Pierwsza noc

Sunday, September 09, 2012

Cześć kochani ♥ Wczoraj nie dałam rady nic dla Was na pisać. Cały czas było sporo roboty, a gdy skończyłam pewną pracę późnym wieczorem, odechciało mi się włączać laptopa, także wybaczcie za brak notki.

No to już minęła pierwsza noc na nowym mieszkaniu. Powiem Wam tylko tyle, że mam pod sobą nieznośnych sąsiadów i słychać jakby byli od razu obok. Co chwile krzyczą lub po prostu baaaardzo głośno mówią. Dziwię się, że tak do nas dochodzi... No ale bywa. Weronika strasznie dużo pomogła, więc potem została na noc. Nikt nie mógł spać, a właściwie ja nie miałam żadnego większego problemu. Obecnie sobie siedzę na oknie z laptopem, przeglądam blogi i piszę ze znajomymi.

Dzisiaj jest całkiem słonecznie ; )
I podobno ciepło jest, choć nie byłam jeszcze na dworze, ale zamierzam wyjść.

Miłego dnia! ; )

Jakieś plany na dzisiaj? ; >>
* Chyba się przeziębiłam -,-


You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Zawsze chciałam mieć taki szeroki i duży parapet, żeby móc na nim siedzieć. Zazdroszczę *.*

    ReplyDelete
  2. też chcę taki parapet : )

    ReplyDelete
  3. I właśnie to lubie w dużych parapetach !

    ReplyDelete
  4. Do sąsiadów trzeba sie przyzwyczaic ;<

    ReplyDelete
  5. To dom prywatny czy blok ?

    ReplyDelete
  6. galeria z koleżanką : >

    ReplyDelete
  7. chcę taki parapet *.*

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kurcze, nie wiesz jak ja ci zazdroszczę tego parapetu i okna ;D
    Też mam takich głośnych sąsiadów, ale nie pode mną, tylko dwa piętra niżej i jeszcze po przeciwnej stronie, słychać jakby byli za ścianą ;/

    ReplyDelete
  9. oj! to życzę wielu spokojnych dni i nocy w nowym mieszkanku ;)
    oby sąsiedzi już tak nie hałasowali !
    zdradzisz skąd te 'futerko' na parapet? bo poszukuje czegoś takiego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam od babci z Niemczech, uwielbiam to futerko ; )

      Delete
    2. jest g-e-n-i-a-l-n-e ! <3

      Delete
  10. to fajnie że już tam mieszkasz :)
    mamy szanse zobaczy twój pokój ? : )

    ReplyDelete
  11. marzę o takim parapecie ♥

    ReplyDelete
  12. Najgorsze co może być to nieznośni sąsiedzi. Śniło Ci się coś na nowym miejscu? :>

    ReplyDelete
  13. Zawsze chciałam mieć szeroki parapet.

    Możesz cyknąć fotki pokoju, albo filmik zrobić?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może kiedyś. Mam pokój z siostrą, ale jak zgodzi się to mogę dodać fotki lub filmik ; D
      Tylko na razie trzeba pozmieniać niektóre szczegóły. ; >

      Delete
  14. uwielbiam take parapety na których można siedzieć.
    dzisiaj nauka.;<

    ReplyDelete
  15. szeroki parapet.! <3`.
    też chcę taki.! :)

    ReplyDelete
  16. miłego życia w nowym mieszkanku ;>
    masz taki fajny kącik na 1 zdjęciu ^^

    ReplyDelete
  17. No fajne to futerko : d ogólnie pierwsze zdjęcie takie fajne, laptopik misiu :D

    ReplyDelete
  18. Chceee taki parapet < 3 .


    Zapraszam http://pamietnik-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja też jestem niestety przeziębiona -,- Jak coś to zdrowiej ;*

    ReplyDelete
  20. fajnie że już się przeprowadziłaś :)

    ReplyDelete
  21. mnie też niedługo czeka przeprowadzka, ale właściwie to lubię zmiany ; )

    ReplyDelete
  22. Daleko mieszkasz od Weroniki?

    Ja też mam duży parapet i love kocham je !

    ReplyDelete
  23. ale masz świetny ten parapet ;D też taki chcę !!

