Zdjęcia makro

Sunday, September 23, 2012

Dobry wieczór ☺
Pod wieczór musiałam oddać swojego laptopa siostrze. Awaria komputera .. a ona miała do zrobienia zadanie.. także ja włączyłam Tv. Towarzyszył mi Nickelodeon i Disney. Prawdę mówiąc kiedyś bardziej lubiłam oglądać te wszystkie gwiazdki Disney'a. Teraz .. oglądam, bo oglądam.

Do notki przygotowałam wczorajsze zdjęcia makro. ; )
Uwielbiam mocno nasycone zdjęcia ♥

 Podobają Wam się zdjęcia? ; )
Muszę się kiedyś wybrać tylko i wyłącznie na zdjęcia makro. Mam pomysł kiedy. Ale to taka mała tajemnica ; ))

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. śliczneeee :** rób więcej zdjęć makro :33

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia ♥
    Ja kiedyś oglądałam Disney, teraz bardziej Nickelodeon :)

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia ! ;)

    ReplyDelete
  4. cudowne zdjęcia *.*
    + u mnie nowa notka :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia. ;)
    Zapraszam do mnie. ;*

    ReplyDelete
  6. boskie fotki ^^
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  7. uwielbiam zdjęcia makro ;D!!

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia. :3
    Powiedz mi jakim cudem masz tyle obserwatorów co Lucy,a i tak piszesz na innych blogach?

    candienatalie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie rozumiem pytania. Co piszę na innych blogach? ; D

      Delete
  9. superrr zdjęcia, TY je sama zrobiłaś?? :))

    Gratuluje talentu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ja sama je zrobiłam ; ))

      Dziękuję ; **

      Delete
  10. Zdjęcia macro są swietne, uwielbiam wszystko w macro. :)

    ReplyDelete
  11. Piękne są, takie żywe :p

    ReplyDelete
  12. Bardzo podobają mi się te zdjęcia :) Też lubię taką nasyconą kolorystykę :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Obserwuję :*

    ReplyDelete
  14. bardzo podobają nam się zdjecia :D

    ReplyDelete
  15. Śliczne te zdjęcia makro
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ja mam 21 lat i mam swoje dwie ulubione gwiazdy Disney'a, ale tylko pod kątem muzyki: Selena i Demi :)
    a co do zdjęć wspaniałe, kojarzą mi się z wiosną, a tu jesień już!
    zapraszam do mnie, dodajemy? ;)

    ReplyDelete
  17. Ciekawe zdjęcia, świetne kolory, jednak widzę tutaj małą ostrość:(

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia, kolory rzeczywiście są mocne i wyraziste :3

    ReplyDelete
  19. czasami lubię obejrzeć takie bajeczki ;d

    ReplyDelete
  20. uwielbiam takie zdjęcia:D
    oj, ja dawniej wprost UWIELBIAŁAM gwiazdki Disneya- a teraz to mi się wymiotować chce na widok takich bezsensownych i nieciekawych seriali z ich udziałem:) już wolę pooglądać teledyski na VIVA Polska lub Eska TV ^^

    ReplyDelete
  21. ładne zdj. :) w ogole masz zajebisty nagłówek ! <3 ... zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  22. też lubię takie nasycone zdjęcia

    ReplyDelete
  23. Ja kocham robić zdjęcia makro ♥♥♥


    gabu-site.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. stanowczo więcej zdjęć makro ;)
    one są cudowne <3

    ReplyDelete
  25. śliczne zdj ale mi najbardziej spodobało się pierwsze ! Piękne ; ))
    Ja niestety mam tylko minimini, które moja mała siostra ogl baaardzo często ;d

    ReplyDelete
  26. Śliczne :)
    Ja też uwielbiam takie zdjęcia. ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*