )

      Delete
  3. biedronkowe to z chin i szybko się rozleci ! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyzwyczaiłam się, że wszystko jet produkowane w chinach. Także czy z biedronki czy skądś indziej.. bez różnicy...

      Delete
    2. Racja.

      Delete
    3. Nawet na niektórych ciuchach z tak zwanych "markowych" są MADE IN CHINA , więc nie tylko biedronkowe '-'

      Delete
  4. Ja też mam zamiar kupić sobie te buty ;)

    ReplyDelete
  5. Ja też mam w poniedziałki całkiem luźne lekcje ^^
    A ile twoja mama zapłaciła za buty.?;> może sama się skusze na podobne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam w poprzedniej notce, że za 30 zł będą ; )

      Delete
  6. Replies
    1. 30 zł, także grzechem byłoby nie kupienie ich ; )

      Delete
    2. W poprzednim roku kosztowały 20 prawda?

      Delete
    3. Nie pamiętam już nawet ; D
      Ale chyba nie 20 ; p

      Delete
  7. śliczneee ^^ chciałam je, ale nie nadają się na zimę ;P

    ReplyDelete
  8. Za 30 zł?! Mega! *_*
    http://sexdrugsandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. na pierwszym zdjęciu jeszcze z metką :)

    ReplyDelete
  10. Też sobie kupiłam tylko czarne♥ xd

    ReplyDelete
  11. zapraszam na mojego bloga z biżuterią handmade ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  12. Śliczne , też sobie miałam kupić *.*
    i chyba kupie < 3

    ReplyDelete
  13. Jacy ludzie są głupi, sorry , ale na prawdę.
    Co z tego z jakiego sklepu, liczy się to , że są fajne...

    ReplyDelete
  14. Fajne, ja mam 'EMU' z C&A za 19,99 zł z przeceny i są bardzo dobre, wytrzymałe.

    Nie narzekaj ja mam w poniedziałek od 12:20 do 17:40 i na dodatek 'ciężkie' przedmioty :;(

    ReplyDelete
  15. Moja babcia w takich na pole chodzi ziemniaki wykopywać :)

    ReplyDelete
  16. Zastanawiam się nad ich kupnem, ale boję się, że będą tragicznej jakości :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie są złej jakości. Na dodatek są tanie, więc zaryzykować można ; )

      Delete
  17. emu to chyba najwygodniejsze buty na jesien i zimę ♥ ja mam w takim samym kolorze tylko że z auchan :)

    ReplyDelete
  18. Ładnie wyglądają :) Są wygodne ?? :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jaki masz rozmiar buta ? :)

    ReplyDelete
  20. tylko,zeby Ci sie od razu nie popsuly...trzymam kciuki
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. śliczne ;)
    ja lubię jesień nawet gdy jest tak ponuro :PP

    ReplyDelete
  22. chyba się na nie skuszę ;)

    ReplyDelete
  23. Ja wogóle nie przepadam za Emu. Ale każdy ma swoje zdanie:)
    Ja też nie lubie niepogodną jesień.

    ReplyDelete
  24. ładne. xD
    kochaam emu :D chyba se kupię, no! ^^

    ReplyDelete
  25. Ja tam lubię takie Emu z biedronki ze względu na to, że są ciepłe ^^

    ReplyDelete
  26. Też lubię jesień jak świeci słońce :D
    A Emu nie lubię ;p tzn, podobają mi się u innych, ale sama bym ich nie nosiła ;p

    ReplyDelete
  27. hahah ten puszek jest bardzo milutki,
    ale niestety tylko na krótki czas :D

    ReplyDelete
  28. ale słodkie! ile dałaś? :)

    ReplyDelete
  29. Też mam ten kolor z Biedronki ;) No racja,środek tych eumu jest nie do zastąpienia ^^

    ReplyDelete
  30. poszłam po nie ok 16, i już u mnie ich nie było -,-

    ReplyDelete
  31. Oooo... Ja dzisiaj szłąm z mamą zobaczyć te buty, ale nie są takię mięciutkie, awogle ja chce emu na zime takie cieplejsze, więc nie kupiłam.

    ReplyDelete
  32. Replies
    1. Tak, bo najpierw był ten dział dziecięcy ; >
      A od dzisiaj są te większe rozmiary ; )

      Delete
    2. Dzięki za informacje . wiedziałąm że będą ale nie wiedziałam że już teraz

      Delete
  33. OOOOO MAM TAKIE TYLKO BEZOWE SĄ MEGAA !
    PS. MAM PROŚBĘ WPADNIESZ DOPIERO ZACZYNAM I PRÓBUJE SIĘ ROZKRĘCIĆ POMOŻESZ??? :)

    ReplyDelete
  34. Jam mam w tym roku z lidla ,ale tylko ze tego względu ,że chciałam czekoladowe.
    Miałam taki kolorek w tamtym roku ; ))
    Bardzo wytrzymałe '-'

    ReplyDelete
  35. A ja mam ten niefart, że zawsze jak jestem w biedro i one mają byc to mi wszystko wykupią!. Są rewelacyjne <3.

    Zapraszam do mnie;D
    http://stan-umyslu-krecony-blond.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*