Złe wiadomości

Tuesday, September 04, 2012

Cześć, cześć ^^ Dzisiaj już pierwszy, normalny dzień szkoły. Mi minął całkiem okej, bardzo fajnie było na spójrz inaczej choć ogólnie dzisiaj dowiedziałam się wielu złych wiadomości związanych ze szkołą. Nie będę miała tego samego nauczyciela od w-f. Nieeeee, bardzo lubię pana K. ..  Masakra bo innych nauczycieli w-f'u nie lubię. Druga zła wiadomość to taka, że od WOS'u mam drugą najbardziej znienawidzoną nauczycielkę. Nie wiem jak z nią wytrzymam. Chyba będzie wzywana policja, hahaha. Tzn. ona tak straszy jak cokolwiek niemiłego się do niej powie, no albo straszy sądem. Jest na prawdę straszna, gdyby to przeczytała zagroziłaby mi sądem i policją. Ale właściwie to ja bym wygrała sprawę bo żadnego nazwiska tu nie opublikowałam ani chociażby imienia. Trzecią złą wiadomością jest to, że możliwe, że będę miała biologię z byłą nauczycielką z podstawówki. -,- Pięknie...

Po szkole zrobiło się trochę ciepło, poszłam do domu miałam coś w skrzynce ale klucze miała mama, okazało się, że dostałam kartkę od drugiej koleżanki z wymiany - Allison. Automatycznie kojarzy mi się serial 'Pretty Little Liars' ♥ Chciałabym mieć tak na imię, choć do swojego też nic nie mam ; D
Pod wieczór poszłam do Weroniki. Zdziwiłam się, że ona miała już dwa zadania domowe do zrobienia. ; O
Wyszłyśmy na dwór, ale zrobiło się zimno, więc poszłyśmy do mnie na nowe mieszkanie. Chcę tam już mieszkać, kocham te parapety hahahaha. Dzisiaj mogę się Wam pochwalić, że udzieliłam się przy malowaniu ścian. Haha, wyszło mi to genialnie jak na mój brak umiejętności malowania ścian.

* Zapomniałam oddać Paulinie pen driva i nie mam zdjęć -,- Także zaczekajcie do jutra! ; )

Dzisiejszy, pierwszy outfit szkolny! ^^

 W mieszkaniu. Słońce mnie podzieliło -,- ; x
Zdjęcie na klatce schodowej jak coś! Nie w domu ; D
 kolczyki (których nie widać, aparaty pokazywane już na blogu) - wholesale-dress.net / komin - (?) / bluzka - wholesale-dress.net  / torba - H&M / spodnie, pasek - chiński (nie były razem) / bransoletki - Pauliny / baleriny - no name

A na końcu fotka z pocztówką, która doszła jako pierwsza na nowy adres! ; *
Dziękuję za prześliczną kartkę z Oświecimia! ; )
Otrzymałam ją od 

Dobranoc ♥
* Przepraszam, że notka późno ale prędzej nie było mnie na necie.  

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. ale mnie dawno tutaj nie było, ojej. Ślicznie wyglądasz. :) Ja również nie lubialam mojej babki od wosu w LO. :)

    ReplyDelete
  2. w każdej szkole są tacy nauczyciele, których ktoś nie lubi.

    PS. Wyślesz link do tej bluzki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh nie mogę już teraz jej znaleźć. Ogólnie kilka osób mi pisało, że przesortowało wszystkie strony sklepu i nie znaleźli, możliwe, że już wycofana. A szkoda, bo bardzo fajna i polecam ogólnie wholesale ; )

      Delete
    2. Jest ta bluzka: http://www.wholesale-dress.net/sweet-camera-printed-dots-chiffon-sleeves-t-shirt-white-g1613168.html?union=3583

      Jak zamawiać na tej stronie?

