Na Wasze życzenie

Wednesday, September 05, 2012

Cześć ; * Co tam u Was? Ja właśnie wchodzę by sprawdzić newsy, w których gumi znowu szuka na mnie zaczepki. Ciekawie Gumi chce osiągnąć sławę, mi na tym nie zależy. Zależy mi tylko na świętym spokoju, nie chcę mieć z nią nic wspólnego. Daruj sobie te najazdy na mnie. Chcesz mnie zniszczyć i tyle, bo powiedziałam Ci kulturalnie, że Twoje notki robią się nudne. Żałosna jesteś tyle Ci powiem i tu nie będą akceptowanie już nigdy komentarze od Gumi oraz od jej hejtów. Mam tego dosyć, ale nie zrezygnuję bloga. Chcę prowadzić bloga spokojnie dla siebie. I niech Gumi zajmie się swoim blogiem, swoimi sprawami. Lubisz mieć kogoś na kim możesz się wyżywać, spoko ale nie będę to JA! Ciekawe, że każdemu anonimowi ona wierzy i z każdego komentarza robi sensacja. To, że Ci statystyka upada nie znaczy, że musisz robić z kogoś pośmiewisko czy coś, tylko znajdź sobie ciekawy temat do pisania. Mi też spadła - przyznaję się ale nie znajduję sensacji i nie opisuję wszędzie nikogo. 

Jeżeli chodzi o Jessi Team to ja takiego niczego przenigdy nie zakładałam, nie lubię dogryzać tak osobą jak ona. I nie mam czasu na takie bzdury, znajduję tylko wieczorem chwile dla Was a tak to zmykam z neta. Nie zakładałabym takiego czegoś, prędzej spodziewałabym się tego po Gumi.

A powracając do normalnej notki, chcę dodać na Wasze życzenie zdjęcie torebki, którą obecnie noszę do szkoły. Mam ją od niedawna to jest ta nowa torebka, o której wspominałam ; )
Bardzo ją lubię jest fajna, wygodna.

Jest ona cieniowana - nie brudna ; D
H&M
A ogólnie dzień w szkole minął okej. Tylko, że już nauczyciele szaleją. 4 zadania domowe. Ale muszę się Wam pochwalić dostałam już 5 z geografii < 3 Dobry początek, chcę tak dalej! ; D

Dobranoc kochani ♥

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. Fajna torebka ♥.

    gabu-site.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. A co do statystyk to normalne że spadają bo większosć blogerek idzie do szkoły tak jak my i już nie mają tyle wolnego czasu by siedzieć przy komputerze . Myślę że wszystkim w ostatnich dniach spadły - mi również ;3

    (:

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba ta torba!

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. każdemu spadła statystyka bo jest rok szkolny
    nie przejmuj się : )
    fajna torba

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę tego, że możesz chodzić do szkoły z torbą : )
    ja mam plecak i jest on tak ciężki, że prawie płaczę przez ból kręgosłupa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też boli kręgosłup ; <<
      Ale czy plecak czy torba to tak samo boli wiec.. już trudno

      Delete
  6. Nie przejmuj się. ;) Świetna torba, akurat dobra do szkoły. ;) Gratuluję 5 i życzę Ci dalszych takich ocen! :*

    ReplyDelete
  7. każdemu spada bo jest rok szkolny . gratuluję 5 z geografii :)

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się torebka! :D

    ReplyDelete
  9. ja bym dostała depresji, ze bloga nie piszesz ;D
    nie przejmuj się. na świecie żyją tysiące debili, a Ty nie zawracaj sb głowy tym jednym ;P

    śliczna torba ;3

    ReplyDelete
  10. ^^ fajna torebka Ale na zdjęciu wydaje się mała i ty tam mieściesz książki?

    ReplyDelete
  11. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?

    ReplyDelete
  12. Mi też spadła statystyka, a o tej kłótni czytałam na fejsie..
    Śliczna torebka :)

    ReplyDelete
  13. mi też spadają statystyki ;p
    nie przejmuję się tym :)
    Świetna torba :)

    ReplyDelete
  14. Kurde ;D
    Ależ jest to bardzo dziwne.
    Ostatnio gadałyście razem na czacie.
    Dobra nie wtrącam się :)
    Fajna torebka ^^

    ReplyDelete
  15. Gratuluję :)
    Nie przejmuj się :)

    ReplyDelete
  16. Mi też spadla statystyka, chociaż dopiero się rozkręcam ^^
    Fajna torba *.*

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. mam tą torebkę - kupiłam ja rok temu ;)

    ReplyDelete
  18. bardzo ładną masz torbę ;]
    tak,bloggerzy czasem mają ciężko właśnie przez takie osoby jak ta gumi.Taki jeden zwykły człowiek a jak potrafi wkurzyć i wyprowadzić z równowagi -.-
    trzymaj się ;]

    ReplyDelete
  19. gratulacje!
    fajna torba^^

    ReplyDelete
  20. wojna blogerek? xd

    fajna torba ;)

    ReplyDelete
  21. Dobrze , że napisałaś , że jest cieniowana bo myślałam że brudna :D
    Torba bardzo fajna , podoba mi się.

    ReplyDelete
  22. fajna torba, ale ja bym się do niej nie zapakowała na 8 lekcji^^

    ReplyDelete
  23. boziuuu ! ! ale torba ! ! muszę taką mieć ! ! <3

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładna torba - jednocześnie wygląda na starą i nową:) Lubię takie.

    ReplyDelete
  25. mi tez spadla ;c ale co tam glowa do gory ;d torba swietna a ja moge pomarzyc ino o z geografi :D

    ReplyDelete
  26. Podoba mi się ta torba:)

    ReplyDelete
  27. świetna torba! jak myslisz sa jeszcze takie w h&m?

    ReplyDelete
  28. Spokojnie. ;* A jest rok szkolny wiec kazdy ma mniej ogladalnosci. ;*

    Tak przy okazji to zapraszam do siebie na bloga. :)

    ReplyDelete
  29. gratuluję 5 z geo. śliczna torba :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  30. Ładna torba, w ogóle bardzo lubię torby z h&m :)

    ReplyDelete
  31. Sliczna szata graficzna :)zapraszam do siebie www.jagodablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Właśnie zdziwiłam się, gdy na facebook'u zobaczyłam, że 'ty' piszesz takie komentarze..;/ Eh.. no dobra, ja się tam nie wtrącam :)
    Fajna torebka ^^ Mieścisz wszystkie książki, czy częściej nosisz plecak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak piszę, choć wgl. mnie nie ma na kompie ; D

      Mieszczę książki ; )

      Delete
  33. Ale fajna torba ! <3 Ach takie osoby o których piszesz najlepiej jest po prostu ignorować ;) Trzymaj się ! <3
    zapraszam do mnie ;)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  34. olać hejterów ! -.-
    torba wypas :D

    ReplyDelete
  35. tak, rok szkolny psuje statystyki, ale nie ma się co przejmować- statystyka to nie wszystko, a widać ile ma się stałych czytelników :)

    ReplyDelete
  36. o kurczę widzę, że jakaś nieciekawa sprawa o.O
    U mnie też jest mniej wejsc na bloga ale to normalne :)))

    ReplyDelete
  37. Podobną torbę upatrzyłam sobie w Housie ;D

    ReplyDelete
  38. Replies
    1. Mówiłam, że wymieniłam się z Pauliną ; )
      A ogl. kosztowała ok. 80-90 zł ; >>

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*