Wielkanoc (?)

Tuesday, September 11, 2012

Ahhh jak ja uwielbiam te czekoladki! Obojętnie czy to mikołaj czy to zajączek. Ważne, że ma to pyszne nadzienie, które nie każdemu smakuje, ale ja akurat uwielbiam *,*  Dzisiaj przyszła do mnie Wielkanoc ; D
Zajączki, a nawet list ze znaczkiem "Wielkanoc". To chyba jakiś znak, haha ; )

To nie są puste zajączki.
Są to te malutkie zajączki z nadzieniem karmelowym ♥ 

 I kolejny list na to mieszkanie, a w kopercie znajduje się również pocztówka ; )
Pokażę w filmiku ^,^



Ehh a tak w ogóle, to zauważyliście, że mało komentarzy u mnie? -,- Zdecydowanie zniechęcające, ale nie będę pisać, że zawieszam! Wiem, że nie musicie przecież przesiadywać 24 godziny na necie ; ))
Nauka też ważna dla niektórych ; ))

Zapraszam na mojego twittera! ; )

A teraz idę pić herbatkę ♥
Pa ; *

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. Śliczna kartka <3 :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. chyba każda bloggerka ma teraz mniej komentarzy :< ja na przykład porównałam . Posty z całego tygodnia liczą łącznie 7 komentarzy , a jeden z weekendu 8... :D

    ReplyDelete
  3. uwielbiam te wielkanocne czekoladki :DD
    haha chyba Wielkanoc się zbliża...xDDD

    ReplyDelete
  4. Też lubię to nadzienie:)

    ReplyDelete
  5. Hahaha Wielkanoc tuż, tuż ... :D

    ReplyDelete
  6. *pokażę
    a te zające pewnie przeterminowane są :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za poprawkę ; D
      Kupione wczorajszego dnia ; ))
      Po prostu w sklepach one są cały czas i oczywiście data ważności jest okej ; D
      Przeterminowanych rzeczy nie mogą sprzedawać ; >

      Delete
  7. Oj ja też uwielbiam te czekoladki!
    Są pyyyycha. :D
    Czeolady nigdy za wiele, a ja kocham słodycze.. więc..

    A czy byłaby taka możliwość (skoro nagłowek powyżej zrobiłaś sama), żebyś mi też zrobiła? Nie wiem jak bym się miała odwdzięczyć? (:

    Proszę o odowiedź u mnie na blogu, ponieważ potem zapomnę, że tutaj coś pisałam (haha, cała ja -,-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie robię dla kogoś nagłówków ; <
      Wtedy by każdy się zgłosił, a gdybym odmówiła komuś to by krzyczeli, że Tobie zrobiłam a im nie. Wybacz ; <

      Delete
  8. Haha we wrześniu ? ;D Dobre są te czekoladki ;D Każdy ma mniej czasu na przesiadywanie przed komputerem , każdemu spadają wyświetlenia ;D


    zapraszam do mnie :)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. już Wielkanoc? ;p
    nie przejmuj się, że jest mało komentarzy, jest rok szkolny więc więcej czasu spędzamy przy książkach a blog to relaks :)

    ReplyDelete
  10. to wszystko przez szkołę, nie przejmuj się.

    ReplyDelete
  11. nie tylko u ciebie spadek :) ja tam cię nie opuszczę ^^

    ReplyDelete
  12. Masz zarombistego bloga ...
    Moze wejdziesz na mojego i zaobserwujesz pliss marta51.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. też kiedyś dostałam taki znaczek tylko na paczuszce:)

    ReplyDelete
  14. Też lubię te czekoladowe zajączki i herbatę także! :)
    Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  15. Masz zarombistego bloga jestem poczatkujacym blogerem wejdz na mojego pliss marta51.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja lubię tylko niektóre,tych z sztucznej czekolady nienawidzę ;)
    Ładna pocztówka.

    Nauka ważna:)

    ReplyDelete
  17. kocham te czekoladki ♥ zjadłabym :D

    ReplyDelete
  18. mam nadzieje ze te zajączki nie sa z zeszlego roku bo termin waznosci moglby sie skonczyc hehe zartuje :D

    obserwuje i zapraszam na moj blog:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nie z zeszłego roku ; D
      Z resztą nie wiem czemu ale ja zawsze jak jestem w sklepie i chcę coś kupić to zwracam uwagę na datę ważności ; D
      Nie ufam sklepom. ; p
      Zdarzyło mi się kupić taki ryz 'Czaruś',oczywiście którego nie zjadłam ponieważ przy pierwszej łyżeczce już wyplułam ten 'deserek' ; p

