1 miejsce!

Monday, October 22, 2012

Czeeeeść ♥ Dzisiejszy dzień jest udany! Pamiętacie może jak pisałam, że w poniedziałek mam zawody strzeleckie? Ohh tak, tak, tak! ♥ Tak jak tytuł notki mówi - zajęłam pierwsze miejsce! Jejejejjee! Pierwszy raz coś wygrałam! Naprawdę! Cieszę się z pucharu i ogólnie z tego, że wygrałam. Prawdę mówiąc nagród mogłoby nawet nie być ; )
Hahaha jaka radość.
No i dodatkowo pobiłam swój rekord - 93 pkt. rywalizacja była zawzięta ... trzy dziewczyny miały dogrywkę z wynikiem 92 pkt! Ogólnie różnice punktów były minimalne. Ufff! W końcu raz w życiu dopisało mi szczęście! ; )

 Kubek termiczny. 
Zrobiłam sobie w nim herbatkę i pierwsze co to poparzyłam się straaaasznie w język.
Teraz wszystko mnie drażni! ; D
To na pewno Wasza zasługa, że wygrałam! ; )
Proszę częściej trzymać za mnie kciukasy! ; D

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Wow, to super! Gratuluję kochana : *

    ReplyDelete
  2. Gratulacje! :DDDDD ^^

    ReplyDelete
  3. Ojej , jak fajnie ,ze wygrałaś !
    Aż sie ucieszyłam , jakbym sama wygrała !

    Piękny puchar !

    ReplyDelete
  4. Łał! Jesteś niesamowita ! :) Na pewno to wspaniałe uczucie być najlepszym ze wszystkich :))
    Gratulacje ♥

    ReplyDelete
  5. gratulacje! :*
    zapraszam! :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję <3
    śLICZNY PUCHAR <3
    Trzymaj tak dalej <3

    Pozdrawiam Panna Joanna

    pjoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Chciałabym u siebie mieć takie zawody, znaczy jest u mnie klub strzelecki, ale nie ma kto tam ze mną jeździć, a bardzo lubię strzelać ;_;
    A Tobie gratuluję C:

    ReplyDelete
  8. wiedziałam że zajmiesz któreś miejsce! gratuluję z całego serca:*
    zdobyłaś 93 pkt, a liczyłaś na 80! kłamczucha ;>:p

    ReplyDelete
  9. Gratuluje! ;)
    Sama jeszcze pamiętam jaka byłam szczęśliwa kiedy wygrywałam puchary na konkursach ♥

    ReplyDelete
  10. ale super ;]
    Gratulujemy ^^

    ReplyDelete
  11. Gratuluję !! Cieszę się razem z Tobą ! :D

    ReplyDelete
  12. gratki, zasłużyłaś sobie! :>

    ReplyDelete
  13. Gratki <33

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. gratuluje.;))

    pamietnik-pali.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Gratuluję! Od jak dawna sobie "strzelasz" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od niedawna. Byłam ok. 5 razy na strzelnicy. ; )

      Delete
  16. Gratuluje!
    chciałm zaobserwować ae nie da się wiec lubie to ;-)
    zapraszam.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratuluję ! Śliczny puchar : *

    ReplyDelete
  18. Czy będzie dzisiaj jeszcze notka?

    ReplyDelete
  19. No to moje gratulacje, ja nigdy nie brałam udziału w konkursach sportowych :)

    To nie dzięki naszym kciuką, a dzięki Tobie i twoim umiejętnością .

    ReplyDelete
  20. Ojć wiem jak potrafi drażnić oparzony język.
    Współczucie i gratulacje zwycięstwa ; D

    ReplyDelete
  21. Gratulacje! :)
    Prowadzisz świetny blog :)
    obserwujemy? :P

    ReplyDelete
  22. dzisiaj od rana, gdy sobie przypomniałam (szczerze? przez przypadek^^) cały dzień trzymałam za Ciebie kciuki, bo w końcu nie wiedziałam, kiedy Ty będziesz miała te zawody:)
    gratulaaacje! ^^ wiedziałam, że wygrasz :D

    ReplyDelete
  23. Ja trzymałam kciuki ;) Gratulacje !!! Tylko tak dalej ♥

    ReplyDelete
  24. od razu wiedziałam, że wygrasz^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, ja nawet nie liczyłam na wygraną ; )
      Ponieważ max. strzeliłam 68 pkt. a dziewczyny strzelały 91-92 .. a ja byłam ostatnia ; D
      Potem było tylko zaskoczenie! ; D

      Delete
  25. No, no - gratuluję! : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*