Własne ziarnko ryżu ♥

Wednesday, September 19, 2012

Cześć ♥ Co tam u Was ciekawego? ; ) Mi wczorajszy dzień minął całkiem sympatycznie a dzisiejszy nieco gorzej ale da się wytrzymać, także okeej ^,^ Wczoraj doszła do mnie bransoletka ♥ Znalazłam pewnego pana, który się zajmuje taką biżuterią a to wszystko dzięki Dommie, bo to ona podała na blogu link do fbl, a właściwie to dzięki mnie Dommie zainteresowała się biżuterią, bo ja taką pokazałam na blogu. Hah. I właśnie tak powinny pomagać sobie blogerki, a nie na siebie jeździć ♥
Ooo właśnie widzę, że również zamówiła te bransoletkę! ;  )
Jak wiecie strasznie podoba mi się taka biżuteria, ponieważ pokazywałam <tutaj>, że Paulina ma tego typu naszyjnik. Bardzo podoba mi się obsługa. Ponieważ Pan Krzysztof jest niezmiernie miły! Od razu zachęca do kupna. Na bransoletkę czekałam jeden dzień! Jest cudowna. Już jej nie ściągnę ; )

Serdecznie polecam zakup! ; )

Ziarnko jest w rzeczywistości malusieńkie. Ja bym nie umiała tak napisać! ; D
A teraz czekam na fryteczki.
Dobranoc ♥

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. jest śliczna, napis bardzo mały i szczegółowy! :>

    ReplyDelete
  2. Świetny blog. Obserwuje. :D I zapraszam do mnie!:D http://light-lights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie widziałam podobnej bransoletki.
    Jak dla mnie bardzo oryginalna . :P

    ReplyDelete
  4. Ale super bransoletka ! :)

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Chyba sobie kupię tą bransoletkę za 5zł. Jeszcze darmowa przesyłka ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczna bransoletka!
    Zapraszam do mnie ellandoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. łoo , ładne bardzo :) może ja się w takie coś zaopatrzę :D

    ReplyDelete
  8. fajniusia ;) frytki . pycha ;)

    ReplyDelete
  9. słodkie to ziarenko ;) jaki koszt takiej bransoletki ?

    ReplyDelete
    Replies


    1. CENNIK http://www.otostrona.pl/napisy/index.php?p=1_11_CENNIK

      Cena każdego wisiorka,bransoletki lub breloczka zależy od ilości liter i znaków umieszczonych na ziarnku ryżu.
      - z napisem 1-10 literek = 17,99 zł

      - z napisem 11-20 literek = 20,99 zł

      - z napisem 21- 40 literek = 24,99 zł

      Delete
  10. niesamowite! sama zapragnęłam mieć taką biżuterię, ale mnie przypadł do gustu naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  11. Świetna jest! Chyba też kiedyś się zdecyduję na jej kupno. : )
    A mogę wiedzieć ile zapłaciłaś za swoją? ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz proszę link do cennika ; )
      Bo to zależy od ilu literek ; >
      http://www.photoblog.pl/bizon40/125093748/ryzyki.html

      Delete
  12. Cudowna bransoletka *.*
    Chyba sobie kupię taką ! :)

    ReplyDelete
  13. wow , trzeba mieć talent żeby napisać coś na takie kruszynce

    ReplyDelete
  14. już o nim słyszałam :)
    i szacun taki to małe i tak napisać :)

    ReplyDelete
  15. Wygląda niesamowicie, chyba też sobie taką sprawię :3
    Zapraszam, rozdanie! :*

    ReplyDelete
  16. łoł ale świetna bransoletka !: D

    ReplyDelete
  17. Świetna jest;)

    Organizuje konkurs na blogu. Zapraszam ;D

    ReplyDelete
  18. Ciekawa bransoletka i bardzo pomysłowa. Bardzo dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. pozdrawiam cieplutko. U nas dzisiaj kropi ale i tak wybiorę się do parku na kasztany :) zapraszam do odwiedzenia mojego ogrodu

    ReplyDelete
  19. ojej chyba zjadło moj poprzedni komentarz. No to napiszę jeszcze raz. Bransoletka jest bardzo ciekawa i pomysłowa. No i to ziarnko ryżu..... Dziekuję za miłe słowa na moim blogu i zapraszam do odwiedzenia mojego jesiennego ogrodu. U nas dzisiaj kropi, ale i tak idę do parku na kasztany. Uwielbiam kasztany. pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  20. Pamiętam jak pokazywałaś naszyjnik od Pauliny ;D Podoba mi się to ^^

    ReplyDelete
  21. Szkoda , ze mi tu nie wyślą . :*

    ReplyDelete
  22. u mnie nic ciekawego ;c
    jezu bransoletka na prawde sliczna bardzo mi sie podoba <3

    ReplyDelete
  23. Szkoda że licytacja...

    ReplyDelete
  24. Ostatnio gościłam na twoim blogu 3 miesiące temu...zmieniło tu się pozytywnie ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. bardzo oryginalna, ale jak ten Pan napisał na ziarenku ryżu ten napis ;o

    ReplyDelete
  26. świetne! ;)
    kiedyś daliśmy taki naszyjnik wychowawczyni ;)

    ReplyDelete
  27. jejciu jaka słodka! ;D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. dzisiaj wieczorem zamówię taka jak ty tylko z Nicola ;)
    jak byłam we Włoszech to były takie za 10 euro ( czyli ok 40 zł) ,a le nie kupiłam bo nie miałam tyle kasy ;)

    ReplyDelete
  29. Chciałabym miec takie cudo :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    ReplyDelete
  30. ile za nią dałaś? kurcze do końca tej licytacji za 5 zł jest 12 dni a ja chcę ja teraz:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.photoblog.pl/bizon40/125093748/ryzyki.html

      Tu masz cennik ; )
      A mozesz kupić ją normalnie. Nie z licytacji ; )

      Delete
  31. śliczna jest ta bransoletka ;)

    ReplyDelete
  32. Jest naprawdę śliczna i chyba się na taką skuszę :)
    Serdecznie zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetne :) Za ile ją kupiłaś? Odpowiedź na moim blogu, plis

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.photoblog.pl/bizon40/125093748/ryzyki.html ; )

      Delete
  34. ślicznaa ^^ zastanowię się nad kupnę :P

    ReplyDelete
  35. Piękna bransoletka :D obserwuję i moze rewanz ?
    www.yesnoana.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajny blog zapraszam do mnie:

    http://zycie-kamila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jaka ładna bransoletka, nigdy o takiej nie słyszałam, jest niesamowita :)

    http://gadajaceowoce1.blogspot.com/
    Zajrzysz? Będę wdzięczna :)

    ReplyDelete
  38. jest prześliczna, już lukam na jego stronkę ;)

    ReplyDelete
  39. teraz tak myślę, czy czasem sobie takiej nie zamówić :D

    ReplyDelete
  40. Cudowna bransoletka, chciałabym taką dostać *___*

    ReplyDelete
  41. strasznie mi sie podoba ;3

    ReplyDelete
  42. świetna jest , serio taka inna ! *-*

    ReplyDelete
  43. hahaha :).
    ja słuchaj nad swoim napisem się trzy dni i noce głowiłam a Ty imię dałaś :D. można i tak ;).

    ReplyDelete
  44. Świetna jet ona <3

    Zapraszam do mnie:
    http://floralyoghurt-love.blogspot.com/2012/09/prosba.html

    ReplyDelete
  45. Dziewczyny !!! Jesteście niesamowite :)
    Same plusy :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*