      Delete
  19. Wielkanoc już niedługo. :D

    ReplyDelete
  20. Supcio blog ! <3
    Zapraszam do sb . :)
    Jak juz wejdziesz to zostaw komentarz, a jak ci sie spodoba dodaj do obserwowanych . ^.^

    ReplyDelete
  21. u mnie też mało komentarzy

    ReplyDelete
  22. hahah to smacznego ;d
    no teraz co raz mniej czasu na blog

    ReplyDelete
  23. mmmm zjadłby ;D
    bardziej by pasował czekoladowy mikołaj xD

    ReplyDelete
  24. Znaczy ja mam Acer Aspire 5750G : )
    Uwielbiam wielkanocne czekoladki .. ! ♥

    ReplyDelete
  25. mhmm, też uwielbiam!
    poza tym, bardzo interesujacy blog :)

    ReplyDelete
  26. haha, zobaczyłam "temat" i myślałam, że może sama już nie wiem jaką porę roku mamy :p / wielkanocnego zajączka też bym sobie zjadła, mmm :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. pacz mało jej komentarzy! a ma tyle że szok! :D
    pozdrawiam :) (u mnie też notka ze spotkania naszego :D )

    ReplyDelete
  28. już się nie mg doczekać filmiku ^^

    ReplyDelete
  29. Haha. ^^ Lubię te czekoladki ;)

    ReplyDelete
  30. przez szkołę wszystkim statystyki maleją :(
    zapraszam :P

    ReplyDelete
  31. Hahah :)
    Ja też lubię te nadzienie xd

    Kiedy dodasz filmik z odpowiedziami na kolejne pytania i listy ...???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie nie wiem, muszę znaleźć czas, a przez ciągłą szkołę, brakuje go i również wkracza złe samopoczucie właśnie przez szkołę -,-

      Delete
    2. Rozumiem. Mnie już gardło boli nwm ta pogoda jeszcze zzz

      Delete
  32. Ja to zawsze je zostawiam, a po świętach tydzień w tydzień zjadam zająca ;) Dostaję ich czasem nawet ponad 10, więc ..

    ReplyDelete
  33. Na naszym blogu też niestety statystyka zmalała ;(
    Fajna pocztówka, a ja za tymi czekoladkami jakoś nigdy nie przepadałam ;*

    ReplyDelete
  34. Świetny blog:0-)

    +obserwuję:)

    Pozdrawiam Ciepło :)

    ReplyDelete
  35. Jak ja uwielbiam te wszystkie słodycze na Wielkanoc :)
    NOwy wppis zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. też lubię te zajączki , ale z nadzieniem. choć często trafia mi się właśnie bez, a takich już nie zjem.;p
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  37. oj czekoladowy zajączek-fajny jest
    zapraszam do mnie a tam rozdanie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. pychota <3

    osobiście nie uważam, że ponad 50 komentarzy to mało, no ale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie tylko pisałam to gdy do notek było po 30 komentarzy w tym moje. ; D
      W porównaniu do poprzednich notek to było mało ; P
      Ale wcale nie jestem na nikogo zła i tak się cieszę, że znajdujecie czas dla mnie! ; *

      Delete
  39. zjadłabym takiego zajączka ;D

    ReplyDelete
  40. Wielkanoc ? Kurde to może czas już zrobić sylwestra :D

    ReplyDelete
  41. jakoś chciałabym już wielkanoc :)

    ReplyDelete
  42. Nie lubie tych zajączków :>
    Oj nie tylko u ciebie taki spadek.. u mnie też :)

    ReplyDelete
  43. Zjadłabym takiego królika :D

    50 komentarzy to dużo! Ile ja bym dała żeby tyle mieć ;D

    ReplyDelete
  44. Hahaha,fajne ;D
    Też mam mało komentarzy ostatnio ;)

    ReplyDelete
  45. no tak ,spadek komentarzy da sie zauwazyc :<

    ReplyDelete
  46. Ale dużo masz tych króliczków :)

    ReplyDelete
  47. Do wielkanocy jeszcze trochę...! ^^

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. haha jaki zbieg okoliczności :) Dobre są te z nadzieniem, ale puste ni mają smaku wg mnie. No chyba, że Lind :)

    ReplyDelete
  49. dokładnie,zainteresowanie spada ale ja będąc Twoją stałą czytelniczką zawsze na niego znajdę czas :)
    POZDRAWIAM! :*

    ReplyDelete
  50. Masz najmniej po 40-50 komentarzy i mówisz, że mało, ja jak mam 2 to się cieszę. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdarzyło sie, że przez cały dzień uzbierałam tylko 29 .. jak na prowadzenie bloga rok to nie tak dużo. I jak na tylu obserwatorów. Choć i tak się cieszę... mogłoby być gorzej. ; D

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*