Mały jeżyk

Monday, September 24, 2012

Dzień dobry kochani ♥
Zaczynamy znowu nowy tydzień. Ehhh jakie to męczące, przestawić się znów na poranne wstawanie. Choć tak prawdę mówiąc wyspałam się tylko z soboty na niedzielę, ale mimo to i tak ciężko mi jest wstać. Na dodatek jest coraz zimniej! Brrr.. na samą myśl przechodzą ciarki po całym ciele.

Dzisiaj zwracam się do Was z malutką prośbą, byście wybrali najlepsze zdjęcie jeżyka! ; )
A skąd jeżyk? Spotkałam go niedawno ♥ Mega słodziak *,*  Pierwszy raz złapałam jeża ; ]
I to jeszcze takiego malutkiego ^,^

1.
 2.
 3.
 4.
I co?
Które Wam się podobają najbardziej? ; ))

Taki mały bonusik ; >

Miłego wieczorku kochani ♥


You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Kreska na oku ♥

    ReplyDelete
  2. Mnie podoba się 3 :)

    ReplyDelete
  3. naj 3 chyba ;) słoooodziak *___*
    ale uważaj bo jeże mają pchły !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, dlatego trzymałam go przez bluzę i bluzę potem zaniosłam od razu do prania ; D

      Delete
  4. jaki słodziak ;33
    trzecie jest fajne ;)

    ReplyDelete
  5. swoją drogą kocham jeże ;)
    Takie małe fajne zwierzątka, szkoda że mają kolce bo z chęcią bym takie przytulała ;D

    Zapraszam do nas, gdzie trwa konkurs zasady proste wystarczy zaobserwować i komentować :D, koniecznie zerknij ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, oj ja też bym się chętnie przytuliła do nich ; )

      Delete
  6. 3 najlepsze <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. u nas też przez miesiąc mieszkła jeżyk, nawet nazwalismy go tuptus. Ale jak już odkarmilismy go, kazali go wypuscic na wolność. Ale myślę, ze ten jeż którego spotykam nieraz w ogrodzie, to jest właśnie mój tutptuś. Zdjęcia nr 1. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  8. jaki słodki *.*
    3 najlepsze <3

    ReplyDelete
  9. Oo..jaka mordeczka słodziutka ;* według mnie 1 i 3 najlepsze ♥
    http://wekablogpf.blogspot.com/
    Zapraszam ;D

    ReplyDelete
  10. 1 i 3 najlepsze :)
    Słodki jeżyk :D

    ReplyDelete
  11. Wszystkie fajne. :) Mój kolega ostatnio postanowił pogłaskać jeża. ;D

    ReplyDelete
  12. Wszystkie!! Nie mogę się zdecydować ;)

    ReplyDelete
  13. O boże jak ja uwielbiam takie zwierzaczki! <3

    ReplyDelete
  14. też jest mi ciężko wstawać tak wcześnie ale jakoś daję rade :)
    słodki jest:* zdjecie 2 najfajniejsze <3

    ReplyDelete
  15. jaki maluch <3
    nie bał się wejść na bluzę (;?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Złapałam go przez bluzę po prostu, a potem już siedział spokojnie ; )
      Na początku się bał, ale nie miał czego ; ]]

      Delete
  16. 1 i 3 są najładniejsze :)

    ReplyDelete
  17. Nooooseeeeek *.*

    ReplyDelete
  18. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  19. jaki słodziak:3
    wszystkie zdjęcia są świetne^^

    ReplyDelete
  20. 1 i 4 zdjęcia są najlepsze. Słodki ^^

    ReplyDelete
  21. OOO jaki słodziutki *.*

    ReplyDelete
  22. Ale fajny! :33 Wszystkie zdjęcia fajne, ale pierwsze jest mega!

    ReplyDelete
  23. 3 <3
    do mnie czasem na podwórko też jeże przychodzą, zawsze mają mnóstwo pcheł ;).

    ReplyDelete
  24. jaki słodziutki
    <3 fajny blog , zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. o.O
    moja koleżanka właśnie mi mówiła w szkole, że właśnie znalazła ze swoim tatą małego jeża na działce *.*

    cuuudne są :D

    ReplyDelete
  26. Jaki słodki ;* Mi najbardziej się podoba pierwsze ;)

    ReplyDelete
  27. Śliczny! :) Niepotrafię wybrać najlepszego ;)

    PS myślałaś może o zrobieniu posta w którym pokazałabyś jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów, twarzy i opisałabyś jak ich używać czy coś w tym stylu? :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie używam jakoś wielu kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz włosów. Ale jeżeli takie zapytanie padnie jeszcze kilka razy to dodam dla Was taką notkę ; )

      Delete
  28. przesłodki jeżyk! naprawdę śliczny :) chociaż ja zawsze się bałam brać je na ręce jako dziecko :) zapraszam do siebie, u mnie moje zdjęcia z Nowego Jorku :))

    ReplyDelete
  29. ojeeej ale cudny :)) pierwsze :D

    ReplyDelete
  30. 3 z mordką :), ale i tak wszystkie są cudne.

    ReplyDelete
  31. Mmm. Jaki słodziak ♥ :))
    Weszłam i zagłosowałam na 5 oczywiście :D ^^

    ReplyDelete
  32. nie mów mi o zimnie! mam go serdecznie dosyć! u mnie w domu jest tak cholernie zimno,że cała się trzęsę...z utęsknieniem czekam na gorący kaloryfer!
    + słodki ten jeż :3

    ReplyDelete
  33. O ja, ale śliczny :))
    Zimno, zimno ;((

    ReplyDelete
  34. podoba mi się 3 i 4, jednak dopiero na zdjęciu z tobą widać jaki jest drobny :))

    ReplyDelete
  35. Słodziutki jeżyk! 1 i 3 zdjęcie są najlepsze!
    Mi się jeszcze nigdy nie udało spotkać żadnego jeżyka... :(

    ReplyDelete
  36. Ale słodki <3
    Wszystkie foty bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej mi się podoba pierwsze *_*
    Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    ReplyDelete
  38. Wszystkie łądne, ale może ... 4 ? ;)

    ReplyDelete
  39. 4 : )
    ale oczywiście z tb najlepsze ;d

    ReplyDelete
  40. Jaki piękny :)) Ostatnie najlepsze ;D

    ReplyDelete
  41. Jaki słodki! : ) Zdjęcia wszystkie fajne, a jeśli mam wybrać najlepsze to chyba.. hm. 3. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*