'Rajd szkolny'

Saturday, September 22, 2012

Cześć ♥ Wczoraj wspominałam o wypadzie nad jezioro. Rano w ogóle nie miałam chęci i myślałam, że w ostateczności nie pójdę. Jednak, że stwierdziłam sobie - I tak będę siedziała w domu i będę się nudziła.
Zatem wstałam z łóżka i ogarnęłam się. Ubrałam się warstwowo, bo wiedziałam, że ostatnich dni pogoda nie dopisuje. Bluzka z krótkim rękawem, sweterek, bejsbolówka a na to skórzana kurtka. Ahhh... nie zapominając jeszcze o kominie, dzięki któremu było tak cieplusio. Powiem Wam, że nie spodziewałam się tak świetnego dnia. Dla takich dni mogłabym odpuszczać sobie cały czas długie spanie. Stwierdzam, że wolę się dobrze bawić niż spać do południa. Właściwie wypad miał swoją nazwę. "Rajd szkolony". Kojarzy mi się z rowerami, motorami i samochodami, więc do tej pory nie wiem dlaczego właśnie 'rajd szkolny'. Mniejsza o to. Bawiłam się tak świetnie, że zabrakło mi czasu to robienia zdjęć, ale bez obaw mam coś! ; )

To mała zapowiedź.
Później będą nawet filmiki! ; ]
 Oo tak było ognicho ♥
Idę po Pati na przystanek bo czeka! ; >
Wpadnę pod wieczór. ; >

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. My też w przyszłym tygodniu szykujemy się na ognisko klasowe, mam nadzieję, że będzie fajnie.
    Btw. fajne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  2. Ja też nie dawno mialam ognisko na otrzęsinach :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie ;) . cieszę się , że dzień Ci się udał ;)

    ReplyDelete
  4. suuper sprawa ;D
    dobrze,że się jednak zmobilizowałaś (;

    ReplyDelete
  5. dobrze, że wyszłaś, przynajmniej miło spędziłaś czas :):*

    ReplyDelete
  6. Fajnie ,że dobrze się bawiłaś i fajne zdjęcie wiec fajny post się zapowiada ;)

    ReplyDelete
  7. ja też wole się dobrze bawić niż spać do południa. Pozdrawiam , obserwuję i zapraszam do mnie : http://zaczynamodnowa01.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  9. świetnie że Ci się udał ten rajd ;D!!

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny post! :D
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam:D

    ReplyDelete
  11. Ja byłam wczoraj na wycieczce i tez mieliśmy ognicho ;)

    Więcej , niedługo u mnie ;)

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę super zabawy , ja jestem chora i siedze w domu . Zapraszam : http://mypassionmylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Dobrze że ci się podobało ^^ .
    Piękne zdjęcie , ładnie wyszedł "ogień" .
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. uwielbiam ogniska :) i czekam na więcej zdjec

    ReplyDelete
  15. Mmm ! :D Ale bym zjadła kiełbaskę z ogniska! :D

    ReplyDelete
  16. Ale bym sobie posiedziała przy ognisko zwłaszcza, ze zimno u mnie w domu jest, bo cały dzień miałam otwarte okno w pokoju :/
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcie.

    Wiadomo, że z towarzystwem fajniej :) A ogniska to już w ogóle cud:)

    ReplyDelete
  18. czekam na kontynuację!^^

    ReplyDelete
  19. zapowiada sie ciekawię ;P

    ReplyDelete
  20. Jejciu, w takim ubraniu to chyba nie mogłaś zmarznąć :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*