Strzelnica

Thursday, September 13, 2012

Cześć. Dzisiejszy dzień to paranoja. Naprawdę, ale nie chcę o tym mówić, powiem tylko, że jest to związane z moim psiakiem ♥ Biedak nooo! -,-
* No dobra powiem. Mój pies jakoś nie czuje się zbytnio dobrze na tym mieszkaniu. Podczas gdy tata wchodził do domu Merfi pod nogami szybko uciekł, nawet nie zauważył. Potem normalnie zakluczył drzwi i poszedł do pokoju. Merfi przeważnie leży u mnie dlatego w ogóle nie zauważył. Gdy przyszła moja siostra ze szkoły zobaczyła yorka przed blokiem. Zastanawiała się czy to nasz pies? Niee, to chyba nie możliwe. On zaczął uciekać ona za nim, choć tak naprawdę Natalia nadal nie wiedziała czy to Merfi, choć szczekał jak on. Podobno biegał strasznie szybko był po prostu w szoku i nie chciał do niej podejść, biegała za nim kilkadziesiąt minut, aż w końcu złapała. Ufff..
A tak na prawdę niedaleko mnie przy polu kukurydzy (gdzie też biegał) jest ruchliwa ulica ; <<
Na szczęście już jest w domu! ♥

Po szkole poszłam do Ady a następnie poszłyśmy na strzelnicę. Jest ona co prawda dla szkół ponadgimnazjalnych, ale teraz już od jakiegoś czasu zapisują się gimnazjaliści. Postanowiłam spróbować, czemu nie? Od razu zapłaciłam i już w czwartek będę miała swoją legitymację. Być może będę jeździła na zawody do Bydgoszczy ale oczywiście nie wiem tego jeszcze. Przede mną wiele prób. ; )
Oby mi dobrze szło. Już w środę są zawody i jadą na nie najlepsi. W tym zalicza się moja siostra -,- To nie jej pierwszy wyjazd. Też chcę. Ogólnie mogę się Wam pochwalić, że jak na pierwszy raz zdałam śpiewająco a prawdę mówiąc nie jest to takie łatwe, trzeba mieć dobrego cela. Może poszłoby mi lepiej, gdybym przed tym nie dostała telefonu od mamy. Gdybym chodziła już np. do liceum za moją punktację dostałabym 6! ; )
Adzie poszło odrobinę gorzej ale również świetnie! Gratulacje! To była powiedzmy rozgrzewka! Nie mogę już się doczekać następnego tygodnia.

Pan podczas podliczania punktów na jednej kartce napisał moje imię przez "c" -,- Haha.
Następnym razem już będzie pamiętał! ; )
Pierwsze 5 strzałów ; )
Druga rundka ; )
 Podliczanie punktów... 85! ; >
Obie kartki ; >
 Na strzelnicy są to całkiem spore odległości, małe karteczki oraz karabin, wcale nie mały i lekki ; D
Ciężko się ładuje naboje. Haha, chyba wyrobię sobie przez to mięśnie ; P

Co tam u Was? ; )
Miłego wieczorku! ; )

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. moje koleżanki też chodzą na strzelnicę. ;d

    ReplyDelete
  2. Co się stało z Twoim psiakiem ? :(
    Ojj . Jak na początek to na prawdę fajnie Ci poszło !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba wiem o co chodzi ... Tak myślę ; <

      Delete
    2. Żyje jak coś ; D
      Na szczęście ♥

      Delete
    3. To dobrze . !
      Przywiązał się do miejsca gdzie wtedy mieszkaliście ?

      Delete
    4. Mieszkał tam od małego dlatego się przyzwyczaił tak...

      Delete
    5. To się nie dziwie ♥

      Delete
  3. fajnie.

    uhm tylko piszesz jakbyś była mega zarozumiała -.-
    "jadą tylko najlepsi, np moja siostra, to nie jej pierwszy raz..." "poszło mi świetnie, adzie gorzej..".
    bez obrazy ale masz chyba za wysoką samoocenę, koleżanko -.-
    bez hejtów plis

    ReplyDelete
    Replies
    1. W ogóle nie jestem zarozumiała ; )
      Po prostu cieszę sie, że za pierwszy raz poszło mi tak świetnie ; )
      No po prostu mówię, ze jadą najlepsi i trudno się tam załapać. ; p
      I że moja siostra się tam zalicza od jakiegoś czasu. I użyłam, że Adzie poszło odrobinę gorzej ale również świetnie ; )

      Delete
    2. lol hejcie ogar.
      poskladales takie wyrazy akurat, moglbys w cudzyslowiu to juz cala wypowiedz Jess.

