Spotkanie / Outfit

Sunday, September 16, 2012

Cześć kochani ♥ Dzisiaj notka niestety tak wieczorem i na dodatek tylko jedna na dzisiaj. Przepraszam, nie dawno przyszłam do domu. Od razu wzięłam się za przerabianie zdjęć. Boli mnie coś głowa więc niedługo wyłączę laptopa i postaram się jak najszybciej ogarnąć do spania. Ałaaa chyba idę po tabletkę -,- Dobrze, że miałam dobry humorek na pewnym spotkaniu. Było baaardzo fajnie. Łapcie outfit ze spotkania a w następnej notce dowiecie się więcej.

komin - (?) / bluzka, buty - New Yorker / spodnie - no name / torebka - H&M
* Miałam również kurtkę ale akurat wtedy ściągnęłam bo się zmachałam, hihi xd 

Do jutra! Auuuć rozwala mi głowę.
Dobranoc ; *

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. mam identyczne trampki! <3 dawno kupowałaś ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam je jak byłam w Niemczech czyli praktycznie na początku wakacji ; )
      A Ty kiedy kupiłaś Swoje? ; )

      Delete
    2. ja swoje kupiłam na początku kwietnia :D następnej wiosny też mam zamiar kupić sobie trampki z ny :D

      Delete
    3. Bardzo fajne mają niektóre buty ; )

      Delete
  2. wyglądasz świetnie :) komin cudny :)

    ReplyDelete
  3. Współczuje bólu głowy
    Ładny outfit ;)

    ReplyDelete
  4. śliczna bluzka :)
    czekam na następny post..:D
    ojć, oby głowa przestała boleć

    ReplyDelete
  5. jeju ja bym teraz nie wyrobiła w krótkim rękawku , prędzej bym zamarzła ;(

    ReplyDelete
  6. kocham te spodnie i komin ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz ;)
    Ale u Ciebie było ciepło (krótki rękawek)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam również kurteczkę tylko, że akurat wtedy ściągnęłam bo się zmachałam i zrobiło mi się ciepło, hehe ; D
      A ogólnie pogoda nie taka zła, aż przerażająco zimno u mnie nie było ; )

      Delete
  8. Beautiful pictures!!!

    Thank you for you sweet comment :)

    Lost of love,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post - Focus on Venice International Film Festival

    ReplyDelete
  9. Śliczna <3
    Milo mi się z tobą pisalo na gg ; )

    ReplyDelete
  10. bardzo ładny zestaw:)

    ReplyDelete
  11. Fajnie wyglądasz :PP:))

    ReplyDelete
  12. ZCudnie wyglądasz! *.*
    zapraszam do mnie na nową notkę! ;]

    ReplyDelete
  13. Śliczna ty i stylizacja <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ceikawy outfit. Boska bluzka- oddawaj !:D. Kominy są ostatnio moimi faworytami, a ten jest bardzo ładny. Zaczarowana

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz, świetna bluzka i komin! :>

    ReplyDelete
  16. miałam identyczne buty z new yorkera, kupiłam je w marcu, niestety zaginają się w pięcie i moja mama mi je wyrzuciła -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja miałam je tutaj ubrane 3 raz więc jak na razie są w dobrym stanie, hehe ; D

      Delete
  17. oh Jessiko :D świetna koszulka! pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  18. muszę zaopatrzyć się w taki komin :)

    ReplyDelete
  19. mnie też dziś bolała głowa ;/ masz śliczną torbę, dawno ją kupowałaś? zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wymieniłam się z koleżanką, a ona kupiła już ją kilka miesięcy temu..

      Delete
  20. Mnie też ostatnio bolała głowa, okropne uczucie -,-
    Fajnie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  21. super wyglądałaś :) czekamy na relacje w next poście;d

    ReplyDelete
  22. swietny blog, zapraszam do odwiedzania , obserwowania, komentowania http://nofashionnolifeblog.blogspot.com/ zapraszam!! :)

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie http://worldd-fashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ślicznieee ^^ ja juz oceniłam Twoj blog :P
    zdrówka życzę ;D

    ReplyDelete
  25. komin, bluzka i torba*...*
    mnie dzisiaj strasznie boli głowa-.-

    ReplyDelete
  26. fajny outfit. mnie też bolała wczoraj głowa ;/

    ReplyDelete
  27. Ła, ła, ła. Wyglądasz świetnie. :D
    Mnie głowa akurat przestała boleć na szczęście. Oszaleć można było. ;/
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  28. Śliczny strój , nie ma już chyba tych bluzek nie ?
    Zapraszam do mnie kochana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie nie ma bo kupiłam ją na wakacjach w Niemczech.

      Delete
  29. czekam na następny post, mam nadzieję że będzie szczegółowy ;p
    Podoba mi się bluzeczka :)

    ReplyDelete
  30. czekam na następny post, mam nadzieję że będzie szczegółowy ;p
    Podoba mi się bluzeczka :)

    ReplyDelete
  31. czemu masz taką niewyraźną twarz na ostatnim zdj? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam zwrócić uwagę na sam outfit hehe ; )

      Delete
  32. komin, spodnie- bardzo mi się podobają^^
    ogólnie fajny outfit!
    śliczne masz włosy! zazdroszczę Ci ich.!! ;D

    ReplyDelete
  33. wooow,jak ty pieknie wyglądasz (; mam nadzieję,że z bólem głowy już lepiej ;D

    ReplyDelete
  34. Ślicznia wyglądasz, muszę sobie kupic podobny komin ;d

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny set ;);) Podoba się .! ;)

    ReplyDelete
  36. WOW Fajny blog zapraszam do nas dopiero zaczynamy :)

    ReplyDelete
  37. genialnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  38. Mam identyczną bluzkę z New Yourkera, tylko niebieską :)

    ReplyDelete
  39. ciekawy blog ; )
    zapraszam do mnie ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*