Ady stylizacja

Friday, October 19, 2012

Cześć. Właśnie przyszła do mnie Ada. Od razu zwróciłam uwagę na jej świetny strój! Aż musiałam zrobić zdjęcia! Na pewno ją kojarzycie, z resztą ona również prowadziła swojego bloga. Nieraz nadal pojawiają się pytania : Dlaczego ona nie pisze już bloga?
Stwierdza, że nie ma czasu. ; )

Tu, wspominałam, że idę z Adą do Weroniki na pewną 'misję'.
Weronika zrobiła Adzie blond ombre.
sweterek - Pull & Bear / bluzka, legginsy, naszyjnik - pepco / bransoletki - reserved / buty - biedronka

Bransoletki i buty jak coś nie są moje. Po prostu mamy niektóre takie same rzeczy ; )
A bransoletki mówiłam, że dostałam w prezencie od Ady ; ]

Podoba Wam się stylizacja Ady? ; )

Miłego dnia. ; *

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. O ja nie mogę te leginsy kupiłaś w pepco?:d LECĘ TAM! :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kupiła te leginsy 2 dni temu ; )

      Delete
    2. Widziałam takie w Terranowie :).

      Delete
  2. Bardzo ładna , nawet śliczna : *

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się! ;) Bardzo ładnie wygląda

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacja ;D a leginsy są genialne ;D!!

    ReplyDelete
  5. fajny look , te leginsy sa boskie <3

    ReplyDelete
  6. oo moje ulubione geterki

    ReplyDelete
  7. Ma świetny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  8. no bardzo fajnie :) podobają mi się jej leginsy :)

    ReplyDelete
  9. leginsy są prześwietne :) mogłabyś podać linka do bloga Ady? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, bo ona dodała zaledwie kilka notek i już tam nie wchodzi ; D
      I ona nie chce już rozsyłać linków ; p

      Delete
  10. świetna stylizacja Ady <3
    _________
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  11. świetna jest !
    Ps zapraszam na bloga :)

    ReplyDelete
  12. Ada się ślicznie ubiera !
    Te legginsy są cudowne ! Są jeszcze ?
    Spytaj się Ady ile za nie dała ?

    ReplyDelete
  13. Zakochałam się w sweterku *_*

    ReplyDelete
  14. Aaaa.. ja chce te leginsy..:*

    ReplyDelete
  15. Faktycznie świetnie wyglądała :).

    Zapraszam do mnie na wciąż trwający konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage :).

    ReplyDelete
  16. zakochałam się w sweterku i leginsach:*

    ReplyDelete
  17. świetny zestaw :) Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  18. mi się bardzo podobaaaaaaa < 3

    ReplyDelete
  19. Cudowna stylizacja, ahh każdy zjarany tymi eskimoskami również ja :D

    ReplyDelete
  20. Heej , to ja Ada ! ; D ; p . Dziękuje wszystkim za te miłe komentarze ; * . Postanowiłam , że na razie nie będę prowadzić bloga , ale z miłą chęcią po komentuje wasze blogi ^^ .

    ReplyDelete
  21. muszę mieć te legginsy !!! <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. zarąbiste te leginsy! za ile je kupiła? :)

    ReplyDelete
  23. pokochałam tego bloga :)
    stylizacja cudna!

    obserwujemy? jak to zrobisz daj znać w komentarzu :*

    ReplyDelete
  24. Świetne legginsy! Aż muszę zajrzeć do Pepco. Zawsze można tam znaleźć bardzo tanie i fajne rzeczy;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Świetna stylizacja i świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie, zaczynam prowadzić nowego bloga ;)

    ReplyDelete
  26. Sliczne! Ale kluczyk wymiata ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. śliczny strój, zakochałam się w tym sweterku z pull&bear <3 jutro wybieram się na zakupy to może jeszcze go znajdę ;) Ada go dawno kupiła ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam go rok temu więc nie wiem czy będzie w tym roku ; )

      Delete
  28. tydzień temu byłam bardzo podobnie ubrana ;)

    ReplyDelete
  29. łał, fajnie dobrane buty do legginsów ♥

    ReplyDelete
  30. podobaja mi sie jej legginsy :D

    ReplyDelete
  31. ale sliczna stylizacja !!!! <3 :*

    ReplyDelete
  32. Ada wygląda przeepięknie !:)

    ReplyDelete
  33. świetna stylizacja :)
    mam podobne leginsy tylko inny wzór.
    Ile dała za naszyjnik ?

