Zamieszanie

Friday, September 07, 2012

Cześć ; * Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam. Nie było mnie na necie. Ogólnie pomyślałam by rozpocząć sporą rewolucję postów. Postaram się o dużo zdjęć, filmiki, częste notki. Jest jedno pytanie do Was :
Czy gdy będą pojawiały się notki minimalnie 2 na dzień, to czytalibyście je? Odpowiedzcie szczerze czy przez rok szkolny macie czas? ; )  Przystosuję się do Was moi drodzy ♥


A teraz powracam do tytułu notki. Obecnie czekam na mamę, aż wróci z pracy. Następnie zacznie się zamieszanie. Jutro czeka mnie przeprowadzka. Z początku będzie zamieszane. Gdzie co leży? Na dodatek trzeba wstać na 6 lub 7 rano. Niedługo zaczynamy pakowanie. Najgorzej będzie opróżnić szafy oraz zapakować wszystkie porcelanowe rzeczy.
` Ooo przyszła mama, więc koniec leniuchowania ; x

A tymczasem zajadam pizzerkę ^,^

 Zdjęcie z przed kilka minut. 
Miłego dnia! ; *

You Might Also Like

94 KOMENTARZE

  1. Na pewno będę czytać i komentować! :)
    Ładne zdjęcie, powodzenia przy przeprowadzce! ;)

    ReplyDelete
  2. smacznego ^^

    Mi by tam nie przeszkadzały częstsze notki, a wręcz przeciwnie ^^

    ReplyDelete
  3. śliczna ♥

    możesz dodawać notki często, jak coś skomentuję 2 na raz ;p

    ReplyDelete
  4. ja szczerze uważam, ze 2 notki to za dużo - myślę, że wystarczy 1 ale sensowna :)

    ReplyDelete
  5. przeprowadza jest okropna , dla mnie za dużo do roboty :)
    a wracając do tych notek , to ja nie miałabym zbyt dużo czasu

    ReplyDelete
  6. Miłej przeprowadzki :*
    A co do notki to uważam ,że ja nie znajdę czasu na dwie notki dziennie bo rok szkolny itd. ale nie wiem jak inni :)

    ReplyDelete
  7. Jaka Ty jesteś ładna :)
    No, ja, jak mam czas, to zawsze czytam :-)

    ReplyDelete
  8. Ja będę czytać te dwa posty codziennie :D <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja będę czytała;)
    fajne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  10. ja z przyjemnością bym nawet z 50 przeczytała, ale chyba nie zdążysz pisać ;D

    ReplyDelete
  11. o jezu, jakie świetne zdjęcie <3
    super, dużo postów! :)

    ReplyDelete
  12. Ja na 100 % będę czytała. Lubię twoje notki ;) Czytam twojego bloga od początku tego roku i nie ominęłam ani jednej notki ^^

    ReplyDelete
  13. Pisz nawet więcej niż 2 :)
    Z chęcią przeczytamy xd

    ReplyDelete
  14. pisz dwa razy dziennie na pewno bd czytać : )

    ReplyDelete
  15. ja tam za dużo czasu nie mam (oprócz weekendów), ale jak chcesz możesz pisać więcej , tylko w takim wypadku nie wiem czy dam radę przeczytać ; p
    a zdjęcie ładne : D

    ReplyDelete
  16. Ale ty sliczna jestes ^^

    Ja bede napewno czytac ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://lifebyvictoriaa.blogspot.it/

    ReplyDelete
  17. co prawda wieczorem , ale pewnie że będę czytać ! Nie koniecznie skomentuję , bo nie zawsze mam na to czas , chęci i samopoczucie , ale przeczytam na pewno :>

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcie !
    powodzenia w pakowaniu :)

    ReplyDelete
  19. Hm , w czasie tygodni szkolnych raczej nie dam rady czytać dwóch postów , weekendy może ;)

    ReplyDelete
  20. ja do ciebie wpadam codziennie wiec rób notki jeśli tylko masz na to czas codziennie :)
    no to udanej przeprowadzki

