Słuchawki

Saturday, September 15, 2012

Hej, hej ♥ Gdy byłam w Niemczech zakupiłam słuchawki w New Yorkerze. Nie pokazywałam ich tutaj. Były różne kolory. Jednak, że wzięłam biały. Najciekawiej się prezentują (na moje). Kosztowały one 10 € czyli ok. 40 zł. Dobry dźwięk, ładny wygląd oraz należą do wygodnych. Zdecydowanie dobry zakup ^,^ A zostały one kupione kilkanaście minut przez wyjazdem do Hamburga na autokar. Haha ^ ^

Dzisiaj niestety nigdzie nie wychodzę. Tak to jest jak Weronika chce wyjść na dwór i mówi o tym dzień przed, a na drugi dzień odmawia. A ja zostaję w domu, bo niestety specjalnie z nikim się nie umawiałam. Nie lubię tego. -,-  Jutro na szczęście już wychodzę, mam taką nadzieję. 


Miłego dnia! ♥

You Might Also Like

112 KOMENTARZE

  1. fajny gadżet ;D
    choć ja wolę małe słuchawki :))

    ReplyDelete
  2. Ja tam wole nosić takie małe słuchawki do uszu, bo w takich, gdy mam przyklepane włosy wyglądam po porsru brzydky xD I nie lubie dźwięku z tego typu słuchawek.

    ReplyDelete
  3. Słuchawki śliczne, znam to uczucie koleżanka też się wczoraj ze mną umawiała a dziś zrezygnowała -.-`

    ReplyDelete
  4. Fajne słuchawki :}

    Może skoro nie masz co robić to dodasz kolejne pytania i odpowiedzi?

    Odpowiedz jak możesz :D

    ReplyDelete
  5. Ładne sluchawki <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. śliczneee ^^ mi się takie strasznie podobają ;3
    kolejna rzecz z mojej listy ,, ślicznieee, ale nie mam kasy ;/ " :D

    ReplyDelete
  7. nie przejmuj się, dzisiaj jest chłodno a może jutro jak wyjdziesz będzie cieplej ;) w domu nie trzeba się nudzic ;p
    a słuchawki bardzo fajne ;)

    ReplyDelete
  8. Świetne słuchaweczki :)
    Też tak często mam, że mnie wystawiają ;d

    ReplyDelete
  9. fajnee ;) też sie zastanawiam czy takich nie kupić :d

    ReplyDelete
  10. fajne ! :)
    widzę nowy nagłówek - ładny :)

    ReplyDelete
  11. mam podobne słuchawki ;d

    ReplyDelete
  12. genialne są !!!
    zastanawiam się czy się w takie zapatrzeć :D

    ReplyDelete
  13. fajne widziałam sporo osób ma juz takie słuchawki :)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajne ;D
    ja też chyba muszę sobie jakieś znaleźć ;D

    ReplyDelete
  15. Świetne słuchawki! ;)

    ReplyDelete
  16. No fajniutkie sluchafony! Ja tez planuje sobie kupić jakieś by moc je podłączyć do I Pad'a. Ale jeszcze nie wiem jakie wybiore

    ReplyDelete
  17. świetne są <3
    a w polskim w New Yorker też je widziałaś?

    ReplyDelete
  18. Słuchawki wyglądają świetnie. Sama bym takie chciała. ;D
    Siedząc w domu można się nie nudzić. A teraz pogoda nie zachęca do wyjść.
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  19. widziałam takich pełno na allegro : ) Fajnie wyglądają.

    ReplyDelete
  20. Cudowne, będziesz się lansować na ulicach:)

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne. Widziałam je niedawno w Polsce. Zastanawiam się czy sobie nie kupić.
    twojatworczosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. cudowne, uwielbiam takie. sama mam zwykłe, czarne, ale marzą mi się beatsy, których cena niestety powala :(.