    ReplyDelete
  24. słonecznie ale dla mnie to zimno ;D
    jej ja tez chce taki parapet ^^

    ReplyDelete
  25. zazdroszczę takiego parapetu:3

    ReplyDelete
  26. ale Ci zazdroszczę tego parapetu. ;)

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę takiego parapetu *,*

    ReplyDelete
  28. Ja chcę taki parapet! Moja siostra cioteczna taki ma, ty, i mnóstwo moich znajomych! :(

    ReplyDelete
  29. ja mam zamiar dzisiaj czytać książkę i odpowiadać na komentarze :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  30. Szkoda bo podobno to co śni się na nowym miejscu spełnia się ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdyby mi się śniło coś złego to nie fajnie gdyby się spełniło ; D

      Delete
  31. ale masz cudny parapet! też taki chcę ^^

    ReplyDelete
  32. przeniosłaś się z domu do bloku ;>?

    ale parapet ;D tylko ja bym położyła sobie kocyk pod tyłek ;D

    ReplyDelete
  33. Wlaśnie teraz wszystkich bierze przeziębienie :( Mnie też -,-

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. a racja to takie futerko O.o dopiero teraz zauważyłam ;D

    ReplyDelete
  35. też chcę taki parapet <3

    ReplyDelete
  36. oo , może kiedyś pokażesz swój pokoik ;)

    ReplyDelete
  37. Chce taki parapet ! : )
    Będzie pisała dwie notki dziennie ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy czy będę miała co pisać i czy będę miała czas ; )

      Delete
  38. parapet jest świetny - zazdroszczę ci go xd

    ReplyDelete
  39. wcześniej też miałaś pokój z siostrą?

    świeetny ten parapet! *.*

    ReplyDelete
  40. zawsze chciałam mieć duży i szeroki parapet :)

    dziękuję za pomoc :) ;*♥

    ReplyDelete
  41. Mnie w październiku czeka przeprowadzka do akademika :)

    ReplyDelete
  42. Super pomysł z tym parapetem, mi to się zaczęło podobac jak na filmach coś takiego się pojawiało ;p

    ReplyDelete
  43. Może tylko teraz sąsiedzi nie dali o sobie zapomniec ;p Suuper duuuuuży ten parapet!:)

    ReplyDelete
  44. Mam pytanie, na jakim trybie zazwyczaj pracujesz w aparacie? :)

    ReplyDelete
  45. Ile lat ma twoja siostra ? :D

    ReplyDelete
  46. Ale przytulny parapet! ;)

    ReplyDelete
  47. Boże , jak ja chcę mieć taki parapet! Bym sobie tam siedziała z laptopem, tak jak ty, jadła i wgl! :D Zazdroszczę ci. Też bym chciała się przeprowadzić. ;p Wracaj szybciutko do zdrowia. ;) Zostałaś otagowana u mnie na blogu.

    ReplyDelete
  48. oj, ja też bym posiedziała na parapecie z laptopem, ale niestety go nie mam ;<
    a u mnie dzisiaj nieco ponura pogoda ;c
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  49. Świetny parapet! Mam takiego samego misia ;)

    ReplyDelete
  50. zawsze chciałam mieć takie parapety w domu:D
    Niestety nie było to możliwe wiec mogłam sobie za to fajny fotel wybrać :D
    Fotel but:)

    ReplyDelete
  51. to są te ładne bloki koło media expert i biedronki? tzn. widać je stamtąd. chodzi mi o te takie nowe. także jestem ze świecia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie są te podwójne ; D
      Ale są na prawdę niedaleko. Skontaktuj się ze mną na gg 26614608 ; )
      Chętnie pogadam ; >
      I wytłumaczę Ci jaki blok ; D

      Delete
  52. fajnie jest mieć taki duży parapet!
    ja w nowym mieszkaniu wcale nie będę miała, bo wszystkie okna będą wielkie do podłogi;)

    ReplyDelete
  53. parapet zajebisty <3
    ja tez kiedys mialam nieznośnych sąsiadow normalnie szklanki lataly haha :D

    ReplyDelete
  54. Zawsze chciałam takie coś na parapecie ! *.*
    Zazdroszczę ! ^^

    ReplyDelete
  55. Fajnie jest mieć taki duży parapet , zazdroszczę ! ^^
    Mam taki sam laptop ; p

    ReplyDelete
  56. Piękny widok !! <3 Zapraszam ^^ http://www.converse-lifeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*