    ReplyDelete
  21. Ahh, gdybym miała czas, to z chęcią bym przeczytała:)

    ReplyDelete
  22. ja pod tym względem nie lubię się przeprowadzać.. ;)

    ReplyDelete
  23. Fajny post, obserwuje !
    Zapraszam do mnie :
    http://anusssek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja myślę, że w nawet najbardziej zapracowany dzień znajdę czas dla moich ulubionych bloggerek ♥
    No to powodzenia z przeprowadzką :)

    ReplyDelete
  25. Możesz pisać nawet po 10 i wszystkie przeczytam :D

    ReplyDelete
  26. wieczorami, ale będę czytać :)

    ReplyDelete
  27. fajne zdjecie ;)
    przeprowadzasz się do innego miasta czy nie daleko ?;)

    ReplyDelete
  28. Czytać na pewno będę, ale tylko w weekendy, bo w tygodniu nie ma szans żeby mama się zgodziła na komputer ;)

    Współczuję z tym Wos'em

    ReplyDelete
  29. pisz tyle ile dasz rady ;D lubię czytać twoje notki więc będę je na pewno czytać ;)

    ReplyDelete
  30. Jeżeli będziesz więcej pisać, to oczywiście czytać będę.
    Czytam wszystkie Twoje notki, ale nie zawsze mam czas i chęci, żeby skomentować, może mnie rozumiesz? (:

    W wolne chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    ReplyDelete
  31. Ja chętnie przeczytam ;) O.o i mam nadzieję, że zrobisz room tour na nowym mieszkanku xd

    ReplyDelete
  32. jakie urocze zdjęcie ;> Peeewwnie,że będziemy czytać ;D
    a gdzie się przeprowadzasz (;?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W moim mieście na inną ulicę po prostu ; )
      I dalej do szkoły będę mieć ; <

      Delete
  33. Ja na pewno bedę czytać , więc pisz <3
    zapraszam :)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. ja z chęcią poczytam, zawsze nadrabiam blogowanie wieczorkiem ;)

    ReplyDelete
  35. zazdroszczę przeprowadzki :D

    ReplyDelete
  36. Będę czytała :)

    www.kaska-and-olka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja nie mam za wiele czasu ; )
    Uważam że 1 post dziennie to max. ile jestem w stanie przeczytać, bo czytam sporo blogów i mam masię innych zajęć ; )
    Zawszę mogę nadrabiać zaległości w weekendy ; p

    ReplyDelete
  38. powodzenia w przeprowadzce. ; )
    a co do tych notek - czytałabym, gdybym tylko znalazła czas. a gdy będzie już więcej nauki to nie wiem. ale jak chcesz. ; )

    ReplyDelete
  39. w tygodniu mam mało czasu, ale czasami staram się czytać moje ulubione blogi (w których m.in. znajduje się Twój blog^^):)
    fajne okularki^^

    ReplyDelete
  40. pisz wtedy kiedy będziesz miała czas :D
    oczywiście będę czytać :p

    ReplyDelete
  41. Ja czytam, ale nie komentuję, więc dwa razy na dzień nie przeszkadza mi ani trochę. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  42. będę czytać Twoje notki nawet jak będą pojawiać się co pięć minut ♡

    pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  43. Myślę, że to za dużo i nie wszystkie posty byłyby czytane, wiem z doświadczenie :)
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  44. Szczerze, nie mam czasu.
    I choć wpadając tu co kilka dni nie daję rady wszystkiego nadrobić :<

    ReplyDelete
  45. Ja z chęcią będę czytała :3 Świetne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  46. Uuuu nie lubię przeprowadzek, wiem jakie to zamieszanie! Przeżywałam to kilka lat temu i nie wspominam miło. Także życzę powodzenia i wytrwałości :>
    A no i jestem jak najbardziej za częstszymi postami!

    ReplyDelete
  47. Będę czytać ;*
    Ej, jak będziesz mieć gotowy pokój to go nakręć!

