To już jutro ♥

Saturday, September 29, 2012

Cześć kochani! Wczoraj nie miałam sił pisać. Nie byłam w szkole, ponieważ czułam się fatalnie. Miałam gorączkę, bolała mnie głowa, oczy, gardło.. do tego katar i kaszel. Zastanawiacie się dlaczego bolały mnie oczy? Oczy bolą właśnie jak ma się temperaturę. Dzisiaj obudziłam się bez żadnego bólu! ; )
Tylko niestety katar się nasilił i kaszel, ale coś za coś.

Już jutro wielki dzień i na dodatek tydzień wolnego! ; )
Wiele osób wyczekiwało tego posta. Jutro rozpoczyna się wymiana międzynarodowa, w której uczestniczę. Współpracujemy z grupą Niemiecką. Wiem, że niektóry z Was nie przepadają za Niemcami, ale to tylko świadczy o Was i o braku tolerancji. Ady partnerka nazywa się Lena a moja Kerstin. Gwarantuję sporo zdjęć! Mam nadzieję, że język nie będzie przeszkodą. By było, łatwiej mamy porozumiewać się językiem angielskim, choć tak na prawdę w Polsce nie uczą tak angielskiego jak w Niemczech. Dla nich to język podstawowy i umieją go prawie perfekcyjnie. Oczywiście zależy.
Nasi przyjaciele Niemieccy będą u nas do piątku. Właściwie przylatują już dzisiaj ale będą tak o 21, więc dzisiaj się z nimi nie spotykamy. 

Cieszę się z wymiany, lecz jednocześnie się obawiam.. ponieważ nie umiem dobrze angielskiego. Czego się spodziewać po nauce w szkole? To, że nauczymy się kilku słówek nie znaczy, że już umiemy angielski.


Nie mam żadnych nowych zdjęć.
+ Wera musi mi oddać kartę do aparatu, a ja biorę się za ładowanie baterii na jutrzejszy dzień! ; )

Jutrzejsza notka pojawi się wieczorem, ponieważ cały dzień spędzamy z nimi czas ; )
Miłego dnia! ; >

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Ja wczoraj też nie szłam do szkoły i żałuję, ale za to z wczoraj na dziś nocowała u mnie koleżanka :) Czekam na kolejne zdjęcia ;]
    + Super zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  2. Oj współczuję tego przeziebienia. Dobrze, ze dzisiaj masz się już lepiej :)

    Co do wymiany to fajna sprawa. Pamiętam jak kiedyś moja koleżanka też uczestniczyła w wymianie i do niej przyjechała dziewczyna z Francji chyba. Nie masz co sie przejmować, nna pewno jakoś tam dasz radę się z nią porozumieć :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. w końcu ta wymiana ^^
    czekam na zdjęcia ;P

    ReplyDelete
  4. taka wymiana to fajna sprawa :) można podszkolić język, bo szkoła nie uczy nas dostatecznie dobrze - tu się z Tobą zgadzam. zazdroszczę Ci udziału w takiej akcji ;)

    ReplyDelete
  5. Zdrowiej kochana :)

    Wiem coś o tym angielskim w szkole, po prostu nieogarr. Ja umiem angielski, bo chodzę na prywatne korepetycje :D

    PS. A ty jedziesz do Niemiec skoro to wymiana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ; )
      No to masz fajnie ; >

      My pojedziemy do nich w marcu lub kwietniu dopiero ;D

      Delete
    2. Aha, czyli Wy będziecie u nich do szkoły chodzić?

      A będziesz wtedy pisać bloga ?

      Delete
    3. Nie to będzie organizowany czas ; )
      W tym oczywiście projekty naukowe ; >
      Ale ogólnie będzie zabawa! ; ]

      Do niemczech wezmę laptopa, więc notki będę pisać ; )

      Delete
  6. czekam na relacje z wymiany :)

    ReplyDelete
  7. Czekam na zdjęcia :) i powodzenia <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ale świetnie ;D
    ojjj czekamy na zdjęcia !:D

    ReplyDelete
  9. Nie masz się co obawiać, ja miałam rok temu wymianę z niemcami i też mieliśmy swoich partnerów, może na początku było sztywno, ale potem się atmosfera rozkręciła, to nie prawda,że Niemcy tak dobrze znają niemiecki, bo moja partnarka Sandra nie znała prawie wogóle angielskiego i inni również, też się tego obawiałam, a wyszło, że ja, która nic nie umiem w sumie powiedzieć, jakos dałam rade :) ale jakoś sobie poradziłyśmy. Potraktujcie to jako zabawę ;) Niech ona nauczy cię kilku słów po niemiecku a ty ją po polsku ^^

    ReplyDelete
  10. u mnie w szkole też odbywają się wymiany polsko-niemieckie,
    nawet bez perfekcyjnego języka sobie poradzisz :)