      Delete
  4. Nigdy nie byłam na strzelnicy. Dobrze ci poszło :)

    ReplyDelete
  5. ja uwielbiam szczelać z wiatrówki ! :D

    ReplyDelete
  6. ja raz na zielonej szkole strzelałam i wcale nie jest tak łatwo xD
    u mnie wszystko dobrze, chociaż szkoła mnie dobija ;/

    ReplyDelete
  7. Też kiedyś chodziłam, strzelanie nie jest wcale trudne ; DD wystarczy mieć dobre oko :D

    ReplyDelete
  8. Naprawdę jak na pierwszy raz poszło Ci całkiem nieźle. Chętnie bym poszła na strzelnicę. Niestety nie ma takich rozrywek w mojej okolicy ;>

    ReplyDelete
  9. Gratulacje, też bym sobie postrzela w strzelnicy :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Takie zajęcie to fajna sprawa. Gratulacje! ^^

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że z nim wszystko okej!

    ReplyDelete
  12. Nie raz już też byłam na strzelnicy , świetna zabawa to jest. ^^ Gratulacje. ;-)
    Zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  13. ohh , uwielbiam chodzić na strzelnice ! :D

    ReplyDelete
  14. Dobrze , że Merfi się nie zgubił lub nie wpadł po samochód ..
    Biedaczeek .. ; (
    Nie mogę doczekać się niedzieli *,*

    ReplyDelete
  15. raz byłam na strzelnicy, i nie poszło mi zbyt dobrze XD

    ReplyDelete
  16. fajna sprawa z strzelnicą ;D
    ja nigdy na takiej nie była ;/ jeszcze ;P

    ReplyDelete
  17. ja bym sie bała ^^ nw czego ale xd

    ReplyDelete
  18. U mnie w klasie jest Jessica pisana właśnie przez 'c. :))

    ReplyDelete
  19. Gratuluję :D
    dobrze że się nim pieskowi nie stało :)

    ReplyDelete
  20. ile twoja siostra ma lat? :) pytam z ciekawości, przepraszam jeśli jestem wścibska :)

    ReplyDelete
  21. też bym chciała być na strzelnicy :D
    zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Nigdy nie byłam na strzelnicy, ale bardzo bym chciała !! Zapraszam do mnie +obserwuje.

    ReplyDelete
  23. chciałam chodzić swego czasu na strzelnicę :D

    ReplyDelete
  24. Ja byłam super jest trafiałam prawie cały czas w środek. Jestem wprawiona :)

    Jak dodajesz piosenkę do filmiku na movie makerze w sensie skąd ją bierzesz, bo mi się nie wczutuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, ale skąd masz tą piosenkę skądś pobrałaś czy jak?

      Delete
    2. Hah, no skoro mam na komputerze xd
      To nie wyczarowałam ; D

      Delete
    3. Hmm...i masz tam piosenki które chcesz no fajnie xd

      Delete
    4. Nie masz żadnej piosenki na komputerze? ; )

      Polecam ściągnąć z MP3 teledyski.

      Delete
    5. A ty z tamtąd pobierasz piosenki?

      Delete
    6. Wiele osób pobiera stamtąd piosenki ; )
      Ja też.
      http://mp3.teledyski.info/

      Delete
  25. Co do tych nagłówków - szkoda, że nie ma takiej możliwości.
    Znasz może kogoś, kto robi?

    Sama nigdy nie byłam na strzelnicy, ale może kiedyś skorzystam.
    Miałaś calkiem dobre wyniki! Gratuluję. (:

    ReplyDelete
  26. nigdy nie byłam na strzelnicy, ale chyba pora się wybrać :)
    + dodaję do obserwowanych !

    ReplyDelete
  27. Masz cela ;3
    Ja jak strzelałam na koloniach i łuki i wiatrówka 0 XD

    ReplyDelete
  28. Też kiedyś chodziłam na strzelnicę, fajna przygoda i odmiana! ^^

    ReplyDelete
  29. Spora sumka ;D Gratuluję ! ;D
    Ja jak kiedyś byłam na strzelnicy to poszło mi koszmarnie xD

    ReplyDelete
  30. Też mam Yorka, tylko, że sunię ;)

    ReplyDelete
  31. mój pies nie chce wyjść się sam wysikać a co dopiero jakby miał uciekać... ;)

    ReplyDelete
  32. super, jeszcze nigdy nie byłam na strzelnicy ;)

    ReplyDelete
  33. gratulacje!:) + świetne masz imię!

    ReplyDelete
  34. Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej!:)

    Miłego dnia!

    ReplyDelete
  35. Jak będę starsza też się zapiszę na strzelnicę ;)
    Biedny twój piesek :( Może źle się czuje w nowym mieszkaniu. No wiesz, psy tak już mają. Jak się to powtórzy to może zajdź z nim do weterynarza, albo do psychologa zwierzęcego. Nie wiem tylko czy u Was coś takiego jest

    ReplyDelete
  36. Merfi musi się przyzwyczaić, dla psa to też przeżycie takie nowe mieszkanie :)

    ReplyDelete
  37. Ale przyda z tym / ta Merfi ;) Super jest się wybrać na strzelnice !

    ReplyDelete
    Replies
    1. * Przygoda zapewne ; )

      Merfi to chłopczyk. To to samo co aktor Murphy ; P
      Wymawia się tak samo tylko 'Merfi' spolszczone ; D
      Więc chyba wiadomo czy to chłopczyk czy dziewczynka ; )

      Delete
  38. Ciekawe, nowe zainteresowanie ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*