Znalezione w klasie

Wednesday, September 12, 2012

Cześć ; )
Dzisiaj o dziwo wpadam tylko z jedną notką i to na dodatek taka ... yy nijaka. Po raz pierwszy dodam tutaj zdjęcia z telefonu! ; ) Jakość ostrzegam ... dobra nie jest no ale nie oczekuję od telefonu jakości zdjęć jak u lustrzanki, hehe. Dzisiaj w klasie na geografii znalazłam pocztówki. Są to naprawdę stare pocztówki, które mają już po kilkadziesiąt lat. Dziwi mnie fakt, że nie zrobiłam zdjęć znaczkom. Są takie świetne, różnią się od tych teraźniejszych. To co było kiedyś, nie powróci. Szkoda, że już mało osób pisze listy. Jedynie blogerki, które nie dają 'wymrzeć' listom. Taka forma komunikacji jest naprawdę fajna. Myślę, że jest więcej radości niż z meila. Ale... jak kto woli.

Dzisiaj w szkole cały czas się denerwowałam. Pod ciągłą presją. Na końcu nie wytrzymałam, wybuchłam.
Czuję się strasznie pod względem psychicznym. W tym tygodniu wyluzuję, nie będę się niczym przejmować. Z niecierpliwością czekam na weekend! A od następnego weekendu, biorę się za siebie.
Chętnie zrobiłabym sobie przerwę kilku dniową od szkoły. Na szczęście już niedługo! 5 dni wolnego!
Licząc z weekendami to będę miała 9 dni wolnego. ♥ Nie mogę się doczekać! A dlaczego to wolne? Napiszę jeszcze ; )

` Idę czytać tekst z angielskiego, który jest na ocenę. ; <
Dobranoc  ♥

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. Super pocztówki.

    Jak to 5 dni wolnego?

    PS. Można u Ciebie w szkole używać komórki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, a tak to ; D
      Dowiecie się niedługo ; p

      Nie można. Ale ja siedzę w ostatniej ławce ; p

      Delete
  2. Fajne zdjęcia!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja wysyłam listy! Raz na jakiś czas :p

    ReplyDelete
  4. Ja piszę listy, ale tylko do Cb :P
    a pocztówki prześliczneee ^^

    ReplyDelete
  5. oj tak ! dostawanie listów i pisanie sprawia duż o radości :)
    a szczegolnie mi sie buzka cieszy jak widze list od ciebie ;*

    ReplyDelete
  6. Jakim cudem 5dni wolnego?! O.o

    ReplyDelete
  7. geografia <3
    Uwielbiam pocztówki.!

    ReplyDelete
  8. Śliczne są te pocztówki <33

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. pocztówki bardzo mi się podobają - moja mam ma sporą kolekcję z korespondencji - ja jakbym wysłała teraz pocztówkę to bym pewnie odpowiedź dostała na emalia ;/

    ReplyDelete
  10. Powodzenia na teście ;)

    ReplyDelete
  11. 5 dni wolnego? Nie może być :PP szczęściara ;)
    Uwielbiam pisać listy, ale niestety nie mam z kim ;P A poza tym jest to trochę bezsensowne, bo mogę wejść na fejsa np. na wakacjach i z kimś pogadać i bez sensu wysyłać list. A szkoda.. bo bardzo je lubię ;)

    ReplyDelete
  12. świetne są : )
    listy to fajna sprawa ; )

    ReplyDelete
  13. Ja tez ubolewam że dziś tak mało się wysyła listów, pocztówek ...

    ReplyDelete
  14. Mam pytanko. Jak przesyłasz filmiki z movie makera na youtube skoro to niewłaściwy format?

    ReplyDelete
  15. Listy są dla mnie zdecydowanie lepsze niż e-mail. Chociaż niestety wolniejsze w przekazywaniu wiadomości.
    5 dni wolnego? Czy ty czasem nie będziesz miała wycieczki, co? ;P
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  16. Ooo. ;) Znaczki kiedyś były inne, sama mam kilka takich starych w domu, w takim specjalnym czymś. :D Mam tak samo. Ciągły stres, presja. Staram się wyluzować.

    ReplyDelete
  17. szkoła potrafi wykończyć człowieka :(

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam oglądać stare pocztówki. Mają klimat. ;)

    ReplyDelete
  19. 9 dni wolnego? ile ja bym za to oddała. HAHAAH. :D

    ReplyDelete
  20. Takie pocztówki są naprawdę świetne! Mają swoją historię ;)

    ReplyDelete
  21. łoł 5 dni wolnego ;d no fajnie fajnie ale czemu ? ;d

    ReplyDelete
  22. Jestem ciekawa , czemu bd miała tyle wolnego ;D

    ReplyDelete
  23. Łaadne, takie inne. <3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ej, jakie 5 dni wolnego?! To nie fair.. :D

    ReplyDelete
  25. Pamiętaj nie poddawaj się ! I jeśli potrzebujesz odpoczynku to odpocznij. Zregeneruj siły i spraw by uśmiech wrócił na twą twarz :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. Jasne, że jest więcej radości niż z maila ;D Ja teraz piszę list do kolegi albo koleżanki ze Słowacji :) Taki tam projekt ze szkoły ;D Mam nadzieję, że uzyskamy odpowiedzi ^.^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*