Wakacyjne rzeczy ; )

Tuesday, September 25, 2012

Witajcie moi drodzy ♥
Nie zgadniecie, haha. Wreszcie postanowiłam nagrać filmik, który miał być już daaawno temu. ; )
Nie nagrałam tego filmiku, by chwalić się ciuchami, tylko poprosiło mnie trochę czytelniczek już spory czas temu. ^,^

Jedyne co nie jest z wakacji, to torebka, którą odebrałam dzisiaj. A jest ona od :
To moja pierwsza eko torebka. Będziecie mieli okazję zobaczyć ją w moich stylizacjach ; ]
A co do filmiku, to długo mi zajęło przerabianie, ale cieszę się że wytrwałam do końca.

Jak widzicie ... bynajmniej byłam zmuszona do porządków ; )

Miłego oglądania ; )
Tak.. wiem, że jakość jest odrażająca, ale to naprawdę wina yt. Popatrzcie przecież na jakość zdjęć. 
Nie jest taka tragiczna jak filmiki ; (
Co spodobało Wam się najbardziej? ; ]
Miłego wieczorku. Idę sobie zrobić herbatkę bo jakoś mi zimno..  

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. oglądnęłam jako pierwsza, hahaha:D
    rzeczy z New Yorkera wymiatają! i ta bluzka z wholesale-dress (na niej pisze 'Smile Photo')- marzy mi się taka^^

    ReplyDelete
  2. Cudne ciuchy *.* Ogólnie wszystko mi się podoba :)
    Dużo tych ubrań kupiłaś, może jak pokarzę ten filmik mamie to kupi mi trochę więcej rzeczy na następnych zakupach :D Jeśli tak to dziękuję ;*

    ReplyDelete
  3. fajne zdjęcie :D artystyczne :D

    ReplyDelete
  4. genialnie :)

    zapraszam do obserwowania, na pewno się odwdzięczę.
    http://amadellaa.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  5. T-shirty przykuły moją uwagę. Są naprawdę świetne ;)

    ReplyDelete
  6. ale dużo nowych rzeczy . ! niektóre z chęcią bym ci ukradła, świetne sa . !

    ReplyDelete
  7. Bogata jesteś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydałaś na te rzeczy kilka tysięcy z moich obliczeń.
      Stąd moje pytanie.

      Delete
    2. Przecież ja nie kupiłam tego wszystkiego tak za jednym razem.
      Wakacje trwają 2 miesiące ; D

      Delete
    3. Mimo tego i tak twierdzę, że jesteś bogata skoro sobie pozwoliłaś na tyle rzeczy, ale i tak Cie uwielbiam jess!

      Delete
    4. hahahahahaha no czytelników masz niesamowitych xD

      Delete
    5. Haha, czasem zabawnych ; )
      Ale jak widać i tak kochanych ♥

      Delete
  8. Świetne ciuchy ♥
    Jakość nie jest aż taka zła :)

    ReplyDelete
  9. o mamciu, ile ślicznych rzeczy :)

    ReplyDelete
  10. też musze się zabrać za porządki

    ReplyDelete
  11. Super rzeczy <3
    Ej a nakręcilabyś TAG - Mój Zwierzęcy Przyjaciel ?? :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem co miałabym w nim mówić ;D

      Delete
    2. No pytania byś wzięla z yt :D

      Delete
  12. Dość dużo rzeczy udało Ci się kupić, szczególnie spodobały mi się różne sweterki :) I mam pewne pytanie, jak u Ciebie wyglądało kupowanie na stronie Wholesale-dress.net ? Chodzi mi o to ile musiałaś czekać na paczkę i ile musiałaś za nią zapłacić no i czy przy odbiorze? ;>
    http://deleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli masz jakieś szczegółowe pytania to warto do nich napisać, na pewno odpiszą ; )

      Delete
  13. Jak dużo świetnych rzeczy! :)

    http://myessentiality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. wszystko cudne ;*
    najbardziej to chyba ta bluzka z tą dziewczynką z kokardką ( nie ta, co była gdzieś w notce) <3

    ReplyDelete
  15. ale śliczne te rzeczy :)) sporo ich kupiłaś chociaż ja w te wakacje też zaszalałam :P

    ReplyDelete
  16. wow, dużo tych rzeczy, ale są prześwietne!♥

    ReplyDelete
  17. Osobiście podoba mi się najbardziej chyba bluzka ombre, choć powiem, że reszta też super ;)

    ReplyDelete
  18. ciekawy filmik z interesującymi rzeczami :)
    pozdrawiam,Monia

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny filmik! ; )

    ReplyDelete
  20. Wow, ale tego dużo masz :D

    ReplyDelete
  21. Śliczne masz te rzeczy ♥ .
    Niektóre nawet u mnie widziałam w centach co jakiś cud ;D
    Bo zawsze to nie mam, jak ktoś na blogu pisze ^^

    ReplyDelete
  22. jestem fanką Twojego bloga :)

    http://musicisonlywayinmylife.blogspot.com/ zapraszam! <3

    ReplyDelete
  23. oddaj trochę bo za dużo tego masz :D hah

    ReplyDelete
  24. Sporo tego ;)
    Fajny filmik^^

    ReplyDelete
  25. wakacyjny klimat :))
    Bardzo podobają mi się koszulki z nadrukami

    ReplyDelete
  26. Fajne ciuszki! :)
    Sporo ubrań z New Yorker ^^

    ReplyDelete
  27. sporo tego masz :) to ja przez całe życie nie nazbierałam ani połowy z tego co ty kupiłaś we wakacje . :(

    ReplyDelete
  28. Świetne to wszystko.
    Nie pogardziłabym takimi. :D

    ReplyDelete
  29. widać jaki sklep lubisz !:D
    fajne ubrania

    ReplyDelete
  30. Spoto tego ! : o
    Wszystko jest świetne ! <3

    ReplyDelete
  31. Śliczna ta ombre bluzka z new yorkera !!!!! :)))
    Wszystkie rzeczy są w sumie prześliczne !!
    Zapraszam do mnie : http://aleksandra-gawel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ale tego dużo. ;p Świetne!

    ReplyDelete
  33. Chyba każda z nas to lubi... zakupy:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  34. fajne bluzki tylko trochę światło z okna przeszkadza;/

    ReplyDelete
  35. Zakochałam się w niektórych rzeczach <3

    ReplyDelete
  36. Jejku ile ty masz tych ciuchów ;)
    O matko ! ;D
    Wszystkie ładne ;d

    ReplyDelete
  37. genialny blog *_*
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Boże, ile ty tego kupiłaś! :O

    ReplyDelete
  39. świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Super film! Czemu nie nagralas w HD tak jak zwykle?

    PS. Zdradz dlaczego masz wolny tydzien prosze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, że będzie zajmować to znacznie więcej ;D
      Z resztą gdy dodaję w HD to i tak to HD znika po przerobieniu w programie do zmniejszania. Więc tylko krótkich filmików nie zmniejszam i wtedy sa w HD.

      Napiszę o tym. ♥

      Delete
  41. dużo tego! i jest parę rzeczy które bardzo mi się podobają! :)

    ReplyDelete
  42. Kochana, jak obiecałam miałam napisać jak opublikuję warunki konkursu na blogu do osób które były chętne, a więc zapraszam do zapoznania się z zasadami i mam nadzieję,że nadal jesteś chętna :) Pozdrawiam Victoria

    ReplyDelete
  43. 0:57 - mam taką samą bluzkę ;D!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*