Spotkanie blogerek

Tuesday, September 11, 2012

Cześć kochani! Czy pamiętacie może gdy 3 września dodałam notkę ze zdjęciami z zamku a w niej napisałam, że wydarzyło się coś fajnego tamtego dnia a mianowicie spotkanie? A jakie spotkanie? To pozostawiłam w tajemnicy do dzisiejszej notki. Spotkałam się z pewnymi dwoma świetnymi blogerkami! Mają na prawdę styl i na dodatek bardzo fajną osobowość.


Laura - http://epitomy-of-woman.blogspot.com/  Aniahttp://panikawa.blogspot.com/  i ja (wyszłam strasznie ale cóż ; D )
Dziewczyny takie proste a ja oczywiście zgarbiona ; D
 Ja, Ania, Laura
 I z Pauliną
I w pizzeri. 
Decydujemy się na pizzę ; )
To był miły dzień ; )

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Fajne zdjęcia, pozdrawiam! ;>

    ReplyDelete
  2. Nie gadaj , super wyszlas ;)
    Ale ty masz chude rece O.o !
    :D
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu ja za gruba nie jestem. Ręce sa proporcjonalne do ciała ; D

      Delete
  3. a jak wy się umówiłyście na to spotkanie ? :)

    ReplyDelete
  4. Z chęcią przejrzę ich blogi :D
    Ślicznie wyszlście na zdjęciach <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Z chęcią przejrzę ich blogi :D
    Ślicznie wyszlście na zdjęciach <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. czy mi się zdaje, czy mas ombre? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zdaje Ci się ; )
      Mam ombre już od dłuższego czasu ; >

      Delete
  7. Oo, fajnie się tak spotkać z bloggerkami :)

    ReplyDelete
  8. oo jak fajnie :)
    fajne fotki :>

    ReplyDelete
  9. wo , no to fajnie chyba było xd hah , ja akurat teraz zamawiam pizze :) <3 weronikaxweronika3.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super ; ) szkoda, że u mnie w mieście nie ma kogoś z kim mogłabym się tak spotkać :x

    ReplyDelete
  11. ale fajnie że się spotkałaś bloggerkami, super wygladacie :)

    ReplyDelete
  12. musiało być fajnie tak pogadać o swoich blogach, itd. ;P

    ReplyDelete
  13. oo :) tez bym chętnie wybrała się na takie spotkanie ;) niestety z moich okolic znam tylko jedną bloggerkę i to tylko przez jej bloga ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z moich okolic właściwie też nam mało ; )

      Delete
  14. Oo , ale fajnie. ;)) Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  15. O, ja juz spotkałam 2 blogerki! ;d

    ReplyDelete
  16. no to miło spędziłaś dzień : )
    też chciałabym takie spotkanie z blogekami :)

    ReplyDelete
  17. eeeej, fajnie! :o :D
    ♥zapraszam do mnie ♥ !

    ReplyDelete
  18. własnie bardzo ładnie wyszłaś :) npo i takie spotkanie to super sprawa, zwłaszcza przy pizzy ^^

    ReplyDelete
  19. Nie narzekaj, ładnie wyszłaś :3

    ReplyDelete
  20. Świetne ombre wiesz?

    ReplyDelete
  21. Zapraszam do Krakowa na spotkanie ;) z moich okolic nie znam nikogo

    ReplyDelete
  22. świetne są takie spotkania! :D zazdroszczę

    ReplyDelete
  23. fajne takie spotkanko^^

    ReplyDelete
  24. Świetne musiało być to spotkanie :)

    ReplyDelete
  25. ja w polsce to wql nikogo nie znam z blogerek w mojej okolicy : ((
    fajne zdjecia jak zawsze : ]

    ReplyDelete
  26. Fajne zdjęcia. :)
    Skąd te blogerki?

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam takie blogi :).
    Zapraszam do siebie
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :))

    ReplyDelete
  28. Świetny blog :)
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  29. Fajnie że udało Wam się zorganizować takie spotkanie :)

    ReplyDelete
  30. Z chęcią udałabym się na takie spotkanie xd

    ReplyDelete
  31. fajne takie spotkanie! :)
    nie wiem na co narzekasz, bo wyglądasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  32. OH CZEMU JA NIE WIDZIAŁAM TEGO SZYBCIEJ :) na żywo nie widać Twego ombre, ale teraz widzę wszystko dokładnie :D haha i moja twarz na drugim foto -.- haha
    fajnie było :) pozdrawiam i dziękuję :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sie zastanawiałam, czy masz rude czy brązowe włosy bo na żywo pod tymi światłami wydawały się brązowe, ale myślę sobie "Chyba Laura ma rude włosy" ; D
      Na zdjęciach widać ; pp

      Delete
  33. Fajne takie spotkanie : )

    ReplyDelete
  34. Coś "innego" takie spotkanie bloggerek :)

    ReplyDelete
  35. ile ważysz i mierzysz?

    ReplyDelete
  36. Ojej jedną obserwuję , Laurę ;)

    ReplyDelete
  37. Fajne zdjątka i wgl. fajny bloog .
    A tak przy okazji zapraszam : http://welcome-to-the-world-princess.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*