    ReplyDelete
  34. slicnie. obserwuje.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczny outfit *_*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M.

    ReplyDelete
  36. leginsy mi się podobają, reszta bez rewelacji :)

    ReplyDelete
  37. super legginsy i biżuteria :))

    ReplyDelete
  38. Legginsy ! :) Do mnie !! :) Muszę je mieć ! :)
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  39. legginsy - coś pięknego! ♥
    klaudiasfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo lubie jak przychodzi do ciebie Ada, bo to zapowiedź fajnych fotek :) Jakie cudowne portaski, rewelacyjnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  41. świetna stylizacja, jestem zachwycona. Oj coś czuję, że chyba czas się wybrać do Pepco. Oby jeszcze coś fajnego było :)

    ReplyDelete
  42. świetnie wygląda koleżanka !:D
    te buty też widziała w biedro

    ReplyDelete
  43. Hi dear!

    Love so much you're blog, follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  44. Śliczny zestaw! ^^
    Emu, leginsy! <3

    ReplyDelete
  45. świetna stylizacja, a przede wszystkim legginsy ;) ile kosztowały i jak dawno je kupiłaś? :)

    ReplyDelete
  46. Świetne leginsy! Choruję już na takie od dawna i polecę w poniedziałek do pepco zobaczyć czy są!

    ReplyDelete
  47. Och za co ja nie mam Pepco u siebie. ;X Legginsy są świetne!
    cała stylizacja jest cudowna. :D
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  48. super stylizacja. :) ah, te legginsy! ^^
    zapraszam do mnie. ;3

    ReplyDelete
  49. stylizacja jest odjechana w kosmos <3
    legginsy są mega ;)
    zapraszam także do mnie,
    obserwujemy?
    kisses

    ReplyDelete
  50. Klasyczna stylizacja - prosto, ale ciekawie! Mnie urzekł wisiorek ;3

    ReplyDelete
  51. Oddawaj legginsy!! Są prześliczne <3

    ReplyDelete
  52. uwielbiam naszyjniki z kluczykiem

    ReplyDelete
  53. bardzo bardzo się podoba :)

    ReplyDelete
  54. Cudowny blog! Obserwuję, tylko mam zablokowaną widoczność obserwowanych witryn. Liczę, że Ty również zrobisz to samo na moim blogu, na którego Cię serdecznie zapraszam;

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia

    ReplyDelete
  55. Legginsy są świetne!:D
    Zapraszam do mnie, nowa notka;)

    ReplyDelete
  56. genialna stylizacja D:

    ReplyDelete
  57. Ada, na jakim dziale kupiłaś te legginsy i za ile??? Bo bardzo mi sie podobają.

    ReplyDelete
  58. \bardzo mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  60. Podoba mi się jej stylizacja! : )

    ReplyDelete
  61. http://jessikajaa.pinger.pl/
    ZOBACZ! Ta dziewczynka podszywa się pod Ciebie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loool uśmiałam się! ; )
      Dziękuję za informację ; >

      Delete
  62. Świetny outfit!
    Zakochałam się w legginsach *.*

    ReplyDelete
  63. No jak jest Ada to fajne zdjęcia są <3
    Super stylizacja :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. ooo, fajnie, fajnie *.* ; p

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  65. ale slicznie jest ubrana :)

    ReplyDelete
  66. jestem zaskoczona,że w PEPCO dostałaś takie świeetne legginsy ! mogę wiedzieć kiedy i za ile je kupiłaś ? :p bo są mega +.+ chcę je!

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*