    ReplyDelete
  48. Możesz pisać więcej ja z chęcią poczytam :)))
    Sama przeprowadzka jest okropna, ale potem jest świetnie :D
    Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  49. Oczywiście, ze mamy czas czytać :3 Powodzenia z przeprowadzką z doświadczenia wiem, że to straszny chaos. Pamiętam jak miałam 5 lat i przeprowadzałam się z NY do Polski to było takie zamieszanie, że na lotnisku zgubiłam mojego ulubionego pluszaka i nie chciałam bez niego wracać do Polski :d Na szczęście potem go znalazłam i obyło się bez buntu na JFK...
    J.

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładne zdjęcie. ;)

    ReplyDelete
  51. 2 dziennie !

    ps zapraszam na bloga mojej znajomej, o modzie, na serio fajny blog :)
    http://gear-for-style.blogspot.com/

    ps2 to żadna żałosna reklama, po prostu może mieć stąd inspiracje ;>

    ReplyDelete
  52. Jeśli masz czas to pisz . Ja mam czas na notkę dziennie lub na dwa dni xD

    ReplyDelete
  53. Możesz pisać częściej, chętnie bym czytała, ale niestety nie mam kiedy :(

    ReplyDelete
  54. Super zdjęcie. ! Ciekawa jestem co kryjesz za tymi "kwadracikami" :D

    ReplyDelete
  55. jasne, że pisz częściej codzienne zaglądam ale nie mam czasu pisac komentarzy pod kazdym postem :( jak bęziesz pisała częściej to będę komentować to ma zachęci ;p

    ReplyDelete
  56. Jejciu ! ; * Jakaś ty Śliczna <3
    Zapraszam do siebie , dopiero zaczynam ; D

    ReplyDelete
  57. ALE MASZ PIEKNE OKULARY! ♡

    ReplyDelete
  58. Lubię twojego bloga, więc myślę, że tak! ;)

    ReplyDelete
  59. pisz więcej! tak poza tym, piękne włosy!

    __________
    obserwuję i zapraszam do siebie: http://wowerthinking.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Bardzo ładny nagłówek bloga, taki słodki *.* ♥

    I urocze zdjęcie :* post :)

    Zapraszam cię do siebie aaulinkaaaa.blogspot.com . To dla mnie bardzo ważne. Jeśli Ty będziesz komentowała u mnie to ja u Ciebie, jeśli u mnie skomentujesz dwa posty to ja u Ciebie też dwa, trzy to trzy i tak dalej. I obserwuj;*

    ReplyDelete
  61. a , jesteś taka śliczna :< :** weronikaxweronika3.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. ach, wiem co to znaczy przeprowadzka, zamieszanie straszne..
    + śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  63. hej mam pytanie . pomożesz mi jak dojść aby dodać zakładkę na blogu ? ;]

    odp pod notka u mnie :)bądź na mejlu :0 z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nowy post następnie "Edytuj strony"
      I kliknij "Nowa strona" ; )
      To są te zakładki u góry ; ))

      Delete
  64. wieczorem mam trochę czasu, więc czytałabym wszystkie twoje posty :) ale nie zawsze skomentuję wszystkie, bo czasami wchodzę tylko po to,żeby posta przeczytać, a później od razu wyłączam laptopa :)

    ReplyDelete
  65. powodzenia w przeprowadzce
    trzymam za Ciebie kciuki
    na pewno pójdziesz szybko i sprawnie

    ReplyDelete
  66. Ślicznie wyglądasz! ♥
    Powodzenia w przeprowadzce! ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  67. Świetny blog, ciekawa notka :D

    Zapraszam do mnie :D
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. ja bd czytał <3
    sliczne zdj ;*

    ReplyDelete
  69. nominowałam Twój blog do konkursu Versatile Blogger Award- więcej znajdziesz tutaj: http://blogwgchanel.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  70. jASNE ŻE BYM CZYATŁA PO 2 NOTKI TWÓJ BLOG JEST ŚWIETY:d

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*