Z rajdu szkolnego

Saturday, September 22, 2012

No i wpadam ze zdjęciami. Co prawda myślałam, że zdążę dodać dzisiaj filmik ale zrobię to jutro. Tym razem opowiem trochę bardziej szczegółowo dzisiejszy dzień. Choć nie chcę się rozpisywać bo i tak nie lubicie czytać. Dziewczyny przyszły po mnie o 8 ale oczywiście prawie się spóźniłyśmy. Haha mniejsza o to. Na początku każdy dostał takie przepaski odblaskowe. Swoją zepsułam już w połowie drogi. Ogólnie nie zapowiadało się tak fajnie. Na początku miażdżyłyśmy się na ławce wszystkie i bez czynnie siedziałyśmy. Gdy już zaczęło się pieczenie kiełbasek było śmiesznie. Hahaha nie potrafię opowiedzieć szczegółów tych śmiesznych chwil. Musielibyście tam być po prostu. Na mostku też byliśmy z różnymi osobami, ale niestety nauczycielki trochę nie były zadowolone z pomysłu - szarpania się przy wodzie ; D
Poszłyśmy więc najpierw na mini placyk zabaw a potem na piachu zaczęłyśmy się wszystkie turlać. Po filmiku nie zobaczycie jak było fajnie. Na żywo to zawsze wszystko lepiej ♥ Mam nadzieję, że dyrektorka zorganizuje jak najszybciej kolejny rajd! ; *

 Program się przestawił na jakiś nieużywany i jakoś jest jaka jest na tym zdjęciu, hah ; D
Fotografia przedstawia Jessikę jedzącą kiełbasę z chlebem xdd
Przed konkurencją 'rzut beretem' ; D
 Pani Ulcia uwiecznia chwile ; )
 Wery aparat i paluch ; D
 Kiełbasy, mam nadzieję, że Pan umył ręce..
Najlepsze ♥
Kto jeszcze ich nie jadł? - Koniecznie spróbujcie. Nie są mocne pikantne jak coś ; >
Pomyśleli o wszystkim. 
Jest jedzenie, jest picie - da się przetrwać ; D
Dziwne przytulanie się do soczku ; D
Hhahaha. Pati ♥
Weronika chlebo-jadaczka ; )
Nauczycielki ; )
Od lewej :
P. od matematyki, wychowawczyni, p. od Biologi, p. od Chemii (niestety mnie nie uczy już -,- ♥)
Już zepsuta przepaska xdd
Ojj tam.
Mordeczki ♥
Brakuje Sandry ; >
I na koniec Wisienka ♥
To była taka mała fotorelacja. Nie chciałam marnować za dużo czasu na fotki. Co prawda fajnie jest uwiecznić takie chwile, ale gdybym cały czas robiła zdjęcia nie bawiłabym się tak dobrze. ; ))
Jutro filmik z 'Rajdu'. ; )
Ogólnie nie zapomnę drogi powrotnej z Wiśnią i naszymi byłymi mężami ♥ Poszukujemy nowych Wisienko. Haha ; *

Dobranoc ♥

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Widac, że udany wypad :)

    ReplyDelete
  2. ` Jaki wstyd . Musiałaś dodać akurat takie zdjęcie ? ; xx . - zamorduję ; *

    ReplyDelete
  3. ale zajebiste zdjęcia!^^ zazdroszczę Ci tego dnia!:)

    ReplyDelete
  4. ja tam lubię czytać;D
    fajne zdjęcia^^
    widać,że zabawa udana;)
    szkoda,że u mnie nie jest organizowany taki "rajd szkolny";/

    ReplyDelete
  5. Lubię takie rajdy:) Fajne zdjęcia! Zapraszam:D

    ReplyDelete
  6. Cieszę się , że dzień ci się udał ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne zdjęcia. Częściej opisuj tak szczegółowo swoje wypady i dni. Ja osobiście lubię czytać. I lubię też dużo zdjęć w poście.
    Czekamy na filmik ;)

    ReplyDelete
  8. oj, musiało być fajnie <3 w mojej szkole rajd polega na tym, ze ustalana jest trasa i tworzy sie grupy uczniów, które maja po tej trasie przejść i zrobić jak najlepsze zdjęcia XD

    ReplyDelete
  9. och ale ty masz tempo z tymi postami. musiałam szybko nadrobić zaległosci :D:D:D super taki wyjazd, mam nadzieję, że nam też coś podobnego zorganizują. No i co z tymi mężami ?;) :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia. Widzę, że zajebiście się bawiliście. Wisienka ładna :)

    U nas to tylko jest taki fajny zalew w pobliskim lesie i wodospad kocham go!

    ReplyDelete
  11. widać rajd udany :)
    ale z was ładne dziewczyny

    ReplyDelete
  12. Ja mam dopiero w październiku rajd~.~

    ReplyDelete
  13. Świetnie :D
    I ja tam lubie czytać :D

    ReplyDelete
  14. ja idę w przyszłą sobotę na rajd , na który chodzę od czterech lat xD widzę , że zabawa się udała :)
    zapraszam www.bydasiaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia :)
    Widać że dzień był udany, prawie tak jak u mnie bo w końcu udało mi się wygrzebać w galerii nowe cieplejsze ubrania
    + Zapraszam ^^

    ReplyDelete
  16. Ale Tobie zazdroszczę ja w tym roku nie będę miała takich rajdów ze względu na naukę - egzaminy ;(

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia <3 :D

    Zapraszamy ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ja też chce takie rajdy u nas w szkole ;D
    śliczne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  19. noo po zdjęciach wygląda to fajnie,szkoda ,ze u mie takiego czegoś nie ma ;p

    ReplyDelete
  20. Lubię takie imprezy ;)
    Wisienka jest śliczna ;)

    ReplyDelete
  21. Takie rajdy są super. Miałam rok taki integracyjny i naprawdę byłam zachwycona :))

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam takie przepaski :)) Widać, że fajnie było, ale tak jak już pisałaś nic nie odda tych chwil spędzonych razem :))

    ReplyDelete
  23. o ta Laysy są mega smaczne!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. Te chipsy sa moimi ulubionymi :P

    ReplyDelete
  25. z chęcia bym sie przeszła na taki rajd

    ReplyDelete
  26. a przestań! ja lubię czytać bo bardzo fajnie piszesz :)
    też z chęcią wybrałabym się na taki rajd :)

    ReplyDelete
  27. Czy dobrze widzę Paulinę?
    Z którą byłaś na zdjęciach?

    ReplyDelete
  28. ja lubię czytać twoje notki ;D :D
    świetne zdjęcia;D

    ReplyDelete
  29. należysz może do postcrossing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobiłam sobie tak kiedyś konto, ale nie korzystam ; )

      Delete
  30. Kiedyś u mnie w szkole podczas Dnia Sportu była kategoria "rzut beretem". Sędziowałam:)

    ReplyDelete
  31. fajne zdjęcia :)
    Lay's ostre chilli ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*