Tradycyjnie!

Thursday, September 27, 2012

Cześć moi drodzy ♥
Nie mam właściwie o czym pisać, a to dlatego, że leżę i nic ciekawego nie robię. Zastanawiam się, czy mama będzie kazała mi iść jutro do szkoły...

W poprzedniej notce wspominałam, że jutro mam spotkanie z koleżankami.
Przypomniał mi się wypad z czytelniczkami. Zawsze tradycyjnie muszę iść na pizzę! Lubię chodzić na pizzę do Da Grasso można się porządnie najeść zamawiając największą pizzę! ; )
Mniam. Sama sobie zrobiłam ochotę na pizzę! ; D


Haha, zero prywatnośi ; D
Usiadłyśmy sobie przy fontannie ; >
 Ślinka cieknie ; D
 Ojj tak ; D
 Dziewczyny zajadają pizzę ze Świecia, hah ; D
 Mam nadzieję, że jutrzejszy wypad wypali ♥
I będzie pizza ; )

Miłego wieczorku ; >

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Aaaaaaaaaaaa. Ale mi ochotę zrobiłaś!
    nie dobra ty ;)

    ReplyDelete
  2. mmm .
    ale mi zrobiłaś ochotę na pizzę <3

    ReplyDelete
  3. mmm Narobilaś mi smaka :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hahaha :D
    Pizza zawsze spoko ♥

    ReplyDelete
  5. ja tu głodna siedzę nad fizyką, a Ty mi tu takie posty dajesz.
    wstydź się! ;)

    ReplyDelete
  6. Ale narobiłaś mi apetytu ^^
    + Świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  7. łaaa jeszcze niedawno pracowałam w DG :P uwielbiaaam tam jeść ;x

    ReplyDelete
  8. mm... ja może jutro zjem pizzę. albo dużooo słodyczy ;P
    apetycznie wygląda ta pizza ;3

    ReplyDelete
  9. Mniam, a u mnie w Da Grasso pizza jakaś się niedobra zrobiła i lubię z Biesiadowa i Dominium ;)

    Mam nadzieję, że spotkanie się jutro uda !

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS. Jaką najczęściej zamawiasz pizzę w Da Grasso?

      Delete
    2. Capriciosa. ; P
      Tak jakoś mi utkwiła xd
      I ją zamawiam zawsze ^,^

      Delete
    3. Ja też najbardziej lubię Capriciose :P

      Delete
  10. Mniam. Bardzo lubię pizzę. :)

    ReplyDelete
  11. MMMMMM, ale bym zjadła pizze ;/ ;/.

    ReplyDelete
  12. własnie zrobiłas mi ochotę na pizze! ;p

    ReplyDelete
  13. Mniam ! Zrobiłaś mi ochoty ;3

    ReplyDelete
  14. mmm, ale mi smaka zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  15. jakoś ostatnio nie lubię pizzy , nie wiem czemu :)

    ReplyDelete
  16. Ślinka cieknie ;p .
    Śliczne to pierwsze zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia::):**
    kocham pizze <3

    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  18. mnie też zrobiłaś ochotę na pizze ;p ale ja tylko pizza hut <3

    ReplyDelete
  19. hej! mam pytanko:) te rzeczy, które pokazałaś w ostatnim filmiku od wholesale-dress to Ty je kupowałaś czy dostałaś ze współpracy? jak ona wygląda(na jakich zasadach działa)? bo słyszałam, że najpierw dają Ci do wybrania 15$ na ciuchy a jeżeli Twój blog przyniesie im oglądalność to pozwalają wybrać rzeczy za 30$. To prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Współpraca. ; )
      Na początek dostałam 15 $, potem też dostałam 15 $. ; )

      Delete
  20. Ojeju ! Ale bym zjadła pizzę teraz :(

    ReplyDelete
  21. ale pychota!:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  22. Oj dawno pizzy nie jadłam..pycha!:)

    ReplyDelete
  23. mnie też narobiłaś ochoty na pizzę ;d

    ReplyDelete
  24. Anonimy wiedzą najlepiej :D.
    W tych czasach dziewczyna nie ma prawa dbać o siebie i lubić się malować :D.

    ReplyDelete
  25. Narobiłaś mi ochoty :)
    Chętnie spróbowałabym tej pizzy ! :)

    ReplyDelete
  26. super !! I dzieki za wpis u mnie :) obserwuje oczywiscie, i miloby mi bylo gdybys sie odwzieczyla :) to dla mnie bardzo wazne, bo inczej konkor sie nie odbedzie ... :/

    ReplyDelete
  27. Fajnie zdjęcia ; *
    Zachciało mi się pizzy *.*

    ReplyDelete
  28. Jak dawno nie jadłam pizzy :)

    ReplyDelete
  29. oj ale mi zrobiłaś smaka na pizze :)

    ReplyDelete
  30. Ja chcę też taką pizze :D :D :D

    ReplyDelete
  31. Pizza<3
    też chcę XD
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  32. pizza :D!

    http://marenowelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. haha, ślinka mi nie pociekła, bo przed chwilką zjadłam hot-doga i mam dość fastfoodów!! :)

    ReplyDelete
  34. Pizza ogromna i mega smacznie wygląda! Udanego spotkania ;)

    ReplyDelete
  35. chyba sobie dziś zamówię :D

    ReplyDelete
  36. zrobiłas mi smaka na pizze ! ;]

    zapraszam do mnie,obserwujemy ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*