    ReplyDelete
  23. Dziękuję ;** Świetne słuchawki, cudowny kolor! ;d

    ReplyDelete
  24. super te słuchawki : 3

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. U nas w Polsce też są takie. Wczoraj widziałem będąc w New Yorkerze :)

    ReplyDelete
  26. Łaadne. ;D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. fajne sluchawki, moja kuzynka tez ma takie ;p a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    ReplyDelete
  28. lubię duże słuchawki ;D te twoje ładnie się prezentują ;D!

    ReplyDelete
  29. Świetne te słuchawki :D

    Pozdrawiam i obserwuje (mogę liczyć na to samo????)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ładne :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ale świetne! ;) Też chcę takie. xd

    ReplyDelete
  32. o mamciu ale sliczne <3 w polskim new yorkerze nie widzialam sluchawek;( albo ślepa jestem xDDD Masz świetnego bloga, dodałam oczywiście do obserwowanych i będę zaglądać :)

    ReplyDelete
  33. Super, planuję sobie kupić jakieś w tym stylu.

    ReplyDelete
  34. genialne masz te słuchawki-uwielbiam biel <3

    ReplyDelete
  35. Całkiem niezła cena jak na słuchawki, ciekawa jestem tylko ile Ci posłuża i jaka jest ich jakość... New Yorker nie specjalizuje się przeciez w słuchawkach :P

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładne, i fajna cena ;) U nas takich nie widziałam ;P

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Słuchawki mi się bardzo podobają, zawsze chciałam mieć takie. :)
    Zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  38. Świetne te słuchawki :]
    mam trochę podobne, tzn. też z gwiazdą :D

    ReplyDelete
  39. Mam bardzo podobne ale różowe :D

    ReplyDelete
  40. ja nie przepadam jakoś za takimi dużymi słuchawkami :D

    ReplyDelete
  41. Fajne, ale słuchawki to ja akurat wolę takie firmowe :))

    ReplyDelete
  42. fajne słuchawki ;d
    ja też czegoś takiego nie lubię :)

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam te słuchawki są świetne ;)

    ReplyDelete
  44. Ładne są. Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć :)

    ReplyDelete
  45. świetne słuchawki, ja mam całe różowe i bez gwiazdek ;c ;d
    zapraszam do mnie Jess. ♥

    ReplyDelete
  46. wszystko wyglada swietne ! ;)

    zapraszam do siebie ;) obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  47. Kozackie są. Szpan jak nic :P

    ReplyDelete
  48. One są bardzo ładne
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. One są bardzo ładne
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. One są świetne
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. świetne są ! < 3
    zazdroszczę ci ich :) !!

    ReplyDelete
  52. U nas w Polsce też takie były (i chyba są ) miałam je kupić ;)))
    Białe najj.. <333

    ReplyDelete
  53. śliczne, mają coś w sobie! ;))

    www.pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com -jeżeli możesz to wpadnij i pomóż w wyborze nagłówka, z góry dziękuję i przepraszam za spam !

    ReplyDelete
  54. mam bardzo, bardzo podobne, ale różowe :)

    ReplyDelete
  55. bardzo mi miło :0 pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  56. Świetne . Moja koleżanka ma identyczne , również uważa że są wygodne .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Fajne słuchawki :)

    Może zgłosisz swojego bloga do oceny?
    http://blogi-oceniam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Słuchawki są cudowne ;D

    ReplyDelete
  59. genialne :D

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  60. Fajne słuchawki. ;)
    Koleżanka ma takie tyle że zielone. ;]

    ReplyDelete
  61. Fajne, ostatnio podobają mi się słuchawki tego typu :)

    ReplyDelete
  62. One służą do komputera czy do Mp3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak kto chce. ; >
      Mi do laptopa. Ale użyłam ich też do mp4.

      Delete
  63. Byłam dzisiaj w New Yorkerze i kupiłam takie :) Cena : 54, 95 zł ;) Świeeeetne są! :D

    ReplyDelete
  64. Dzisiaj w New Yorkerze, kupiłam takie tylko,że czarne za 20zł :) Promocja ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*