    ReplyDelete
  11. ale swietna taka wymiana tez chce ;D

    ReplyDelete
  12. nauka języka zależy od tego czy ktoś się chce go nauczyć, u mnie w szkole nie uczymy się tylko słówek. Czekam na zdjęcia i relację z wymiany!:)
    :*

    ReplyDelete
  13. ładna fotka
    WPADAJ PO BUTY NA KONKURS DO MNIE :)

    ReplyDelete
  14. ja ostatnio w piciągu miałam okazje rozmawiać z anglikiem i mimo, że on ten język umie perfekcyjnie, a ja wlaściwie wgl to jakos się dogadaliśmy i nawet wymieniliśmy się nr gg :) teraz chyba od 2 tyg. uczy mnie angielskiego :) i powiem ci szczerze że więcej słów nauczyłam się od niego, niż od mojej nauczycielki . XD

    ReplyDelete
  15. Powadzenia! Pokaż tej dziewczynie bloga ;)

    ReplyDelete
  16. jak fajnie, że taka wymiana u Ciebie:)

    ReplyDelete
  17. ja w sumie gdyby nie internet, głównie twitter i tumblr to bym była noga z angielskiego, a tak to jakoś się dogadam XD

    ReplyDelete
  18. Wymiany to bardzo fajna sprawa. Zobaczysz! Językiem się nie przejmuj. Oni na pewno też perfekcyjnie nie znają angielskiego. Jakoś się dogadacie ;)
    Czekamy na jakąś relacje i zdjęcia nowej koleżanki!

    ReplyDelete
  19. ale Ci zazdroszczę! sama chciałabym uczestniczyć w takiej wymianie...a to jakoś ze szkoły czy jak?;)

    ReplyDelete
  20. my też w szkole mieliśmy wymianę tylko, że z Turcją i Włochami ^^
    Powodzenia w rozmawianiu z nią ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bardzo fajnie ; )
      Marzą mi się Włochy. Z resztą Turcja również, hah jak i Francja, Anglia, Ameryka no i tak takie inne. Haha ;D

      Delete
  21. moja szkoła nie uczestniczy w takich wymianach ;/ szkoda

    ReplyDelete
  22. ja osobiście wolę angielski : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też. ;D
      Niecki język jest trochę bardziej pokręcony na moje ;D
      I wymowa mi się nie podoba. Tak sztywno ; )
      No ale każdy język jest na swój sposób ciekawy ^,^

      Delete
  23. hehe to milego dnia jutro :PP

    ReplyDelete
  24. świetne masz włosy o.0 <3
    byłam ostatnio w Niemczech na Marszu dla Życia, w sumie w innych krajach czułam się lepiej, ale nie było źle :)

    http://imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ale fajnie taka wymiana :D

    ReplyDelete
  26. no fajnie ! ;d tez tak chce : )

    ReplyDelete
  27. też chcę na wymiane! ;DDD

    http://marenowelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. nigdy nie uczestniczyłam w takich wymianach, a szkoda ;<
    i życze miłego dnia :)

    ReplyDelete
  29. Niemcy fajna sprawa :D
    Ja po tych wakacjach pokochałam Niemców <3 te wspomnienia wakacyjne ;)
    Powodzenia z angielskim ;)

    ReplyDelete
  30. Rok temu miałam wymianę z Niemcami. :)

    ReplyDelete
  31. powodzenia na tej wymianie!;)

    ReplyDelete
  32. takie wymiany to fajna sprawa ;D
    a językiem się nie martw najwyżej na migi ^^

    ReplyDelete
  33. W tamtym roku także miałam wymianę z Niemcami, było bardzo fajnie.
    Moja "podopieczna" też miała na imię Lena.
    Ogólnie bardzo się polubiłyśmy i do tej pory utrzymujemy kontakt ze sobą.
    Fajne są tego typu wymiany. (:

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    ReplyDelete
  34. zawsze chciałam jechać na jakąś wymianę - ale nie mam warunków w domu. ; < dasz radę, wierzę w Ciebie. ;* a ogólnie to może kup sobie fiszki i ucz się słówek? ; >

    ReplyDelete
  35. TAK TAK ! TO JUŻ JUTRO ♥ : D + Ten Leon ma chyba facebooka ale nie wiem czy to dokładnie on !! : D.

    ReplyDelete
  36. ja miałam wymianę w tym tygodniu :d

    ReplyDelete
  37. Pewnie fajnie będzie. ; ) Nawet jak do końca nie znasz języka to jakoś sobie poradzisz. : )
    No i powrotu do zdrowia życzę. : )

    ReplyDelete
  38. Też nym chciała pojechać kiedyś na wymianę:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Ale zazdroszczę wymiany♥
    Ja na dobrych wiatrach może będę się 'wymieniać' pod koniec tego roku szkolnego, ale nic nie wiadomo jeszcze :)

    ReplyDelete
  40. Też uczestniczyłam w wymianie w Niemczech ;) Super wspomnienia ;)
    Blog bardzo interesujący ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*