Zapowiedz 'Od czytelników'

Sunday, September 09, 2012

Cześć. Dzisiaj cały dzień jednak spędziłam w domu. W pewnym momencie postanowiłam, że ułożę listy i pocztówki. Jednak, że trochę się tego nazbierało. Zamierzałam nagrać dzisiaj filmik, ale jak na razie to tylko zapowiedź ; )



Przy oglądaniu filmiku włączcie sobie na jakość hd, będzie odrobinę lepsza.
Nienawidzę yt jakości.

A tak ogólnie to jutro nie idę do szkoły. Nieee, nie wagaruję. Po prostu muszę zostać w domu a dlaczego nie pytajcie. Po prostu to przez przeprowadzkę. W trakcie układania listów przyszła mama z pizzą z Da Grasso. Uwielbiam pizze od nich ; )

A wieczorkiem na okienku z laptopem ; )


Dzisiaj pomimo tego, że byłam w domu, wiele się działo, jestem padnięta. Zrobię łóżko, obejrzę pewien film i postaram się odespać. 
Dobranoc ♥

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. fajne zdjęcie na okienku ; >

    ReplyDelete
  2. taki sam masz głos na żywo :D
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  3. ile pocztówek :O
    ja nie dostałam ani jednej :<

    ReplyDelete
  4. pizza. <3 jak ja dawno jej nie jadłam. ;o

    ReplyDelete
  5. tak samo uwielbiam pizze z Da Grasso<3

    ReplyDelete
  6. Da grasso uzależnia xD

    ReplyDelete
  7. ;o Ile tego masz ! Gratulacje ; )

    ReplyDelete
  8. to czekam na filmik :D
    nie nawidze pizzy ;x

    ReplyDelete
  9. Tez uwielbiam pizze od nich! ;]

    ReplyDelete
  10. Wow ile tego :)

    Gdzie przerabiasz filmiki? Skąd pobrałaś ten program?

    ReplyDelete
  11. Masz takie wielki parapet, że na nim siadasz? Farciara ;) Ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę Ci parapetu ;D haha ;P
    ile Ty masz tej poczty o.O i Ty to wszystko czytasz? ;O podziwiam xD
    już się nie mg doczekać filmiku ^^

    ReplyDelete
  13. Mam małe pytanie. Ile cm ma szerokości Twój parapet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nie wiem.. nie mierzyłam ; D
      Wystarczająco szeroki by usiąść na niego nawet po 'turecku' ; >

      Delete
    2. No to rzeczywiście spory ;)
      Bardzo fajny wygląd bloga, sama robiłaś?

      Delete
    3. Tak sama, właśnie co niedawno skończyłam ; )

      Delete
  14. dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :)

    ReplyDelete
  15. Nowy wygląd bloga jest super!

    ReplyDelete
  16. Super ten nowy wygląd bloga!
    Delikatny i subtelny i fajny kolory akurat na jesień. I jest kartonik! ♥

    ReplyDelete
  17. Danbo ♥
    Duzo masz tych pocztówek, i moje tam są !!

    ReplyDelete
  18. Pizza smakowała??
    Spoko wpis:)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. DZisiaj wchodzę na twojego bloga i się zmartwiłam bo pisało że blog jest prywatny. Myślałam że zawiesiłaś czy coś :(
    Ale na szczęście już wiem czy m to jest spowodowane .

    Wiesz Jess co ja zrobiłam . Napisałam do ciebie list dzisiaj poszłam go wysłać i zapomniałam że ty się przeprowadziłaś ehh :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dosyć długo był zablokowany ; D
      Nie zawiesiłabym bloga bez uprzedzenia ; >
      A co do listu to spokojnie, zabiorę go ; ))

      Delete
  20. dodaj zdj nowego pokoju! :*
    duuużo pocztówek ;o

    ReplyDelete
  21. Ile Ty tego masz o.O
    Zjadłabym pizze ♥

    ReplyDelete
  22. też uwielbiam pizzę z DaGrasso:)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Trochę taki bezsensowny filmik, nic nie słychać. Lepiej byłoby gdybyś postawiła ten aparat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam postawić na ścianę? Siedziałam na oknie dla lepszego światła i nie miałam gdzie postawić. Chyba te kilkadziesiąt sekunda da się wytrzymać. Nie bądź już taka 'profesjonalna'. To był całkowicie spontaniczny filmik ; )

      Delete
    2. Dlaczego się zaczynasz Jess ?

      Delete
    3. Haha, chyba nie znasz znaczenia ; )
      Ja kulturalnie odpowiedziałam ; >
      I komentarza Inopportune też nie uważam za negatywnego ; ))

      Delete
  24. Kręciłaś zapowiedź na nowym mieszkaniu? :D
    Z niecierpliwością czekam na filmik ;)

    ReplyDelete
  25. Fajne takie duże okno i parapet gdzie można sobie posiedzieć wieczorami :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*