      Delete
  3. super bluzka :)
    no a ja dostałam moja wychowawczyni ktora uczy mnie matmy i jest zle teraz bd uczyc jeszcze fizy ; o

    ReplyDelete
  4. Mi też się zmienił nauczyciel od w-f ale na fajniejszego:D A taką panią co ty masz od wosu mam z chemi;/ spadam do budy pa

    ReplyDelete
  5. Świetny outfit. ;) Masz taką samą bluzkę, jak Ankyls . ;) Strasznie mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. jak tam plan Ci się podoba Jess?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co dziennie na 8 -,-
      I długo na dodatek, więc nie za ciekawie, ale cieszę się, że chemie, fizyke i biologię mam tylko raz w tygodniu! ; )

      Delete
  7. Śliczna bluzka :>
    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    ReplyDelete
  8. A ty teraz 2 czy 3 gimnazjum ? :)
    Śliczna jesteś *.*

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bardzo podoba mi się ten outfit ♥
    jest raczej zwyczajny, ale ma w sobie coś takiego, że wzbudził moją sympatię i jest jednym z lepszych "zwyklaków" jakie widziałam w ostatnim czasie <3

    ReplyDelete
  10. bardzo podoba mi się twój komin, jest cudny <3

    ReplyDelete
  11. ślicznieee ^^
    ja miałam już 3 zadania domowe ;/

    ReplyDelete
  12. Współczuje z tymi nauczycielami . .
    Ślicznie wyglądałaś :D

    ReplyDelete
  13. Współczuje , ja na szczęście nie mam takich problemów z nauczycielami ;) Tylko trochę się smucę ,że Pan od Angola odchodzi przed świętami ;(
    Ale tak to już jest '-'

    Śliczny pasek

    ReplyDelete
  14. Piękna pocztówka i stylizacja :) Bluzka i komin najlepsze ♥ Zapraszam do mnie na nową notkę :)

    ReplyDelete
  15. ja w przyszłym roku będę miała nowe mieszkanie;) już się nie mogę doczekać, niech tylko jak najszybciej to wybudują ^^

    ReplyDelete
  16. Czemu wszyscy mają te koszulki? wtf..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam ją od dawna.
      Najpierw miała ją Ankyl, bardzo mi się spodobała więc spytałam się Ani czy nie obrazi się, jak ja ją wezmę. Ucieszyła się, że fajnie 'zareklamowała' tę bluzkę więc ja ją zamówiłam a następnie GumiJagoda. Więc tylko 3 blogerki z tego co wiem ; D
      U nikogo więcej nie widziałam ; >

      Delete
  17. sliczne zdjecia :):) :D

    ReplyDelete
  18. znowu poklóciłaś sie z gumi? to zalosne xdddd hahahahaaaahhahaahahah xdddddd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee ; D
      Po prostu ona na mnie wyzywała ale ja tam nie mam nic do tego skoro lubi być taka nie miła to niech będzie, ale dla kogoś innego a nie dla mnie, więc ja kończę z nią temat. Komentarze o niej nie będą akceptowane. Amen.

      Delete
  19. Też mi mieli zmienić nauczyciela od wf, ale nie zmienili ♥ i ogólnie włefiści są straszni :c

    ReplyDelete
  20. fajny outfit, zwłaszcza bluzka <3 zapraszam Cię do obserwowania mnie, dopiero zaczynam :) www.melawswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Też mi się zmieniła nauczycielka z wf.. co ja teraz zrobię..;( Chyba ten nowy facet mnie za trenuje na śmierć xd
    Boska ta koszulkaaa...♥

    ReplyDelete
  22. fajna masz bluzke bardzo mi sie podoba . ;)

    ReplyDelete
  23. Świetna bluzeczka ekstra strój pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga

    ReplyDelete
  24. Strasznie dużą masz klatkę schodową : o
    Obserwuję
    www.czarny-kapturek.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie martw się nauczycielami, jakoś to będzie! :)

    ReplyDelete
  26. jaki masz model aparatu?

    ReplyDelete
  27. Współczuję Ci gorszych nauczycieli, niże w zeszłym roku. Ja mam akurat odwrotną sytuację, ponieważ zmienili mi się na lepsze, np. odeszła znienawidzona nauczycielka od fizyki :)

    ReplyDelete
  28. będzie dobrzee, musi być.;d
    fajne fotki.;)

    ReplyDelete
  29. Dasz radę ;) To tylko 10 miesięcy ;D
    U mnie w nauczycielach nastąpiły dwie zmiany z jednej nawet jestem zadowolona ;)

    ReplyDelete
  30. fajnie wyglądasz. ; )
    mi niestety też zmieniło się kilku nauczycieli, na gorsze ;/ - od wfu i fizyki(co to będzie!). ehh. musimy wytrzymać.

    ReplyDelete
  31. a ile płaciłaś za przesyłkę z whosale dress net?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*