The film

Friday, September 21, 2012

... Przed 20 wróciłam do domu. Na dworze było bardzo fajnie, choć Pati ukradła mi szalik ♥ Haha.
A ja jak obiecałam tak jestem po raz drugi dzisiaj. Wcale nie odczuwam weekendu. A to dlatego, że jutro i tak wstaję o 7. Nasza szkoła organizuje nam pewną atrakcję nad jeziorem. Mam nadzieję, że będzie fajnie. Dziewczyny po mnie przyjdą przed 8, także muszę się wyrobić. Biorę aparat, żeby zrobić jakąś fotorelację.

A ogólnie w tej notce chciałam Wam pokazać bluzeczkę, którą wczoraj miałam ubraną. Pokazałam ją na zdjęciu z obolałą ręką.
Kupiłam ją podczas pobytu w Niemczech. Nie widzieliście jej jeszcze u mnie. Podoba mi się jej kolorek i nadruk. Przedstawia ona 'film'. Kojarzy mi się to automatycznie ze starymi aparatami ; )


New Yorker 
Widzieliście ją w New Yorkerze?
Podoba Wam się? ; )

Do jutra ♥

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. nie widziałam jej, ale jest super ;)
    zapraszam do mnie na nową notkę! ^^

    ReplyDelete
  2. Bluzka świetna! Podoba mi się!

    ReplyDelete
  3. fajna podoba mi się : )

    ReplyDelete
  4. podoba mi się, jest zupełnie w moim klimacie :)

    ReplyDelete
  5. Widziałam , i nawet przymierzałam ,ale była o rozmiar za duża ;(
    Śliczna jest ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja była ostatnia i akurat 's' lub 'xs' nie wiem ; D

      Delete
  6. Widziałam ten top ładny :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się, śliczny kolor! :D

    ReplyDelete
  8. Na 7, masakra. Ja lubię się wyspać :P
    Ładna koszulka.

    ReplyDelete
  9. Ja nie widziałam, moze dlatego ze w najbliższym czasie nie byłam w sklepie :) ale jest piękna :)

    ReplyDelete
  10. fajny, ciekawy blog :))

    http://lastmorning.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczna jest ta bluzka :)

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. widziałam ją , jest mega ! ;D

    ReplyDelete
  13. w wakacje byłam w Niemczech, oczywiście zajrzałam do NY, ale jeszcze jej nie było, znalazłam za to mnóstwo innych fajnych rzeczy :>

    ReplyDelete
  14. Śliczna!♥ Zapraszam na mini-konkursik (to dla mnie bardzo ważne)

    http://luliandlulu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajna ta bluzka :)
    A wycieczka nad jezioro będzie na pewno udana!

    Zapraszam też do mnie : http://kasiablogsz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. nie widziałam, bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  17. może być fajnie nad tym jeziorem

    ReplyDelete
  18. ładna ;> chcę taką *_* !

    dzięki za komentarz!
    pzdr.

    ReplyDelete
  19. Świetna koszulka. :)

    ReplyDelete
  20. Śliczna jest ta bluzka :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  21. genialna, ale chciałabym z innym kolorem :D

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  22. Ja też nie czuję weekendu. ;/ Nie skorzystam z niego ponieważ jestem chora ;/ A bluzeczka ładna. ; )

    ReplyDelete
  23. Śliczny blog :))
    Obserwujemy ?
    king-stonn.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. To klisza- nie film ;). A bluzka bardzo fajna, oddawaj !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale zawsze mówiłam film nie klisza ; P
      Nie jako film, że w tv tylko film grrr nie potrafię wytłumaczyć ; >

      Delete
  25. Świetna jest ;) !

    Obserwuję i zapraszam do siebie :
    http://irretrievablepast.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Uwieeeeelbiam twój blog! ♥ Jest taki inspirujący.. ♥
    Pozdraaawiam! ♥
    + wpadniesz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety masz zablokowane konto. I nie mogę wpaść na bloga ; <
      Odblokuj w ustawieniach konta.

      Dziękuję, całuski ♥

      Delete
  27. fajna bluzeczka . Kolorek przypomina mi morze , nie wiem dlaczego ^^
    Zapraszam do mnie ;szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fajna, podoba mi się i chyba nawet widziałam podobną ;)

    ReplyDelete
  29. Śliczna! Chyba skoczę do New Yorkera:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*